* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Bright] Suzuki GSF600 Bandit  (gelezen 142097 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Bright

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1661
  • Geslacht: Man
  • Ride your bandit like you stole it!
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #520 Gepost op: 24 juli 2007, 20:31:53 »
Zie pm  ;)
.: Always Look On The Bright Side Of Life :.

Offline Bright

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1661
  • Geslacht: Man
  • Ride your bandit like you stole it!
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #521 Gepost op: 26 januari 2008, 20:11:21 »
De laatste tijd rij ik nog al veel tussendoor de files en valt het me op dat heel veel automobilisten me gewoon niet zien. Nou heb ik op de bandit geen alarmverlichting en heb ik dus altijd maar gewoon m'n knipperlicht naar rechts of naar links aan. Graag wil ik dus hier nog alarmverlichting opzetten.

Nu heb ik een site gevonden met allerlei (leuke) verschillende soorten. Maar ik vroeg me af of ze ook allemaal wettelijk zijn toegestaan

Zie hier de site:
http://www.running-lights.com/bestand-sl/demo%20motor.htm

Degene die ik het liefste erop zou willen hebben is 'begeleidingslichten', aangezien deze het meest opvallen.

Wie kan mij duidelijkheid geven?
.: Always Look On The Bright Side Of Life :.

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #522 Gepost op: 26 januari 2008, 20:23:14 »
Op de site waar je via Min. van V&W terecht komt en de samenspelregels staan voor file rijden en motoren staat bij punt 4 het volgende:

4. Naderen file

Bij het naderen van een file houdt u via de spiegels rekening met achterop komend verkeer dat niet tijdig snelheid vermindert. Verminder zelf geleidelijk aan de snelheid en waarschuw achterop komend verkeer met alarmlichten (of remlicht). Om verwarring bij automobilisten te voorkomen gebruikt u geen richtingaanwijzers of alarmlichten als u tussen de file doorrijdt. Bij snelwegen met meer dan twee rijstroken, kiest u positie tussen de twee meest linkse rijstroken.

Ik keek er ook van op omdat ik het altijd (bijna) iedereen het zie doen.. Zo zie je maar dat wat nagenoeg iedereen doet niet juist hoeft te zijn..

Ik zou gewoon een zwaailicht achterop zetten, mag ook niet maar dan weet je zeker dat ze je zien...

http://www.verkeerenwaterstaat.nl/onderwerpen/vervoermiddelen/motor/achtergrond2/gedragscode_filerijden/
http://www.motorplatform.nl/samenspelindefile.htm

Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline The Hawk

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1261
  • Geslacht: Man
  • The Hawk
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #523 Gepost op: 26 januari 2008, 20:38:21 »
Is dit wat voor je ???
Ben ik weer nu op een Yamaha xt 600 e

Offline KawaJJ

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 768
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #524 Gepost op: 27 januari 2008, 12:21:09 »

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #525 Gepost op: 27 januari 2008, 12:39:22 »


Ik keek er ook van op omdat ik het altijd (bijna) iedereen het zie doen.. Zo zie je maar dat wat nagenoeg iedereen doet niet juist hoeft te zijn..




Het is mij al een tijdje bekend, ook de MAG geeft het advies geen knipperlichten te gebruiken. Het gevaar bestaat dat een genaderde automobilist maar 1 kant ziet knipperen en verwacht dat jij daar invoegt in de file, waardoor hijzelf kan wisselen van rijbaan. Ik zeg loud pipes save lives. Goed in de spiegels kijken of je gezien bent. Maar als ik me niet vergis levert de site die Bright noemt ook een mogelijkheid om dim- en grootlicht samen te laten branden. Die laatste dan op 25% oid (iig niet storend). Daar zit ook de mogelijkheid bij om die laatste te laten pulseren, zeg maar tussen de 20% en 30%. Volgens mij werkt dat als een tierelier.

Tenslotte nog, @ Bright : Het is 1 module bij die runninglights, je krijgt ze allemaal en dmv het aantal keer in je remmen knijpen kun je kiezen welke je wilt.

Ballbreaker

  • Gast
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #526 Gepost op: 27 januari 2008, 13:22:49 »

Het is mij al een tijdje bekend, ook de MAG geeft het advies geen knipperlichten te gebruiken. Het gevaar bestaat dat een genaderde automobilist maar 1 kant ziet knipperen en verwacht dat jij daar invoegt in de file, waardoor hijzelf kan wisselen van rijbaan. Ik zeg loud pipes save lives. Goed in de spiegels kijken of je gezien bent. Maar als ik me niet vergis levert de site die Bright noemt ook een mogelijkheid om dim- en grootlicht samen te laten branden. Die laatste dan op 25% oid (iig niet storend). Daar zit ook de mogelijkheid bij om die laatste te laten pulseren, zeg maar tussen de 20% en 30%. Volgens mij werkt dat als een tierelier.

klopt, had mijn broer ook op zijn bandit, werkt perfect. iedereen gaat direct opzij want ze denken dat je politie bent  :039: maar de politie kan er (eigenlijk) geen boete voor geven want het is gewoon je verlichting  :048: (tenminste dat vind ik dat ze moeten doen...)

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #527 Gepost op: 28 januari 2008, 11:27:24 »
Ik zeg loud pipes save lives.

Dat sowieso maar aangezien sommige blikrijders een hifi installatie hebben die het meervoudige waard is dan het blik waar ze in rijden EN het volume alles overstijgd ga ik niet voor 100% op mijn bescheiden uitlaat geluid...

Maar als ik me niet vergis levert de site die Bright noemt ook een mogelijkheid om dim- en grootlicht samen te laten branden. Die laatste dan op 25% oid (iig niet storend). Daar zit ook de mogelijkheid bij om die laatste te laten pulseren, zeg maar tussen de 20% en 30%. Volgens mij werkt dat als een tierelier.

Dit klinkt wel heel interessant want ook ik heb geen nood/alarm stand op mijn pinkers.. Dus zat al in overweging om een dergelijk iets te gaan monteren... FF uitpluizen dus...

Kan i.c.m. bestaande normale verlichting (ik bedoel niet LED's e.d.)..??
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline TripleEdged

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2014
  • Geslacht: Man
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #528 Gepost op: 28 januari 2008, 11:43:39 »
loud pipes save lives is ook maar net een punt om over te discussieren...

meestal hoor je een motorrijder toch pas al hij naast je rijd of al voorbij is...


maar die site van bright lijkt mij inderdaad helemaal geen verkeerde oplossing....  :071:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #529 Gepost op: 28 januari 2008, 12:52:31 »
Ik zeg Bennie...........bewezen dat die zelfs woon-werk verkeer-ruimte kan maken  :070:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Bright

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1661
  • Geslacht: Man
  • Ride your bandit like you stole it!
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #530 Gepost op: 20 februari 2008, 12:07:06 »

Mn volgende vraag is: Wie van jullie kan er poedercoaten en wat zouden de kosten zijn voor 2 velgen? :102:

Ik kan het regelen, maar kan het zelf niet. Afplakken schijnt wel een beetje te gaan, maar geloof nooit dat je het netjes krijgt (randen)

Wil een setje velgen gaan poedercoaten voor m'n bandit. Nu zag ik dat jij in een ver ver verleden dit een keer heb gepost. Kan je dit nog steeds regelen en wat zijn de kosten ongeveer?
.: Always Look On The Bright Side Of Life :.

r6-dennis

  • Gast
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #531 Gepost op: 20 februari 2008, 12:21:38 »
Hé hallowwww Bright,

Bij Léte doen ze dat ook :034: voor 2 motorvelgen stralen en poadercoaten komt het op 80 euri.  misschien kan ik nog wat van de prijs afkrijgen :012:

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #532 Gepost op: 20 februari 2008, 12:35:53 »
Hé hallowwww Bright,

Bij Léte doen ze dat ook :034: voor 2 motorvelgen stralen en poadercoaten komt het op 80 euri.  misschien kan ik nog wat van de prijs afkrijgen :012:

Aardige lui, behulpzaam en uitstekend werk...!!
(en een enorme kleurkeuze.. :034: )
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #533 Gepost op: 20 februari 2008, 13:42:14 »
Hé hallowwww Bright,

Bij Léte doen ze dat ook :034: voor 2 motorvelgen stralen en poadercoaten komt het op 80 euri.  misschien kan ik nog wat van de prijs afkrijgen :012:

Dan moeten mijn GS500 velgen er ook maar even heen. Dat wit is ook niet alles.
Straight to your face with the truth!

Offline Bright

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1661
  • Geslacht: Man
  • Ride your bandit like you stole it!
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #534 Gepost op: 20 februari 2008, 13:49:16 »
Hé hallowwww Bright,

Bij Léte doen ze dat ook :034: voor 2 motorvelgen stralen en poadercoaten komt het op 80 euri.  misschien kan ik nog wat van de prijs afkrijgen :012:

Dan moeten mijn GS500 velgen er ook maar even heen. Dat wit is ook niet alles.

@ Dennis: Hoeveel kan je van de prijs afkrijgen als we dan 4 velgen in totaal laten doen (ik en stealth)?  :103:
.: Always Look On The Bright Side Of Life :.

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #535 Gepost op: 20 februari 2008, 13:51:21 »
Hé hallowwww Bright,

Bij Léte doen ze dat ook :034: voor 2 motorvelgen stralen en poadercoaten komt het op 80 euri.  misschien kan ik nog wat van de prijs afkrijgen :012:

Dan moeten mijn GS500 velgen er ook maar even heen. Dat wit is ook niet alles.

@ Dennis: Hoeveel kan je van de prijs afkrijgen als we dan 4 velgen in totaal laten doen (ik en stealth)?  :103:

Dat zou nog mooier zijn. Ik wil ze gewoon in het zwart. ;)
Straight to your face with the truth!

r6-dennis

  • Gast
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #536 Gepost op: 20 februari 2008, 13:54:18 »
Hé hallowwww Bright,

Bij Léte doen ze dat ook :034: voor 2 motorvelgen stralen en poadercoaten komt het op 80 euri.  misschien kan ik nog wat van de prijs afkrijgen :012:

Dan moeten mijn GS500 velgen er ook maar even heen. Dat wit is ook niet alles.

@ Dennis: Hoeveel kan je van de prijs afkrijgen als we dan 4 velgen in totaal laten doen (ik en stealth)?  :103:

Dat zou nog mooier zijn. Ik wil ze gewoon in het zwart. ;)

hmm dan zal ik eens ff moeten bellen ;)

maar gewoon zwart :042: matzwart, zijdeglanszwart, hoogglanszwart :012:
en Bright welke kleur moetne die van jou??

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #537 Gepost op: 20 februari 2008, 13:58:54 »
Hoogglans zwart voor velgen is wel deftig :p Lekker pimp! :103:
Straight to your face with the truth!

Offline Bright

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1661
  • Geslacht: Man
  • Ride your bandit like you stole it!
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #538 Gepost op: 20 februari 2008, 14:08:30 »
Hé hallowwww Bright,

Bij Léte doen ze dat ook :034: voor 2 motorvelgen stralen en poadercoaten komt het op 80 euri.  misschien kan ik nog wat van de prijs afkrijgen :012:

Dan moeten mijn GS500 velgen er ook maar even heen. Dat wit is ook niet alles.

@ Dennis: Hoeveel kan je van de prijs afkrijgen als we dan 4 velgen in totaal laten doen (ik en stealth)?  :103:

Dat zou nog mooier zijn. Ik wil ze gewoon in het zwart. ;)

hmm dan zal ik eens ff moeten bellen ;)

maar gewoon zwart :042: matzwart, zijdeglanszwart, hoogglanszwart :012:
en Bright welke kleur moetne die van jou??

Die van mij in een kleur goud weet nog niet precies welke code natuurlijk (denk mat)
.: Always Look On The Bright Side Of Life :.

r6-dennis

  • Gast
Re: De Suzuki GSF600 Bandit van Bright
« Reactie #539 Gepost op: 20 februari 2008, 14:37:42 »
Die van mij in een kleur goud weet nog niet precies welke code natuurlijk (denk mat)

hmmm goud is ff moeilijk :017: hadden ze voor mijn velgen ook niet in poedercoating dus dan maar laten spuiten :039:


 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
[BallBreaker] Bandit 1200 N

Gestart door Ballbreaker « 1 2 3 » De Garage - Onze Motoren

56 Reacties
15113 Gelezen
Laatste bericht 10 oktober 2007, 20:29:51
door liegebeest
66 Reacties
12606 Gelezen
Laatste bericht 25 september 2009, 11:15:48
door Bright
323 Reacties
49538 Gelezen
Laatste bericht 12 april 2012, 18:17:00
door Thervain
5 Reacties
2537 Gelezen
Laatste bericht 09 mei 2015, 17:52:47
door Raptor
11 Reacties
403 Gelezen
Laatste bericht 20 augustus 2024, 11:58:13
door Dick