Welkom op het ZMVC forum gast!
Teveel respect limiteert je leercurve. Je leert veel gemakkelijker motorrijden op een lichter wendbaarder, zelfs ouder, barrel. Die eerste kras als ie eens omdondert doet niet zoveel pijn dan. Je leert motorrijden door dingen te proberen, te oefenen. Jij gaat met je GSX-R echt niet de halve draai oefenen, of eens een taludje afrijden, allemaal dingen die je met een CB500 wel zou (kunnen) doen... de reden dat ik uiteindelijk kan wat ik nu kan is niet omdat ik talent had, verre van, maar omdat ik begonnen ben op een oud barrel en altijd ben blijven oefenen, en klooien, en oefenen, en klooien. Soms gaat het fout, meestal gaat het goed, en gaandeweg verleg je je grenzen en word je beter... Hans89 hier heeft echt de perfecte beginnersmotor en nou heeft ie er nog een leuk speleding bij, wie houdt `m over 10 jaar nog bij, behalve de pliesie...
Na dik 20000 km op 25 kw moet ik zeggen dat ik toch wel aan wat meer vermogen toe ben. Heb het wel leuk gevonden, volgas rotondes uit, stoppies oefenen ( op de oude sv, deze heeft abs:( ), knietje aan de grond.. Je moet je toch meer gaan vermaken op lagere snelheid, maar behalve het rechte stuk zit er niet veel verschil in een vol vermogen:)