oke dus maar even op zoek gegaan en zo als het er nu uit ziet word het een tencate tent ongeveer dezelfde als vorig jaar alleen nieuwer voor 50 eu indien de mede reizigers het daar mee eens zijn alleen de brand ton dat word stootje trekken wie die mee neemt dan kan net net in de bak en ik heb geen drager meer aan de achterkant
als we nu zo'n 200liter vat nemen en daar een gat in slijpen kunnen we dat ding toch gewoon over jou dikke kop trekken dan sleep ik jou helm voor de terugreis wel mee
ben inmiddels wel in het bezit van een Tipitent a d=5m, h=3m;
Citaat van: Peugeot103 op 21 oktober 2011, 14:55:16ben inmiddels wel in het bezit van een Tipitent a d=5m, h=3m;Kijk. En da's een tent. Foto's graag, als je je zijspan erin hebt gekregen
ja joh, of gewoon 1 of 2 Kliko`s !!---> GA ZELF EEN ZIJSPAN BOUWEN EN RIJD MEE <---
Citaat van: Peugeot103 op 21 oktober 2011, 14:52:21ja joh, of gewoon 1 of 2 Kliko`s !!---> GA ZELF EEN ZIJSPAN BOUWEN EN RIJD MEE <---zelf een zijspan aanbouwen dat heb ik ooit eerder al eens gedaan en heb er nu ook geen plaats meer voor.en dan zeker niet aan de gts zolang ik hem nog heb.en dan ook nog de kou opzoeken ik volg het wel via de pc lekker bij de kachel .
Henk is die zijspan van jou ook al een beetje op orde.
Citaat van: Thervain op 21 oktober 2011, 16:41:38Citaat van: Peugeot103 op 21 oktober 2011, 14:55:16ben inmiddels wel in het bezit van een Tipitent a d=5m, h=3m;Kijk. En da's een tent. Foto's graag, als je je zijspan erin hebt gekregen dat lukt hem word pas interessant bij 3 stuks