Yep het is weer een feit dat we gebruik mogen maken van de ruimte bij Jan Poppeparts waarvoor alvast weer geweldig bedankt en deze keer is het op een zondag zo dat Jan zelf ook eens de kans heeft bij te praten met diverse leden zonder dat de winkel open is zoals afgelopen jaren Elk jaar krijgen we de vraag wat mensen mee kunnen nemen, altijd leuk, tof en een prima initiatief en vaak nog verrassende lekkere dingen ook Ook dit jaar zal ik een lijstje bijhouden wie ongeveer wat mee wil nemen aangezien we niet met tassen volk willen blijven zitten...............de drank* zou in principe weer geregeld worden door Jan maar ook wij kunnen zeker wel wat meenemen..............dat komt altijd wel op Gaat goed komen, ik heb dat weekeind de dames dus die mogen ook weer eens mee naar een ZMVC aangelegenheid en de zin was er al om diverse mensen weer eens te spreken, ik zelf plak er dus geen ritje aan vast maar wie dat wil doen is daar natuurlijk vrij in...........erwtensoep na afloop zou een idee kunnen zijn Hulp bij opbouwen/diversen is al aangeboden door B.A. * : Lees Frisdrank
ff een openingspost plaatje in elkaar gefixt want met enkel 2 klinkende glazen doen we het natuurlijk niet!
Hey, dat kan ik fietsend af!
Citaat van: Stealth op 15 december 2011, 20:15:31ff een openingspost plaatje in elkaar gefixt want met enkel 2 klinkende glazen doen we het natuurlijk niet! huh
Euh, Thervain, dit is een MOTORclub!
shit. Dan viert me schoonvader zijn verjaardag. Hmm. 2 jaar geleden was ik na de nieuwjaarsborrel ineens vrijgezel. Zal het eens heel lief vragen aan me meissie of we er geen mouw aan kunnen passen.
Citaat van: RedRunner op 15 december 2011, 20:57:24Euh, Thervain, dit is een MOTORclub!Brrr, koud!