Begonnen met een r6 uit 1999, waar ik vanaf gereden ben.
via een cbr600rr waar ik helaas mee ben onderuit gegaan terecht gekomen bij de ultieme supersport een yamaha R6 uit 2008.
Bij aankoop gelijk een andere demper laten monteren en ja, dan begint de ellende pas goed. Wat volgde waren: donkere kuipruit, achterlicht met geintegreerd knipperlicht, kleine knippers voor, een seatcover, zwarte rem en koppelings hendel, stuurdemper en omdat ik het geluid toch nog wat te tam vond een compleet akra systeem (met E-keur voor de zeurpietten) afgesteld met PC5 en K&N filter bij Frederiks in Goes.
Een hoop extra's die niet allemaal functionele meerwaarde hebben maar gewoon leuk voor de heb zijn...
Verder ligt er nog een carbon voorspatbord te wachten tot ik het erop schroef en dan nog een paar kleine dingetjes om de motor helemaal naar mn zin af te maken die waarschijnlijk in de loop van dit jaar aangeschaft zullen worden.
Van de motor bij aanschaf en de cbr heb ik helaas geen foto's meer door het overlijden van een laptop.
En soms heel soms heb je van die dagen dat alles tegenzit en heb je een mede forummer nodig om je spullen weer thuis te krijgen, iets waar je geen gewoonte van moet maken wnt dat wordt dus toch best een dure hobby.
Gr Jeroen