Welkom op het ZMVC forum gast!
Bij de Marine waren de meeste radio/radar monteurs 50 jaar geleden ook al gesteriliseerd door de xray
Jammer dat radiogolven niet trillen, hadden we er meer plezier aan dan de meeste dingen die ik hier lees
Citaat van: The Mechanic op 02 mei 2012, 19:00:25Bij de Marine waren de meeste radio/radar monteurs 50 jaar geleden ook al gesteriliseerd door de xray Joop dan kan goed klopen ook ik zit in de kraan altijd in de range van meerdere radars en heb dan ook geen kindertjes meer kunnen krijgen met onze Mirage en dit is geen gein....dus jou verhaal klopt als een bus...
Citaat van: The Hawk op 02 mei 2012, 19:10:08Citaat van: The Mechanic op 02 mei 2012, 19:00:25Bij de Marine waren de meeste radio/radar monteurs 50 jaar geleden ook al gesteriliseerd door de xray Joop dan kan goed klopen ook ik zit in de kraan altijd in de range van meerdere radars en heb dan ook geen kindertjes meer kunnen krijgen met onze Mirage en dit is geen gein....dus jou verhaal klopt als een bus... Als ik in de buurt van "de toren" kwam, deed ik er altijd een leeg groentenblik overheen en ik heb later noch een prachtige dochter gemaakt
Een paar jaar geleden was het nog nutella.
Reactie van mijn zusje. Niet dat zij expert is maar ze weet er wel "iets" van... "hmm, vind t een beetje een vaag verhaal. Net zoiets als van een mobieltje krijg je hersenkanker. Denk zelf dat t lariekoek is en weer iets waar mensen mee bang gemaakt worden....maar vooralsnog, ben geen onderzoeker en geen arts. Maar als t echt zo is, zou t meteen uitgebracht worden op t nieuws en iedereen gewaarschuwd worden."