Welkom op het ZMVC forum gast!
Dat is idd echt gevaarlijk.. Je zal maar een leerling hebben die stukje over de snelweg gaat en even met 120 de achterbrug breekt.. Daar kan een geronemeerde verkeersschool zoals Dek toch geen mensen meer mee op pad sturen?
das wel netjes & tof van hem
Het blijft een schattige foto..
@ Sledge: Niks over mijn push-up BH hé! Dan lijkt het tenminste nog wat!@ Freak: Niet iedereen heeft van die mooie kwabben zoals jij
Citaat van: Enrico op 07 februari 2006, 18:56:04Dat is idd echt gevaarlijk.. Je zal maar een leerling hebben die stukje over de snelweg gaat en even met 120 de achterbrug breekt.. Daar kan een geronemeerde verkeersschool zoals Dek toch geen mensen meer mee op pad sturen?Even terugspoelen... toen ik 3 jaar geleden bij Dek kwam werken stond deze CB450 al 3 jaar te verroesten achter een kampeerkar. De reden was dat er gelukkig ooit was vernieuwd naar CB500tjes. Daar hebben we er nu 8 van. De motoren krijgen helaas niet het onderhoud wat ze verdienen maar motoport is er blij mee. We hebben vorig jaar 3 niewe CBf500jes met ABS gekocht en er komen er dit jaar weer een paar bij.Bottom line dus: de motor was al een paar jaar gewoon weg aan het kwijnen zonder onderhoud. Er werd immers ook niet op gereden. Een van de redenen is wsl dat ze voor een goed gebruikte lesmotor gewoon veel geld durven vragen en vaak nog krijgen ook. Overigens heeft een maatje van Klei een CB500 van Dek overgenomen. Volgens mij was die nog redelijk.
je gedraagt je toch altijd bezopen?
Aha op die fiets... Ik heb op een van die zilvere cbf gelest (was een 600 toch?).. Reden wel erg lekker moet ik zeggen. Maja ook nog bijna nieuw. Alleen de korte oefeningen zijn wat minder op dat ding..
Citaat van: Sjees op 09 februari 2006, 22:23:49Het blijft een schattige foto.. Wanneer krijg ik van jou eens een foto te zien? Niet die ene van de zijkant bij JP, want daar zie ik je niet goed op
Overigens heeft een maatje van Klei een CB500 van Dek overgenomen. Volgens mij was die nog redelijk.
Oke bright heeft zijn foto en zijn motor zal zeer snel weer on-road zijn nu de foto er staat
Citaat van: MotorFreak op 10 februari 2006, 18:46:32Oke bright heeft zijn foto en zijn motor zal zeer snel weer on-road zijn nu de foto er staat Zal ik de duosteps er aan schroeven? Ik mag lekker wel rijden, Bright nog niet
Nou ok.. niet schrikken he?! ik ben niet zo fotogeniek
Ik ben die kleinste..
@ Sjees: Van je foto ben ik niet geschrokken hoor... Valt me alleszins mee Ga je mee naar utrecht jasjes voor je passen?
Gestart door Ballbreaker « 1 2 3 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door The Hawk « 1 2 3 4 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door Raytje192 « 1 2 ... 16 17 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door Stealth De Showroom - Reviews en Nieuws
Gestart door Dick De Garage - Onze Motoren