Lees ik al hele tijd dit topic, hebben ze er speciaal voor mij (en destijds paulusssttt) "cruisers" in de topicname bij gezet. Zie ik tot mijn schrik, dat ik niet eens iets over m'n ploffert ingezet heb...
shame...
Dus hier komt ie..
Maart 2007
Aangezien ze me op het werk liepen lekker te maken met een motorrit, ik al 15jr. geen motor meer had. Er toch wel heel veel overuren waren gemaakt de afgelopen maanden, ben ik gaan zoeken. een collega spotte deze in motoport Goes..
Na de rondrit meteen meegenomen.. was totaal verkocht..
Ergens in april 2007 en mei een paar marauder-treffens bezocht in NL. en Be. en veel verbouw-impressies opgedaan..
dus eerst maar eens een ander zadel gehaald in Zandvliet, dat originele ding zat voor geen meter. Daarnaast uiteraard een paar mooie tassen gehaald..
In maart 2008 vondt ik een mooie aanbieding voor de originele uitlaat die wel errrruuug stil was.. Cobra Slash Cut Half-open Pipes.
Via ebay en met behulp van de duitse-Marauder-maten 21cm forward-controlls gescored... Size Matters !!!
Om dat zwarte gat van een radiatorcover ook maar te "blingen" deze cover op de kop getikt met paar mooie doodskoppies als bouten.
de laatste aanwinst zijn een paar spiegels die ik wel gaaf vond. (en ja ik heb voldoende zicht..)
Er is dus al redelijk wat aan versleuteld en ben nog niet klaar.. De knipperbollekes moeten ook nog in de vorm van de spiegels worden aangepast.. Mischien de achterkant eens laten verlagen. Uiteraard denk ik al zwaar over een paintjob na, met een mooie Cartman op de tank, een dooie Kenny op voorspatbord en Mr. Hankey op de achterkant.. Maarja dat is toekomstmuziek en uiteraard zal wel prijzig zijn..