Welkom op het ZMVC forum gast!
Dat uploaden lukt prima
Kijkijk mooie remzuigertjes Afgelopen week nog wel vaak het opschrift XS voorbij zien komen met tandwielen en kabels dus mocht je erom verlegen zitten
als je erop wilt fietsen wel
hoever is tie nu al? Al klaar voordat ik terug ben?
Citaat van: Verstuuver op 12 mei 2009, 03:09:30hoever is tie nu al? Al klaar voordat ik terug ben? Maar nou even serieus, ik ga binnenkort de remmen afmonteren, (met speciale dank aan Hoogesteeger), dan de carburateurs nog schoonmaken, uitlaten d'erop, spatborden en dan is het een eind gereed voor een proefrit. Heb ook al een stel benzinekranen omgebouwd naar "manual", dat vacuum gestuurde is een bron van ellende. Ik doe m'n best.
Citaat van: Triple Arne op 12 mei 2009, 17:18:24Citaat van: Verstuuver op 12 mei 2009, 03:09:30hoever is tie nu al? Al klaar voordat ik terug ben? Maar nou even serieus, ik ga binnenkort de remmen afmonteren, (met speciale dank aan Hoogesteeger), dan de carburateurs nog schoonmaken, uitlaten d'erop, spatborden en dan is het een eind gereed voor een proefrit. Heb ook al een stel benzinekranen omgebouwd naar "manual", dat vacuum gestuurde is een bron van ellende. Ik doe m'n best.toch nog die revisie setjes gevonden voor de benzinekranen dan?
Citaat van: Verstuuver op 13 mei 2009, 01:29:50Citaat van: Triple Arne op 12 mei 2009, 17:18:24Citaat van: Verstuuver op 12 mei 2009, 03:09:30hoever is tie nu al? Al klaar voordat ik terug ben? Maar nou even serieus, ik ga binnenkort de remmen afmonteren, (met speciale dank aan Hoogesteeger), dan de carburateurs nog schoonmaken, uitlaten d'erop, spatborden en dan is het een eind gereed voor een proefrit. Heb ook al een stel benzinekranen omgebouwd naar "manual", dat vacuum gestuurde is een bron van ellende. Ik doe m'n best.toch nog die revisie setjes gevonden voor de benzinekranen dan?Nee, die heb je dan niet meer nodig. Dat membraantje gaat er dan tussenuit. (Dat is wat gisteren het zoekplaatje was en wat Freak natuurlijk meteen door had).Nadeel is dat je ouderwets benzinekranen open en dicht moet zetten.Heb jij ondertussen meerdere plaatsen waar je online kan komen??