Hij mocht alleen meer onderdelen op voorraad hebben , kwam er 2 keer voor niks maar kom er graag otx over woonwagen looks..................gnagna hoe noemen ze mij dan wel niet
Citaat van: MotorFreak op 13 maart 2011, 18:50:39Hij mocht alleen meer onderdelen op voorraad hebben , kwam er 2 keer voor niks maar kom er graag otx over woonwagen looks..................gnagna hoe noemen ze mij dan wel niet nee dan heb je mij nog nie gezien... hahaha
Als je dat poepen en bloeden tegelijk doet raad ik je toch een bezoek aan je huisarts aan.
Ik niets, ik begin niet over poep en bloed, jij wel. Dussssssss
Dat heb je dan toch verkeerd. Ik geef je een goedbedoelde tip, het kan je gezondheid redden. O ja, goed kauwen, zodat het voedsel gelijkmatig in je bloed komp....
oh ik ben niet meer te redden... maar bedankt voor je tip... daar heb ik wat aan... zal vanavond eens goed op m'n soep kauwen... ja je weet het nooit hahaha
Heb zo'n winteractie nooit gesnapt van die dealers, moedigt aan om je motor in de winterstalling te zetten, ik denk dat een motor waar mee (door) gereden wordt uiteindelijk meer oplevert voor een motorzaak.
Citaat van: Lukky op 14 maart 2011, 18:39:42oh ik ben niet meer te redden... maar bedankt voor je tip... daar heb ik wat aan... zal vanavond eens goed op m'n soep kauwen... ja je weet het nooit hahahaVeel sterkte zolang je alleen nog vloeibaar voedsel kan nuttigen.Maar ook de anaalridder schijnt na verloop weer een scheet te durven laten.Er is dus altijd "hoop".Citaat van: EriKawa op 22 oktober 2010, 22:36:14Heb zo'n winteractie nooit gesnapt van die dealers, moedigt aan om je motor in de winterstalling te zetten, ik denk dat een motor waar mee (door) gereden wordt uiteindelijk meer oplevert voor een motorzaak.Zie het als een camping die winterstalling mogelijkheid biedt.Het gros van de motorbezitters is niet echt motorrijder en al helemaal niet veelrijder.
Ben over JCMotors heel goed te spreken, ken John alleen van deze motorzaak, dus heb geen vooroordelen of zoiets, kom er net een maand of wat, maar goeie service en een leuke sfeer, de prijzen zijn goed, mijn sav is daar geweest voor nieuwe koppelingsplaten, beurtje, die ape-hanger geplaatst.. en nog wat kleine dingetjes, maar dat ging echt in een gemoedelijke sfeer, en de prijs!!! ja gewoon goed...kom er graag.. af en toe ff buurte, bakje zoethoutthee.. lekker.. en otx over woonwagen looks... wat is daar mis mee... als het werk maar gedaan word, en je tevreden bent, dan maakt het niet uit hoe iemand er uit ziet, maar ik vind dat John en Conny van JCMotors het goed doen...