hmm aan de ene kant zeg te duur voor wat je er mee gaat doen. kun je beter een kleiner gebakje op zoeken eventueel wegenbelasting vrij.tjsa de funfactor is wel hoog. van zo'n bak. maar 80% zal ie toch stilstaan. ben ik bang
Als je dan toch een gave bak wil hebben moet er eigenlijk wel verplicht een V8 blok in liggen...
Freak in een PimpMobiel dikke spaakvelgen, luchtvering, hoogglans zwart, gouden tand en dan over de boulevard
De eer gehad ingehaald te worden door die geweldige bak! Kon niet missen of jullie zouden het zijn! Ik vind het zeker wel wat hebben en zou me er absoluut niet voor schamen!! Nodigt wel uit om er iets heel leuks van te maken!
Blij te horen dat je er blij mee bent! Heb er ook veel plezier van gehad! Tijden veranderen, koophuis, verbouwen enz. Zal moeten inkrimpen. Zal nog wel eens terugdenken aan de chevy als ik in mn vivio naar de plesmanweg rij . Die spullen komt wel goed, ga binnenkort mn garages opruimen en wat je wil hebben komt jou kant op! Heb nog wel een celebrity aan onderdelen! Veel cruiseplezier van het weekend! Zie je maandag! (cruisecontrole al uitgeprobeerd btw? Die zal ik ook wel missen, wat is dat toch handig!)
Lekker antigroen