Welkom op het ZMVC forum gast!
Als ik bij mn TL gas geef dan kantelt ie ook hoor.. maar in een andere richting
De GS heeft die niet meer, is nu een TA
Ik rijd idd een transalp tegenwoordig. Ik had wat dinero's nodig voor andere doeleinden, vandaar En stoppie's gingen idd prima met de GS... Metershoog.... ook wheely's(zelfs in z'n 2 soms), al gaat hij dan nogal scheeftrekken. Ik denk wel dat een GS hiet niet op gemaakt is(geen enkele motor, maargoed). Het zal niet goed zijn voor de ophanging als je dit vaak doet.De transalp is ook geen straf overigens.. Je moet wel wat meer moeite doen, omdat je nou éénmaal minder vermogen en koppel tot je beschikking hebt. Maar in Luxemburg is alweer gebleken dat je er heel behoorlijk mee kan sturen. Uiteraard ook weer op de fantastische anakee's!
Geen normale bocht pakken met een Tourance??? Volgens mij zit dat echt tussen de oren... er zijn betere plakkers maar dan verlies ik m`n rijbewijs. De Tourance is eigenlijk een band die bij uitstek geschikt is om te driften met een GS. Afgelopen weekend een aantal keer gehad, heel voorspelbaar de achterkant weg voelen lopen en toch mooi in je lijn blijven, een lekker gevoel.Even normaal met tourance...http://www.doubleplus.nl/vro2-2006/images/06%20LET%20%206498.JPGMaar goed, een allroadband is altijd iets minder dan een "sportieve" band. Ik heb nu een setje gietwielen staan met een setje continental road Attack waar ik erg over te spreken ben (maar waar ik geen grindpad mee induik.
even compleet van het onderwerp af hoor, maar die helm op die foto worden die ook gebruikt als politie helm? Ik ga namelijk altijd erg rustig rijden als ik zoiets voor me zie rijden
Ik dacht toch dat jij nu anakee's had op de gsa?
Toch maar de mpr's vervangen dus?De anakee's driften niet erg snel... ik heb 'm afgelopen weekend in Lux voor het eerst aan het glijden gehad... Maar dat was dan ook in extreme omstandigheden. En ik doe nu al bijna 8000 km met een achterband, en hij kan nog ff..
Geen normale bocht pakken met een Tourance??? Volgens mij zit dat echt tussen de oren... er zijn betere plakkers maar dan verlies ik m`n rijbewijs. De Tourance is eigenlijk een band die bij uitstek geschikt is om te driften met een GS. Afgelopen weekend een aantal keer gehad, heel voorspelbaar de achterkant weg voelen lopen en toch mooi in je lijn blijven, een lekker gevoel.Even normaal met tourance...Maar goed, een allroadband is altijd iets minder dan een "sportieve" band. Ik heb nu een setje gietwielen staan met een setje continental road Attack waar ik erg over te spreken ben (maar waar ik geen grindpad mee induik.
Gestart door sailer « 1 2 » De Garage - Onze Motoren