Ok, Ik zal het onthouden.
Die 3 foto,s zijn vorig jaar gemaakt en hebben met dit filmpje te maken:
Dehra Dun to Khardung LaVorig jaar samen met het vrouwtje en 8 andere nederlanders deze reis gedaan met Travel 2.
3 weken op een Enfield door India naar het dak van de wereld en over de hoogst berijdbare bergpas ter wereld.
Mijn eerste verhaal was wat langer,nu iets korter vanwege het late tijdstip.
Het allerhoogste punt hebben we niet gehaald vanwege natuurrampen in India-Pakistan.
Een groot gedeelte van een stad en een ziekenhuis in bedrijf gewoonweg van de kaart weggevaagd en wegen waarover de route ging door regenval weggespoelt.
Dit hebben we bewust vermeden,geen zin in ramptoerisme en volgens plan B zijn we toen teruggekeerd.
Niet echt in gevaar geweest dankzij de goede gidsen al waren we er niet echt ver vandaan.
In Colijn zelfs nog even tijdelijk vermist geweest door een nederlands journaal bericht over vermiste nederlanders werd men wat ongerust.
Wij waren er nog, maar op dat moment even onbereikbaar voor de bewoonde wereld.
Op de grote hoogte geen internet en telefoneren mogelijk,heb ik weinig problemen mee maar misschien wel wat vervelend voor het thuisfront.
Voor de rest alles ok. wel wat slechte wegen,nog veel slechter dan in het filmpje door de hevige regenval.
3 keer onderuit languit in de modder niets bijzonders,zelf geen enkele keer gehad maar wel meerdere keren gezien. 100 meter in 10 minuten schiet niet echt op maar is wel komisch om te zien bij het gadeslaan aan de overkant.
Sommigen willen nog een keer terug voor het laatste stukje want het echte einddoel hebben we niet gehaald.
Ik heb er vrede mee we zijn toch nog vrij hoog geweest.