* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Sunny] De nieuwe fiets van Sunny  (gelezen 58272 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Border

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1819
  • Geslacht: Vrouw
  • bietunakkunaje
    • www.siereveld.eu
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #140 Gepost op: 04 augustus 2007, 22:21:38 »
He Sunny, ik hoorde dat je freak eruit rijdt, lache :070:
SP1 en SP2

Hroeten uut de polder

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #141 Gepost op: 04 augustus 2007, 23:00:43 »
Oja..................... :103:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Border

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1819
  • Geslacht: Vrouw
  • bietunakkunaje
    • www.siereveld.eu
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #142 Gepost op: 05 augustus 2007, 10:11:29 »
Ja, uit betrouwbare bron gehoord, van haarzelf.... :050:
SP1 en SP2

Hroeten uut de polder

Sunny

  • Gast
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #143 Gepost op: 05 augustus 2007, 22:14:14 »
Da's alleen maar op de stukken weg die ik heel goed ken, verder is hij me altijd nog voor op die trilbak met die plakbandjes eronder, maar maakt niet uit, ik kom er wel! :D

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #144 Gepost op: 07 augustus 2007, 13:18:49 »
hey ....... wat lees ik hier nou ....

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #145 Gepost op: 07 augustus 2007, 20:20:36 »
hey ....... wat lees ik hier nou ....
Geloof me...............binnen 100km had ze de schaamranden er al af gereden en nu rulen de banden een beetje, die koplamp blijft in mun spiegel zitten, vorige week geprobeerd nabij Kortgene de VFR er uit te remmen maar helaas ik stond in de berm en Sunny hing alweer in de volgende bocht  :044:

Tsja ze mag zwaar he tegenwoordig  :070:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

SCREWBEAST

  • Gast
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #146 Gepost op: 07 augustus 2007, 21:42:54 »
hey ....... wat lees ik hier nou ....
Geloof me...............binnen 100km had ze de schaamranden er al af gereden en nu rulen de banden een beetje, die koplamp blijft in mun spiegel zitten, vorige week geprobeerd nabij Kortgene de VFR er uit te remmen maar helaas ik stond in de berm en Sunny hing alweer in de volgende bocht  :044:

Tsja ze mag zwaar he tegenwoordig  :070:


jij mag binnen kort toch ook weer bladen? :+

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #147 Gepost op: 08 augustus 2007, 10:12:23 »
Ik moet die datum eens opzoeken jah  :018:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #148 Gepost op: 14 september 2007, 22:44:34 »
De olie voorrraad in de Viffer was iets gedaald na een 3000km rijden maar ook deze viffer staat weer klaar voor een weekeind Eiffel en Nurburgring, de banden beginnen trouwens wel redelijk te rullen en heb geen schaamranden kunnen ontdekken...............volgens mij heeft Sunny de smaak goed te pakken van een lichte Supersport  :103:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Davalanche

  • Gast
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #149 Gepost op: 15 september 2007, 13:11:03 »
 :054: super hoor Sunny, gogogogogogogogoooooooooooooooo  :036:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #150 Gepost op: 16 september 2007, 23:16:25 »
Ze heeft stiekum geoefend volgens mij gezien wat ze heeft laten zien vandaag  :020:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline KawaJJ

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 768
  • Geslacht: Vrouw
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #151 Gepost op: 19 september 2007, 10:38:54 »
 :039: goed bezig Sunny

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #152 Gepost op: 02 januari 2008, 22:07:42 »
Ze staat al een poosje in de stalling die Viffer maar vanavond eens vanonder de hoes gehaald en driftig aan het poetsen geweest aan de 400, we gaan er een plug en play dingetje op maken om de accu makkelijker te laden, de voorpoten misschien iets laten zakken en alle elektra eens netjes ingespoten............die staat vanaf morgen helemaal klaar voor seizoen 2008  :039:

zoals Sunny zou zeggen.................waar blijft die zomer :103:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Sunny

  • Gast
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #153 Gepost op: 30 januari 2008, 15:01:14 »
Die droom heeft Piet Paulusma even ernstig voor me verstoord door voor de komende dagen kouder, natter, somberder en winderiger weer af te geven met alle ongein van dien. Temperaturen die richting het nulpunt gaan, een frisse wind, kans op regen en helaas ook natte sneeuw :019:. Wordt dus niet op de motor naar de Motorbeurs in Utrecht zondag, godzijdank hebben we ook nog een blik, wat ook weer zo zijn voordelen heeft, omdat je dan gewoon meer mee kunt zeulen aan meuk wat je daar op de kop hebt weten te tikken. Alleen die file hè, daar zie ik gewoon tegenop. Maar ja, dan maar zo, warm en droog zitten met een lekker muziekje heeft soms ook zo zijn voordelen.

Offline Sjees

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1403
  • Geslacht: Vrouw
  • Suzuki GSX-R 600 k6 & Suzuki GSX-R 1000 k7
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #154 Gepost op: 30 januari 2008, 16:57:03 »
Ik heb net nog eventjes gereden, was wel koud, maar daar kan je je op kleden.. Wel lekker zonnetje er bij en de weg was ook alweer een eind droog. Maar idd ik heb ook het weerbericht voor komende dagen gehoord, gaat weer slechter worden :019:
Als je jezelf niet kietelt, lach je nooit..

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #155 Gepost op: 30 januari 2008, 20:42:05 »
Wind en kou laggen we naast ons neer maar de pekel zal niet aan de viffer komen  :|
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Sunny

  • Gast
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #156 Gepost op: 04 februari 2008, 11:30:13 »
Maar hopelijk over een poosje wel een paar fatsoenlijke voetsteunen, die niet glad worden in de regen... Tijdens de motorbeurs hadden we foto's en een voetsteun van de ViFfer meegenomen, voor het geval we ergens goed passende  voetsteunen tegen zouden komen. Bij de stand van Arie Molenaar Motors ff in een boek staan bladeren en daar kwamen we ongeveer tegen wat we zochten. Foto's en voetsteun laten zien en die vriendelijke man (zo zijn ze natuurlijk allemaal als ze iets willen verkopen) meldde ons dat het geen probleem moest zijn om daar iets passends voor te vinden/maken. Van de week ff de maten opnemen, samen met de foto's doormailen en dan gaat 'ie een prijsje voor ons maken. Hopen dat deze geen goud geld moeten kosten, maar goed, dat zien we dan wel weer.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #157 Gepost op: 06 maart 2008, 14:37:10 »
Voetsteunen die passen lijken wel niet te bestaan en we hebben ondertussen al hel de wereld gezien op internet dus we moeten ze zelf maar gaan maken/aanpassen want het goede weertje zal binnenkort toch wel eens om de hoek komen kijken  ;)

Ik ga me best doen voor voetsteunen  ;)
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Sunny

  • Gast
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #158 Gepost op: 11 maart 2008, 19:06:48 »
Zo, da's weer een probleem de wereld uit,heb gisteren op marktplaats een setje schetsplaten met voetsteunen en alle toebehoren van een CBR400R gevonden en de verkoper een mail gestuurd voor de hart-op-hart-afstand van de bevestigingsbouten en ze passen! Gaan opgestuurd worden vanuit Eindhoven, dus dat scheelt Freak een hoop hoofdbrekens die hij nu aan zijn ZXR aan het besteden is  ;). Dit is trouwens de fiets waar de onderdelen vanaf komen:

[verwijderd door de beheerder]

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #159 Gepost op: 11 maart 2008, 21:47:09 »
We zullen eerst even afwachten wat er binnen komt rollen, waarschijnlijk zit er toch wel wat pas en meet werk aan gezien de andere ophanging van je rempomp achter, je removerbrening en je schakelstang/pookje..............evengoed weer wat te doen in de garage  :026:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
164 Reacties
27884 Gelezen
Laatste bericht 02 januari 2011, 22:10:18
door Sunny
18 Reacties
3869 Gelezen
Laatste bericht 09 augustus 2011, 18:46:01
door Stealth
85 Reacties
15691 Gelezen
Laatste bericht 27 januari 2012, 19:12:22
door Pepe
2 Reacties
2274 Gelezen
Laatste bericht 20 juli 2012, 19:15:48
door Pepe
36 Reacties
5984 Gelezen
Laatste bericht 03 februari 2013, 14:55:40
door Sjees