* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: Welke motoren vond je leuk, maar vielen tegen toen je ze reed?  (gelezen 3979 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Peugeot103

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1418
  • Geslacht: Man
  • klussen leer je door te ... "AUW, me fikke"
    • Peugeot103
Re: Welke motoren vond je leuk, maar vielen tegen toen je ze reed?
« Reactie #20 Gepost op: 04 februari 2017, 01:58:05 »
Een speelfietsje zou wel leuk zijn...  .. Die afrikatwin was echt traag. Heel sloom blok.
En dat snap ik dan weer niet, want m'n zijspan is een beetje hetzelfde blok in 800cc. En gaat best lekker.
Maar goed, heb sinds de kerst een 'oliekoeler' 750; 100+ pk rijstraket. Dus die van de zomer maar eens uitlaten.

!!!   ZIJSPANNEND   !!!   ZIJSPANNEND   !!!   ZIJSPANNEND   !!!   ZIJSPANNEND   !!!   ZIJSPANNEND   !!!   ZIJSPANNEND   !!!

Offline EriKawa

  • Huge ZMVC Fan
  • ***
  • Berichten: 165
  • Geslacht: Man
Re: Welke motoren vond je leuk, maar vielen tegen toen je ze reed?
« Reactie #21 Gepost op: 04 februari 2017, 15:42:18 »
In 1990 kocht ik een nieuwe Honda Pacific Coast, deze waren eigenlijk voor de Amerikaanse Markt, maar door Safe werden ze naar Nederland gehaald, en waren tegen een redelijke prijs nieuwe te kopen. Stonden bekend als tupperware en meer van dat door kreten. Er zat achterop een kofferbak, met best wat ruimte. Hij was makkelijk schoon te maken en reed eigenlijk behoorlijk goed, zolang er niet te veel wind stond, Ik reed er destijds iedere week mee naar Den Helder vanaf Vlissingen.
Voor deze afstanden was het eengoede motor, maar zodra het flink waaide, was het behoorlijk link, zeker op tweebaanswegen, met veel vrachtverkeer, of bv over de keringen. Dit is dan ook de reden dat ik hem weg gedaan heb.
Af en toe zie je er nog wel een te koop staan. Voor woon werk verkeer ideaal, je zit goed uit de wind zeker met verhoogd windscherm.




Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3275
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: Welke motoren vond je leuk, maar vielen tegen toen je ze reed?
« Reactie #22 Gepost op: 04 februari 2017, 20:58:33 »
Ik heb wel eens over die PC800 nagedacht. Vooral vanwege die kofferruimte. Zeker toen ik drie dagen in de week op de motor naar Den Haag reed, want dan mik je je laptop en andere spullen makkelijk onder je zadel en bij aankomst je kleding erin en klaar. Toen ik bezig was met mijn rijbewijs stond er een in Yerseke voor net geen €600. Daarna heb ik ze nooit meer voor dat soort prijzen gezien. Lijkt me best een leuk ding.
Die windgevoeligheid is wel een punt, maar met flink wind waait een Transalp ook behoorlijk opzij. De Tiger overigens wel wat minder, is mijn idee. Maar dat kan ook een roze-rode bril zijn. ;)

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3502
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: Welke motoren vond je leuk, maar vielen tegen toen je ze reed?
« Reactie #23 Gepost op: 04 februari 2017, 21:03:25 »
Mijn schoonvader heeft er jaren op gereden. En ging zelfs de wekelijkse boodschappen doen op de pc. En alles ging mee onder het zadel.

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
20 Reacties
5203 Gelezen
Laatste bericht 20 oktober 2010, 21:21:21
door Lil-Devil
22 Reacties
4984 Gelezen
Laatste bericht 09 augustus 2011, 18:53:33
door Loki
12 Reacties
3798 Gelezen
Laatste bericht 15 januari 2013, 17:55:45
door MotorFreak
10 Reacties
2756 Gelezen
Laatste bericht 11 februari 2015, 21:53:02
door Jack
0 Reacties
913 Gelezen
Laatste bericht 18 december 2020, 09:00:34
door Ghulst