Welkom op het ZMVC forum gast!
Kijk even op mijn fb Freak; er vraagt iemand of het een caviaflat is? Heb geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen!
gelukkig gewoon een simpele kooi, anders krijg je valse motieven... willen ze wel echt de cavia, of flikkeren ze die in de plee en hebben ze een gratis kooi. dat probleem hebben wij ook met de parkieten gehad
Citaat van: Sledge HaMMeR op 19 november 2011, 17:04:09gelukkig gewoon een simpele kooi, anders krijg je valse motieven... willen ze wel echt de cavia, of flikkeren ze die in de plee en hebben ze een gratis kooi. dat probleem hebben wij ook met de parkieten gehadHad ik nog geeneens aan gedacht eigenlijk
op die manier worden wel meer huisdieren als slangenvoer of dierproeven gebruikt en tegen de vakantie worden er veel in de natuur gedumpt.dus pas er mee op aan wie geef je een dier waar je normaal veel om geeft weg??
Als ik er veel om gaf dan bleef die hier...........
Citaat van: MotorFreak op 20 november 2011, 01:57:25Als ik er veel om gaf dan bleef die hier........... Ik dacht dat je 'm wegdeed voor je allergie? Aap -> Mouw!
Citaat van: Thervain op 20 november 2011, 13:30:29Citaat van: MotorFreak op 20 november 2011, 01:57:25Als ik er veel om gaf dan bleef die hier........... Ik dacht dat je 'm wegdeed voor je allergie? Aap -> Mouw!ik ben allergisch voor kinderen maar doe men zoon ook niet weg
Gestart door Verstuuver « 1 2 ... 30 31 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door MotorFreak De Huiskamer - Algemeen
Gestart door Sabre-Zeeuw Toerritten, Evenementen & Meetings.
Gestart door Ghulst De Voortuin - Te Koop