* Kies jouw thema

Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Sunny] De nieuwe fiets van Sunny  (gelezen 61214 keer)

Sunny

• Gast
Re: De nieuwe fiets van Sunny
« Reactie #260 Gepost op: 14 augustus 2008, 16:49:17 »
En de rest is ook prima gegaan, Viffer staat nu met mooie ronde bandjes in de garage. Zal snel over zijn als we komend weekend een rondje gaan rijden op deze pannekoek die ze Nederland noemen :025:
Maar goed, de motor heeft zich prima gehouden en alle veranderingen zijn in dit geval ook echte verbeteringen, want hij voelde prima aan, geen rare uitstapjes of vreemde gedragingen, zelfs in de regen voelde het vertrouwd aan, al heeft het me wel 2 dagen gekost om aan het nieuwe weggedrag te wennen, maar daarna ging het alleen maar harder en lekkerder. In en na sommige bochten zat ik sneller in het achterwiel van de ZXR dan Freak verwacht had, maar dat is ook niet verwonderlijk als je met een vaartje van zo'n 180 km p/u door bochten vliegt :034:. Man, man, man, wat ging het lekker en wat verlang ik terug naar de Eifel en dat terwijl ik hier nog geen meter gereden heb! Zal maar goed gaan sparen, kunnen we zo snel mogelijk weer terug naar daar!

Offline Loki

• 2nd King Of ZMVC
  • Geslacht: Man
« Reactie #261 Gepost op: 14 augustus 2008, 17:42:09 »
Na die berichten over jullie in de eifel begon ik me ook al af te vragen of jullie wel terug zouden komen.. :012:

Sunny

• Gast
« Reactie #262 Gepost op: 14 augustus 2008, 20:05:55 »
Aangezien we daar geen huis en werk hebben zijn we toch maar terug gekomen, maar als het aan ons had gelegen waren we daar nooooooooooooooit meer weg gegaan (alleen nog om tussendoor de beestjes en spullen op te halen). Zou het niet erg vinden om daar te wonen, enigste barrieres zijn de taal en het feit dat ook daar gewerkt zal moeten worden als we daar wonen. Voorlopig nog maar ff hier blijven zitten, bevalt ook wel weer goed en zo lopen we tenminste niet het risico dat het eentonig wordt om in de Eifel te zijn. Maar zal wel tegenvallen om het de eerstkomende tijd alleen maar met "Circuit Veere" te moeten doen, gaaaaaaaaaaaap!

Offline Loki

• 2nd King Of ZMVC
« Reactie #263 Gepost op: 14 augustus 2008, 20:46:16 »
Ik begrijp het helemaal! zou het zelf ook niet erg vinden om er te wonen :024:

Sunny

• Gast
« Reactie #264 Gepost op: 01 oktober 2008, 21:16:36 »
Vanavond de nieuwe spiegels voor de Viffer van Kleintje gekregen, thanx daarvoor! Toen ik de motor kocht zat in de rechterspiegel al een barst van boven naar beneden helemaal door, maar de linkse was nog prima in orde. Tot... 2 weken geleden ik mijn motor vanonder het afdak wilde halen. Hij stond voor mij wat rottig geparkeerd, maar ik wilde i.v.m. het mooie weer toch graag een rondje doen, dus dat ding moest en zou naar buiten. En dat heb ik geweten ook... Ik moest staand aan de rechterkant de motor een stukje vooruit rijden (wat dus niet echt mijn sterkste kant is...), dus motor aan handvat gepakt, iets overeind gezet en naar voren gereden. Toen ik hem terug op zijn standaard wilde zetten bleek dat deze net achter een randje van een tegel was blijven steken, waardoor de standaard langzaam ingeklapt was, met als gevolg dat toen ik de motor losliet, hij op zijn linkerkant viel met de spiegel aan die kant tussen de spaken van mijn fiets die daar ook nog stond. Gelukkig liep de buurman net buiten, die heeft me geholpen mijn motor weer overeind te zetten, want zo'n ding is dan echt lomp gewicht. Resultaat was wel dat mijn spiegel in 6 stukken op de grond kapot lag :027:. Dus de restanten van de spiegel van de kuip geschroefd om te kijken of er ergens een origineel Honda-onderdeelnummer te bekennen was, maar helaas, het waren al vervangingsspiegels, dus geen nummer te bekennen. Omdat ik toch nog een stukje wilde gaan rijden, had ik nu meteen een doel, dus maar naar Goes gereden om Motoport en Gerrits Motoren te bezoeken met de vraag of ze passende spiegels hadden liggen of konden leveren. Alle hulp en acties ten spijt (Olaf, nog bedankt voor je uitzoekwerk) helaas geen goede, passende en fatsoenlijk uitziende spiegels gevonden. Natuurlijk nog wel heel internet aan het afspeuren geweest om te kijken of die van andere Honda-modellen ook zouden passen, maar ook dat was helaas niet het geval. Toen maar alle webshops afgestruind en een paar knappe spiegels gevonden bij Motozoom. Het was dinsdagavond, dus de hoop dat ze voor afgelopen zondag binnen zouden zijn, was redelijk groot. Maar het was al 's avonds, dus voor alle zekerheid maar even gebeld of dat zou gaan lukken, maar ook hier weer de zoveelste helaas. Had ik ze 's middags voor 3 uur besteld, dan zouden ze nog op tijd zijn. Was wel een beetje om triest van te worden :025:, maar gelukkig kwam Freak als reddende engel met een oplossing: hij had nog een oude kuipspiegel van een CB 750 liggen die op een Vetterkuip gezeten had, deze had bevestiging met verstelbare voet, dus past altijd. Deze schoongemaakt en gemonteerd op de Viffer, wat natuurlijk geen smoel was, maar ik kon in ieder geval weer achter me kijken als we naar Raamsdonksveer gingen voor de Classic Races. Is ook wel fijn, want een rechterspiegel kan ik wel missen, maar links is echt een gemis, vooral met inhalen en kijken of iedereen die achter je rijdt in het groepje waar je mee op stap bent, er nog is. Moest wel mijn arm helemaal richting tank drukken om er wat in te zien, maar beter iets dan niets! De nieuwe spiegels heb ik geregeld via Kleintje, die ging afgelopen weekend richting Duitsland, naar een vriend van hem die in Dortmund woont en laten ze daar nou 2 Polo-vestigingen om de hoek hebben zitten! Aangezien Motozoom en Polo hetzelfde concern zijn, was het piece of cake om aan een setje nieuwe achteruitkijkers te komen. Bestelnummer dinsdagavond doorgemaild, dit heeft Kleintje de volgende dag weer aan zijn vriend in Duitsland doorgegeven en donderdag kreeg ik bericht dat de spiegels al klaar lagen om mee terug naar Zeeland te komen. Vanavond heeft Kleintje ze gebracht en ze zien er keurig uit, ook weer met verstelbare bevestiging, dus zeker dat die passen. Ga ze er morgenmiddag maar eens opknutselen denk ik, is een heel wat beter smoel dan die achterlijke (maar toch wel reddende) grote rechthoekige spiegel die er nu op zit links. Hier ff fotootje van mijn nieuwe aanwinst:

Offline Verstuuver

• Ras ZMVCer
  • "stuuf"
« Reactie #265 Gepost op: 01 oktober 2008, 21:37:48 »
zullen er netjes op staan dacht k zo  :054:

Offline Paulusssttt

• 2nd King Of ZMVC
  • Beterweter
« Reactie #266 Gepost op: 02 oktober 2008, 21:03:02 »
Ik vind het echt bloedmooie spiegels en ze zullen er in het echt ook vast wel waanzinnig uitzien..  :034:
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline Stealth

• Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
« Reactie #267 Gepost op: 02 oktober 2008, 21:08:53 »
Deftige spiegels Sunny! Foto'tje van de spiegels op de viffer??   :103:
Straight to your face with the truth!

Offline Verstuuver

• Ras ZMVCer
  • "stuuf"
« Reactie #268 Gepost op: 02 oktober 2008, 22:01:49 »
Deftige spiegels Sunny! Foto'tje van de spiegels op de viffer??   :103:
ja, wij willen foto's  :039:

Sunny

• Gast
« Reactie #269 Gepost op: 08 oktober 2008, 20:47:38 »
Zal ik inderdaad eens moeten maken, maar dan wel zodra ze goed afgesteld staan (want dat staat nog op de to-do-list), maar kan ik vrijdagmiddag mooi doen, dan heb ik daar wel even de tijd voor.

Offline Border

• 5th King Of ZMVC
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • bietunakkunaje
    • www.siereveld.eu
« Reactie #270 Gepost op: 09 oktober 2008, 21:21:57 »
 :076:
SP1 en SP2

Hroeten uut de polder

Sunny

• Gast
« Reactie #271 Gepost op: 10 oktober 2008, 14:59:21 »
Sorry voor de vertraging, het werk liep zomaar "ff" 1,5 uur uit, dus ben nog niet zo lang thuis en heb eerst maar eens mijn brunch naar binnen gewerkt hier achter de pc... Ga zo eens de Viffer tevoorschijn trekken om te kijken of ik de spiegels goed afgesteld kan krijgen en daarna maak ik er een paar foto's van.

Sunny

• Gast
« Reactie #272 Gepost op: 10 oktober 2008, 16:53:23 »
Zo, mijn nieuwe spiegels zijn gemonteerd en het proefritje om ze af te stellen is ook al gedaan. Hier wat oud & nieuw fotootjes (zoek de verschillen :103:):

[attachment deleted by admin]

Offline Stealth

• Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
« Reactie #273 Gepost op: 10 oktober 2008, 17:23:26 »
Ondanks dat ik ze al gezien heb zien ze er nog steeds goed uit op je viffer! :054:
Straight to your face with the truth!

Offline Motormuis

• honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
« Reactie #274 Gepost op: 10 oktober 2008, 18:42:47 »
ziet er netjes uit sunny
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
« Reactie #275 Gepost op: 10 oktober 2008, 21:41:31 »
Inderdaad netjes en goed zicht....................goede keuze  :039:

De Viffer is klaar voor weer een nieuw avontuur, remolie vervangen en hopelijk is het sponzige gevoel eruit, voelt nu zeker weer wat harder aan, blokjes even gereinigd want met al dat harde remmen beetje glazig laagje erop  ;)
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline KawaJJ

• Ras ZMVCer
« Reactie #276 Gepost op: 10 oktober 2008, 21:59:34 »
ziet er  :054: uit 

wineki

• Gast
« Reactie #277 Gepost op: 11 oktober 2008, 18:15:40 »
nice!  :039:

Offline CBRenee

• Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
« Reactie #278 Gepost op: 12 oktober 2008, 09:29:34 »
nice!  :039:

Very Nice, ik blijf er een zwak voor houden, toen ze net uit kwamen had een kennis van me er ook een, geweldig gewoon en deze is ook in de mooiste kleur uitvoering :036:
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline Border

• 5th King Of ZMVC
  • *
  • bietunakkunaje
    • www.siereveld.eu
« Reactie #279 Gepost op: 12 oktober 2008, 10:59:14 »
netjes Sunny
SP1 en SP2

Hroeten uut de polder