Welkom op het ZMVC forum gast!
hm rij al 6 jaar dezelfde fiets , elke keer inruilen en een andere kopen kost veel afschrijving.beter is investeren in goed materiaal , veren , zadel , tuning enz.....althans dat is mijn mening.
Citaat van: Oemoemenoe op 12 december 2011, 08:29:27hm rij al 6 jaar dezelfde fiets , elke keer inruilen en een andere kopen kost veel afschrijving.beter is investeren in goed materiaal , veren , zadel , tuning enz.....althans dat is mijn mening.Ik doe toch iets verkeerd, ik pas de motoren al aan voordat ik er mee ga rijden
Citaat van: MotorFreak op 12 december 2011, 17:53:28Citaat van: Oemoemenoe op 12 december 2011, 08:29:27hm rij al 6 jaar dezelfde fiets , elke keer inruilen en een andere kopen kost veel afschrijving.beter is investeren in goed materiaal , veren , zadel , tuning enz.....althans dat is mijn mening.Ik doe toch iets verkeerd, ik pas de motoren al aan voordat ik er mee ga rijden ja jij hebt veel geld
Citaat van: Oemoemenoe op 12 december 2011, 19:28:16Citaat van: MotorFreak op 12 december 2011, 17:53:28Citaat van: Oemoemenoe op 12 december 2011, 08:29:27hm rij al 6 jaar dezelfde fiets , elke keer inruilen en een andere kopen kost veel afschrijving.beter is investeren in goed materiaal , veren , zadel , tuning enz.....althans dat is mijn mening.Ik doe toch iets verkeerd, ik pas de motoren al aan voordat ik er mee ga rijden ja jij hebt veel geld Hahaha ja was het maar zo dan had ik binnenkort een geweldige vakantie voor de boeg............daar heb ik wel zin àn maar eerst die kou maar eens doorstaan
Gestart door Stealth De Showroom - Reviews en Nieuws
Gestart door Stealth « 1 2 » De Showroom - Reviews en Nieuws
Gestart door Stealth « 1 2 3 » De Showroom - Reviews en Nieuws
Gestart door Border « 1 2 » De Showroom - Reviews en Nieuws