* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: Ghulst's Tiger  (gelezen 40471 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3273
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: Ghulst's Tiger
« Reactie #380 Gepost op: 06 mei 2017, 16:23:24 »
Nog niets teruggehoord, maar ik heb wel een heel concreet bod gedaan. Ik denk dat ze wachten tot er wat hogers voorbij komt. Misschien dat ik ze er komende week eens aan herinner. ;)

Offline Passie

  • Huge ZMVC Fan
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Man
Re: Ghulst's Tiger
« Reactie #381 Gepost op: 04 januari 2018, 01:29:34 »
Ghulst je tiger staat te koop op mp, kwam net de advertentie tegen
Suzuki GSX 600F '96, Suzuki GSX-R 600 '03, BMW K1100LT-P '01, BMW R1150RT '04.

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3273
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: Ghulst's Tiger
« Reactie #382 Gepost op: 04 januari 2018, 10:26:22 »
Ghulst je tiger staat te koop op mp, kwam net de advertentie tegen
Ja, die advertentie staat er al weer 6 maanden op. Hij heeft hem bij mij opgehaald en daarna vrij snel weer te koop gezet. Het was ook wel iemand die hem heel impulsief heeft gekocht. Voor €1400 wel echt een koopje hoor. Ik heb eigenlijk geen idee waarom hij hem niet kwijtraakt. Nou ja, misschien vanwege de foto's. Die mogen wel wat mooier. En wat onderhoudshistorie erbij zou ook helpen. Maar goed, de Tiger 900 is niet echt een hele gewilde motor, dus daar kun je ook wel een tijdje mee zitten voor je hem kwijtraakt. Ik heb er wel heel veel plezier mee gehad, maar ga hem niet terugkopen. ;)

Offline Passie

  • Huge ZMVC Fan
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Man
Re: Ghulst's Tiger
« Reactie #383 Gepost op: 04 januari 2018, 13:46:37 »
Ah ok, idd advertentie ziet er ook niet zo aantrekkelijk uit. Ken het probleem met slecht kunnen verkopen, mijn zwager probeert al bijna half jaar een Suzuki GSX750F te verkopen maar lukt ook niet. Ja van die handelaren die hem voor niks willen.
Suzuki GSX 600F '96, Suzuki GSX-R 600 '03, BMW K1100LT-P '01, BMW R1150RT '04.

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3273
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: Ghulst's Tiger
« Reactie #384 Gepost op: 04 januari 2018, 13:59:57 »
Ja, dat is lastig. Dat heb je met die Tiger's ook. Je moet er echt een liefhebber voor hebben. Met de Suzuki van je zwager is het waarschijnlijk ongeveer hetzelfde. Al zullen er daar nog veel meer ook goedkoop van te vinden zijn. Voor handelaren hebben ze weinig waarde, maar goed, je hebt maar een koper nodig. Ik heb de Tiger er op een gegeven moment weer een paar maanden afgehaald en toen in april weer eens flink gepusht. Toen ging hij naar de man die hem nu wil verkopen. ;)

Offline Sabel

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 867
  • Geslacht: Man
Re: Ghulst's Tiger
« Reactie #385 Gepost op: 04 januari 2018, 17:42:06 »
Volgens mij is het gewoon sowieso lastig momenteel een motor te verkopen. Min wil niks uitgeven. Ja dubbeltje eerste rang altijd.
Mijn andere grote passie: http://www.coverbandbuckle-up.nl/

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3273
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: Ghulst's Tiger
« Reactie #386 Gepost op: 04 januari 2018, 22:04:38 »
Volgens mij is het gewoon sowieso lastig momenteel een motor te verkopen. Min wil niks uitgeven. Ja dubbeltje eerste rang altijd.
LOL, daarom heb ik ook een dubbeltje gegeven voor de TT600.  :070:

Ik denk wel dat je nog steeds leuk een motor kunt verkopen, maar je moet er wel wat moeite voor doen. En geduld hebben. Je hebt maar 1 koper nodig. Het verkopen van de Tiger heb ik ook in twee keer gedaan. Een keer anderhalve maand aan het einde van de zomer en daarna aan het begin van het seizoen opnieuw. Maar wel gepoetst met mooie foto’s op een mooie locatie (Oosterschelde etc.).

Offline Passie

  • Huge ZMVC Fan
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Man
Re: Ghulst's Tiger
« Reactie #387 Gepost op: 10 januari 2018, 11:34:35 »
Volgens mij is het gewoon sowieso lastig momenteel een motor te verkopen. Min wil niks uitgeven. Ja dubbeltje eerste rang altijd.
LOL, daarom heb ik ook een dubbeltje gegeven voor de TT600.  :070:

Ik denk wel dat je nog steeds leuk een motor kunt verkopen, maar je moet er wel wat moeite voor doen. En geduld hebben. Je hebt maar 1 koper nodig. Het verkopen van de Tiger heb ik ook in twee keer gedaan. Een keer anderhalve maand aan het einde van de zomer en daarna aan het begin van het seizoen opnieuw. Maar wel gepoetst met mooie foto’s op een mooie locatie (Oosterschelde etc.).

Foto's doen inderdaad ook veel.
Toen ik mijn suzuki verkocht ging het wel heel snel om eerlijk te zijn, stond er nog geen 2 dagen op en was 4 dagen later verkocht.
Suzuki GSX 600F '96, Suzuki GSX-R 600 '03, BMW K1100LT-P '01, BMW R1150RT '04.

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
49 Reacties
3558 Gelezen
Laatste bericht 17 oktober 2020, 19:21:50
door Ghulst