* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: TT600  (gelezen 5573 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: TT600
« Reactie #40 Gepost op: 31 december 2017, 18:55:42 »
Dat gaat zeker lukken zo, de aanhouder wint  :034:

Offline Dick

  • Flink gasss der op
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4907
  • Geslacht: Man
Re: TT600
« Reactie #41 Gepost op: 31 december 2017, 19:08:09 »
Nee, geen WD40. Ik heb een bus kruipolie met MoS2 van Kroonolie waar ik de boel al een paar keer per dag al een paar dagen mee inspuit. ;) Op een aantal andere dingen werkte dat prima. Dus dat wordt iets voor volgende week.
je hebt nog een heel jaar voor de boeg, moet dan toch wel lukken.
in ieder geval een lekker winter project :026: :039:
BMW r 1100 RT, CZ type 450 175cc.

Hoi gast wanneer ga jij motor rijden

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3260
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: TT600
« Reactie #42 Gepost op: 01 januari 2018, 01:54:38 »
in ieder geval een lekker winter project :026: :039:
En dat was eigenlijk de bedoeling. Mag nog langer duren dan de winter ook. Het is een leerproject voor me. ;)

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3260
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: TT600
« Reactie #43 Gepost op: 10 juni 2018, 21:52:54 »
En dat was het dan. De afgelopen weken heb ik er veel over na zitten denken, maar ik kom er gewoon niet aan toe om met de TT aan de gang te gaan. Jammer genoeg, maar dan is een vastzittende zuiger toch gewoon een te grote klus voor mij. Zeker met alle tijd die ik deze weken ook op de fiets door moet brengen om straks L'Etape du Tour te rijden.



Jammer, maar helaas. Ik heb geen spijt van de verkoop. Wel spijt dat ik hem nooit heb kunnen rijden. ;)

Offline Sabel

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 867
  • Geslacht: Man
Re: TT600
« Reactie #44 Gepost op: 12 juni 2018, 16:15:58 »
Je had m toch gewoon kunnen laten wachten? Dat gefiets houdt toch wel een keer op?
Mijn andere grote passie: http://www.coverbandbuckle-up.nl/

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3260
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: TT600
« Reactie #45 Gepost op: 14 juni 2018, 16:08:19 »
Je had m toch gewoon kunnen laten wachten? Dat gefiets houdt toch wel een keer op?
Het was een beetje een opeenstapeling van allerlei factoren. Het is druk met de zaak, druk met het fietsen en er vielen toch wel een paar dingen tegen aan het sleutelen. Of, eigenlijk, het gebrek aan voortgang daaraan. Daarnaast hadden we nog wat andere projectjes waar we mee bezig zijn/waren (nieuwe kozijnen in de voorgevel, mountainbike opknappen voor mijn dochter etc.). En dan blijkt hij toch regelmatig wel gewoon in de weg te staan.

Maar goed, ik heb er meer voor gekregen dan ik er voor gegeven heb, dus ik ben tevreden en er komt echt nog wel eens wat voorbij. Een enduro met tussen de 400 en ongeveer 600cc gaat er vast nog wel komen. Voorlopig is het al een uitdaging om de BMW aan zijn kilometers te laten komen. ;)