Ik ga er ook weer proberen te zijn!! Zeg maar wat ik mee moet nemen!
Citaat van: Eliminator op 15 december 2011, 22:36:13Ik ga er ook weer proberen te zijn!! Zeg maar wat ik mee moet nemen!Je zmvc-nieuwjaarsborrelsoepjurkje, misschien?!
Hmm. 2 jaar geleden was ik na de nieuwjaarsborrel ineens vrijgezel.
Citaat van: Kleintje op 15 december 2011, 20:17:38Citaat van: Stealth op 15 december 2011, 20:15:31ff een openingspost plaatje in elkaar gefixt want met enkel 2 klinkende glazen doen we het natuurlijk niet! huhHah?
Citaat van: Stealth op 15 december 2011, 20:15:31ff een openingspost plaatje in elkaar gefixt want met enkel 2 klinkende glazen doen we het natuurlijk niet! huh
ff een openingspost plaatje in elkaar gefixt want met enkel 2 klinkende glazen doen we het natuurlijk niet!
Heb je dan verwarming op je fiets?
Count me in
Wij zijn ook van de partij Iets van bladerdeeg hapjes ,meenemen ????
- Motorfreak & kids || een krat bier! - Raptor || bladderdeeg hapjes - Eliminator || zmvc-nieuwjaarsborrelsoepjurkje - Sledge & GGirl || we wachten nog even af waar gebrek aan blijkt te zijn-kleintje paar flessen cola light(of was dat nu voor jan) -Zelf de lijst verder aanvullen!
- Motorfreak & kids || een krat bier! - Raptor || bladderdeeg hapjes - Eliminator || zmvc-nieuwjaarsborrelsoepjurkje - Sledge & GGirl || we wachten nog even af waar gebrek aan blijkt te zijn- Kleintje || paar flessen cola light(of was dat nu voor jan) - *aqua* || fototoestel voor zmvc-nieuwjaarsborrelsoepjurkje en een paar zakken chips-Zelf de lijst verder aanvullen!