* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: ZMVC - vandaag en de toekomst  (gelezen 1238 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3275
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
ZMVC - vandaag en de toekomst
« Gepost op: 10 oktober 2020, 20:40:13 »
Het ZMVC forum heeft ongeveer 200 leden. Dat is nog maar een klein deel van de Zeeuwse motorrijders. In 2018 schreef Omroep Zeeland dat er ruim 38.000 Zeeuwen waren met een motorrijbewijs. Dat is waarschijnlijk niet echt verminderd. Als ZMVC zou het leuk zijn als we hier wat meer op in konden spelen en daardoor ook weer meer leven op het forum kunnen krijgen. Maar dat kan en wil ik niet alleen doen. Vandaar dat ik hier graag een nieuwe discussie over zou willen openen:

Met welke dingen kunnen we Zeeuwse motorrijders naar de ZMVC site trekken? (Waarna ze hopelijk ook op het forum blijven hangen.)

Een aantal dingen die in mij opkomen:

Koppelen aan Zeeuwse motor-evenementen
  • Er worden allerlei toerritten georganiseerd in Zeeland. Kunnen we daar een plek aan bieden? Misschien ook helpen met online registratie bijvoorbeeld?
  • Kunnen we een plek bieden voor het Zeeuwse motorcross seizoen?
  • Kunnen we een plek bieden voor de races in Wemeldinge en misschien nog wel op andere plekken?
  • Kunnen we een plek bieden voor de Zeeuwse motorsport coureurs?
  • Kunnen we een plek bieden aan spontane (en minder spontane) meetings op plekken in Zeeland?
  • Kunnen we een plek bieden aan een 'ritten-competitie'? Bijvoorbeeld een lijst met markante plaatsen in Zeeland waar je foto's van moet plaatsen? Onder degene die in dat seizoen alle plaatsen hebben gefotografeerd met hun motor wordt een prijs verloot.

Koppelen aan motorgebruik en -onderhoud
  • Misschien een plek op de site met rij-tips
  • Misschien een plek op de site waar we een soort "hoe moet ik..." uitleg geven over basis onderhoud aan de motor?
  • Zou het leuk zijn om sleutel-meetings te organiseren?

Koppelen aan Zeeuwse motor-gerelateerde bedrijven
  • Misschien iets leuks met aanbiedingen?
  • Misschien een advertentie-sectie op ZMVC waardoor je hier je volgende motor kunt vinden? (Occasions, voorraad en particulier?)
  • Misschien een rubriek met (Zeeuws) motornieuws waarbij je op deze site op de hoogte kunt blijven van alle nieuwtjes en wat er her en der in de showroom komt?

Dit is zomaar een willekeurige lijst met dingen die in mij opkomt. Er zijn genoeg Zeeuwse organisaties die zich met motoren bezighouden en volgens mij zitten er tussen de ZMVC leden (actief en niet-actief) genoeg mensen die daar mensen van kennen. Maar dit zijn een hoop ideeën die ik hier even neergooi. Ik hoop dat jullie nog meer dingen kunnen bedenken, of eventueel eens naar dit lijstje kunnen kijken waar je eventueel mee kunt helpen. Eventueel kan er naast het forum nog een hele ZMVC-site neergezet worden. Ik wil daar best tijd en moeite in stoppen als we samen denken dat we daar ZMVC mee naar een hoger niveau kunnen tillen.  :039:

Offline Sabre-Zeeuw

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2224
  • Geslacht: Man
Re: ZMVC - vandaag en de toekomst
« Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2020, 13:56:07 »
Veel goede ideeën, en ook best wel uitvoerbare tussen, maar weet je :tijd,tijd en zin. :042:
Heb soms nog niet eens tijd om de motor uit de schuur te trekken, en om al is het maar voor een half uurtje een stukkie te gaan rijden.
En heb je dan heel soms dat half uurtje tijd over is het van dat pokke weer. :027:
En de tijd die je dan al te kort komt moet je ook dan nog verdelen over zoveel verschillende dingen die je of MOET doen of die je graag wilt doen.
Dat is dus de straf van de moderne communicatiemiddelen, en de moderne jachtige maatschappij.
Maar waar nodig en indien mogelijk wil ik best wel eens helpen met uitvoeren van een idee, en zal ook eens nadenken over de diverse ideeën. :054:











































Dkw 125 RT (1953)   Honda VFR 800i Harley-Davidson Electra-Glide Sport `90  met 287.000KM!!!!

I

Offline Dick

  • Flink gasss der op
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4916
  • Geslacht: Man
Re: ZMVC - vandaag en de toekomst
« Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2020, 19:05:06 »
Een heleboel mogelijkheden. :039:
Daar moet toch wat uit kunnen komen.
Suzuki brugman 650
CZ type 450 175cc.

Hoi gast wanneer ga jij weer motor rijden

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3275
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: ZMVC - vandaag en de toekomst
« Reactie #3 Gepost op: 28 oktober 2020, 18:44:56 »
Miscshien is het goed om hier wat contacten neer te zetten?
Wie kent er wat mensen van motorclubs/toer organisatoren etc?
Wie kent er wat motorhandelaren?
En wie kent er nog anderen die we hierbij zouden kunnen betrekken?

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
14 Reacties
4391 Gelezen
Laatste bericht 31 mei 2010, 21:12:10
door Arnemuiden-RS
221 Reacties
25717 Gelezen
Laatste bericht 11 april 2018, 22:02:05
door Ghulst
962 Reacties
52970 Gelezen
Laatste bericht 09 juni 2023, 23:00:58
door Ghulst