Jullie lezen het goed. Paulusssttt z'n CBF600 SA5 is te koop. Voor de duidelijkheid, uit 2005 en met ABS.
Hoeveel rijplezier dit beestje mij heeft gegeven is jullie bekend en ook uitvoerig terug te lezen in mijn topic:
http://board.zmvc.nl/index.php?topic=4145.0Als ik zeg vertroeteld dan bedoel ik ook echt vertroeteld. Geen pekel, netjes binnen hier in de gang naast de verwarming of bij haar merkgenoten bij Muur in de schuur (=garage maar het rijmt zo lekker). Ze komt eerst exclusief hier een weekje te staan en daarna de grote wijde verkoopwereld in.
Al zeg ik het zelf, een nette fiets voorzien van extra's die haar wat sportiever maken dan haar saaie soortgenoten:
- Leovince SBK EVO II Carbon demper. Voorzien van E-keurmerk en uitneembare/instopbare dB-killer.
- JMV undertail waardoor de taartschep er af is.
- Zwarte ABS Hugger zodat er geen zand in je bagageslot komt..
- Transparante knipperglaasjes met gele lampies zoals vanaf model 2008.
- Bike Design Crash Protectors. Werken uitstekend want ik ben nooit gecrasht.
Alle originele onderdelen zijn uiteraard aanwezig maar die zet geen mens er meer op natuurlijk..
Over één ding ben ik even heel eerlijk, in de tank zit een klein butsje. Daarvoor gaat ie naar het schade bedrijf om te kijken of ze dat met "uitdeuken zonder spuiten" eruit kunnen krijgen. Zoals ze ook hagel putten eruit krijgen. Het is maar dat ik het gezegd heb.
Onderzocht en is geen haalbare of interessante optie, butsje blijft erinKM stand 20.222 maar er ligt nog geen pekel dus die loopt heel langzaam op. Maar de andere beestjes moeten ook regelmatig bereden worden dus heel veel komt er voorlopig niet bij.
Verkoopprijs € 4250,= (let op, is verkoopprijs en geen vraagprijs dus bieden en onderhandelen is niet nodig)
En gelukkig hebben we de foto's nog: