Geloof als je vaker in die hoek komt precies weet waar ze dan wel je staan op te wachten, staan te radaren of staan te flitsen....
- achter het viaduct op de schoeweg (waar de 4 baans nog is), zo´n 2 a 3 keer per week flitser (beide kanten)
- Bovenop dat zelfde viaduct staan ze dan wel eens met een lasergun, maar dan zie je al zo'n opvallende auto of wel verdacht geparkeerde auto...
- Op de rotonde bij Cobelfret staan ze ook nog al eens met een lasercontrole allebei de kanten (waar je een lekker gangetje kan hebben.
- Stukje van de vuilnisbelt tot aan total is ook vaak een gewild stukje voor mensen die hard willen rijden en dat is ook bekend bij de politie, dus dat stukje willen ze redelijk vaak in de gaten houden
- Bij de kalloot staan ze ook nog wel eens tussen de kitesurfers iig de auto's van die gasten te flitsen dus in die lekker bocht net na de kolenschacht.
Overigens bij die acties die ze 3 maanden van te voren bij de officier van justitie moeten aanvragen weten ze natuurlijk niet van te voren of het die dag goed waait en of er kitesurfers zijn. maar ik heb zo'n idee dat ze die regel nog wel eens willen doorbreken of een aanvraag hebben gedaan voor als het kitesurfweer is... (misschien ga ik wel iets te ver kwa gedachten gang maar goed)
na ja iemand nog aanvullingen?
anders nog
www.flitservice.nl] [url=http://www.flitservice.nl]www.flitservice.nl[/url] in de gaten houden..
Ow ja na de ophaalbrug als je Vlissingen binnenkomt voor de 2de afslag staan ze ook minimaal 2 keer per week in de bossen. (maar goed dat was al algemeen bekend denk ik)