* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: ladder  (gelezen 610 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jack

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 621
  • Geslacht: Man
ladder
« Gepost op: 01 oktober 2020, 18:09:42 »
Dit onderwerp heef indirect toch raakvlak met motorfietsen.
Mijn ladder hangt op in de garage, achter en boven de plaats waar ik normaliter de motorfiets plaats, die ik in betreffend seizoen niet gebruik.
Om die dan te pakken, moeten wat touwtjes of spanbandjes (2) los gemaakt worden en dan dondert (valt) het ding naar beneden, aan die zijde.
Als ik dat ga doen met een handige en fysiek sterke buurman, is dat niet zo'n punt. Dan lukt het zonder schade.
Nu wil ik dat liever alleen doen.
Ben dus op zoek naar een systeempje met bijvoorbeeld 2 katrolletjes, met rem. Ladder op de grond plaatsen tussen motorfiets en muur. touwtje aan 1 kant, wat hijsen. touwtje aan andere kant en wat hijsen. Vervolgens door beurtelings wat hijsen, ladder tegen plafond.
Twee katrolletjes met rem dus, maar dan niet voor €80,= per stuk, maar voor een Zeeuws prijsje. Ze hoeven maar een kilo of 20 (?) vast te houden.
Waar haal ik dat, of weet iemand een handiger methode?
Groet,
Jack

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3273
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Einde gefeliciteerd-bord
« Reactie #1 Gepost op: 06 oktober 2020, 08:55:20 »
Op mijn eigen verjaardag mag ik vandaag bekend maken, dat het gefeliciteerd bord helaas gaat verdwijnen. De reden daarvoor is, dat de plugin die de verjaardagsmeldingen doet, niet meer werkt. Hij is al jaren niet meer geüpdatet, maar bij de laatste nieuwe versie van het forum, werkt hij ook echt niet meer, helaas. Mocht iemand nog andere suggesties hebben, dan graag.


Oh, en gefeliciteerd @Ghulst  8) :p :103:

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3273
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Test topic
« Reactie #2 Gepost op: 06 oktober 2020, 08:56:29 »
Test!