@Anthony: hoi deze is anders dan de normale cvt
Keuze is normaal cvt met een power stand voor meer vermogen
Meer vermogen is een hoger toerental
Of net als met de Porsche cayenne
Hand matig schakelen 6 stappen
Lijkt een beetje op honda dct systeem
Die je ook op automaat kan zetten.
Alleen willen sommige dit niet toegeven dat dit kan……….
Makkelijk in de bergen ivm motorrem
In de normale stand is de gasklep stand ook van belang
En draai je dan bij het naderen van een drempel je gas flink dicht ,dan heb je een flinke motorrem
Rij je weg en zet hem op 3500 rpm dan blijft dat toerental zo en kom je op 80 km per uur
Suzuki gaat hier wat aan stuk is het erg duur
Maar rijd voor een cvt wel erg leuk en makkelijk
Gebruik zelf de stappen standen niet.
Wel even geprobeerd,natuurlijk.
Suzuki wel de meest ruime maxi scooter
Kun je 2 integraal helmen onder buddy seat kwijt
Top koffer met rugsteun leuk om mits je een keer aan het gas wil hangen op wat hoger vermogen.
Je passagier er op blijft zitten
En geef in bochten niet te grof gas
Gaat veel vlugger dan je zou verwachten.
Wegligging erg goed,maar geen super sport.
Zou zeggen kijk waar je een proefrit kan doen
En hoe de ervaring is