Citaat van: The Hawk op 04 december 2011, 08:41:43en we hebben hoop nog een derde in het verschiet hij heeft de motor al nu nog de beslissing dat hij mee gaat zal een last minut worden voor hem... de centen ...
en we hebben hoop nog een derde in het verschiet hij heeft de motor al nu nog de beslissing dat hij mee gaat zal een last minut worden voor hem... de centen ...
Vandaag samen met Arjan de route besproken we zijn er uit.We gaan door duitsland naar denemarken en dan via de bruggen door naar zweden daar gaan we naar boven tot we Finland in kunnen en dat doen we dan voor het laatste stuk omhoog en dan weer zweden noorwegen naar de noordkaap.Dan gaan we terug lang de noorse kust hellemaal tot beneden en weer terug naar huis ha ha ha.Kaarten en alles in huis nu nu nog even 5 maanden wachten.De voorpret is al geweldig...
Ik kwam zojuist deze nog tegen.Misschien al gezien maar ik dacht,ik post hem even.Het is geen rondje rond de kerk maar echt een behoorlijke reis.Hopelijk komt er niets meer tussen.Een goede reis http://www.promotor.nl/de-compromisloze-long-way-up/
Citaat van: The Hawk op 05 december 2011, 17:12:39Vandaag samen met Arjan de route besproken we zijn er uit.We gaan door duitsland naar denemarken en dan via de bruggen door naar zweden daar gaan we naar boven tot we Finland in kunnen en dat doen we dan voor het laatste stuk omhoog en dan weer zweden noorwegen naar de noordkaap.Dan gaan we terug lang de noorse kust hellemaal tot beneden en weer terug naar huis ha ha ha.Kaarten en alles in huis nu nu nog even 5 maanden wachten.De voorpret is al geweldig... Netjes! Nu nog de andere motor en dan is het compleet Snap dat je hem wilt inruilen voor een andere, zou ook niet al te graag op een bandit bijvoorbeeld mee willen rijden.
Citaat van: The Hawk op 05 december 2011, 17:12:39Vandaag samen met Arjan de route besproken we zijn er uit.We gaan door duitsland naar denemarken en dan via de bruggen door naar zweden daar gaan we naar boven tot we Finland in kunnen en dat doen we dan voor het laatste stuk omhoog en dan weer zweden noorwegen naar de noordkaap.Dan gaan we terug lang de noorse kust hellemaal tot beneden en weer terug naar huis ha ha ha.Kaarten en alles in huis nu nu nog even 5 maanden wachten.De voorpret is al geweldig... tof! Tzt wil ik wel je routeboek inzien Misschien komt het nog van pas bij mijn trip.btw, na de oversteek putgarden-Rodby, 1 van die eilanden is Mon. Hele toffe witte krijtkliffen!! Moeite waard voor een fotoshoot.Enne, naast de brug in Malmo zit een camping. Tof zicht `s avonds op het water met die enorme brug. Varberg; tof oud viking/noormannen fort!
En met je hoofd achterin gaan liggen, dan kun je nog net een erectie krijgen hahahahaMobile Post