staat bij mij ook in de planning, echter via Primustreff en/of Kristalrally. Dus zal voor mij medio Feb 2012 worden.
Wat een geweldig plan Hawk!! Ik zeg; DOEN!! Wie niet waagt, wie niet wint!We verwachten hier wel een top reisverslag natuurlijk!
Gaan jullie beiden op de motor?
Ik ga er in januari/februari heen (mits financiële situatie het toe laat, verbouwing valt iets duurder uit dan gepland ), maar dan per blik. Voorlopig is het plan via St. Petersburg te reizen, dus ik koop wel ergens een oud hok (verzekeren in Rusland is nogal moeilijk).Ja, je banden slijten daar een stuk harder. Met name die rode grindachtige wegen zijn funest voor je banden. Hou er rekening mee dat je de noordkaap mogelijk niet haalt en dat je het laatste stuk per touringcar achter een sneeuwschuiver af moet leggen.
Houd peu en mij maar op de hoogte.Wij hebben ook 3 wiel plannen voor het hoge noorden!
Mmm als ik globaal naar de route kijk lijkt die heel veel op degene die 3 guzzisten verleden jaar hebben geredenik zal eens kijken of ik hun verslag en route ergens te pakken kan krijgen