* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: Leuk om te kijken deze kerst  (gelezen 901 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3273
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Leuk om te kijken deze kerst
« Gepost op: 18 december 2020, 09:00:34 »
Er staat behoorlijk wat motor-content op YouTube en andere kanalen. Ik dacht dat het misschien leuk was om een draadje te starten waarin we wat kanalen verzamelen voor die regenachtige middagen en avonden in december als we zelf niet op de motor klimmen...

Natuurlijk trap ik meteen even af:

Een eerste leuke vind ik het kanaal van Noraly, die met haar Himalayan de wereld rond reist: https://www.itchyboots.com
Dit is de trailer van de start van haar kanaal:

Vanwege Corona is ze halverwege dit jaar teruggevlogen vanuit Zuid-Amerika en heeft in Nederland een CB500X gekocht om door Europa te trekken. Nu is ze bezig met een serie over de motorscene in Nederland. Die is ook heel leuk om te kijken en ze heeft al wat dingen gedaan die ook op mijn wensenlijstje staan, zoals een dagje trail rijden, circuit rijden (maar liever minder nat), motorcross en flat track.

Ik vind het kanaal van Fortnine ook super. Het is een kanaal waar van alles door elkaar loopt. Van reviews van motoren, tot rare tests, techniek etc.


Als je van reizen, offroad en sneller houdt, dan is het kanaal van Lyndon Poskitt een leuke om te volgen. Hij rijdt met zijn KTM de wereld rond, waarbij hij tussendoor (vaak op dezelfde motor) offroad rallys rijdt (en vaak ook hoog eindigt). Random aflevering:


Ik denk dat ik eerder al heb laten doorschemeren dat ik de series van Charley Boorman en Ewan McGregor leuk vond om te kijken. Afgelopen oktober is hun nieuwe reis Long Way Up op Apple TV+ uitgekomen.


Mocht je de rest willen zien, dan zijn Long Way Round en Long Way Down ook nog steeds beschikbaar.

Wat zijn jullie kijk-tips?

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
42 Reacties
6135 Gelezen
Laatste bericht 22 oktober 2021, 12:52:52
door Dick
13 Reacties
3300 Gelezen
Laatste bericht 24 augustus 2011, 19:00:08
door Stealth
23 Reacties
3967 Gelezen
Laatste bericht 04 februari 2017, 21:03:25
door Motormuis
0 Reacties
272 Gelezen
Laatste bericht 21 juni 2023, 11:37:46
door Ghulst