Oftewel de Hoer van de club
Twordt tijd dat het goede blok eronder komt want sinds ik hem heb [ja toch al best lang
] is het alleen maar raggen en rossen met dat hok, vaak sputtert die tegen maar toch blijft Benny dan weer doorkachelen op 1 cilinder....................hij geeft echt niet zomaar op
Maar dit blok mag aan stront dus tot die tijd gein mee uithalen, zal me echt niet boeien of de drijfstangen door het carter naar buiten komen maar zal het ook niet expres doen wat dat betreft, hoe hem liever toch wel te vriend
Benny rijdt trouwens al een poosje op hele dure olie, voor mij niet echt duur maar de baas betaald er goed voor, is Vavoline
VOLsyntheet 10W40 geschikt voor dieselblikken met lange intervalperioden..................nog geen enkele keer hebben de koppelingsplaten de slippen oid, ik begin er nu een beetje in te geloven dat het hele gedoe met te goede olie in een oud blik slecht is voor o.a. de koppeling, niks aan de hand en verbruiken doet Benny ongeveer 100ml op 1500km dus bijna niks, benzine is een andere zaak maar zelden staat het gazzzzzz ver van de stuit af dus dan mag die een slok zuipe
Benny................gekocht op een mooie avond in Breda of ergens daar in de buurt voor eigenlijk teveel geld op dat moment maar achteraf geen verkeerde koop, ondertussen dat we hem hebben iets van 8000km mee gereden en Benny heeft ons bijna............! een aantal keer laten staan, soms een rit waarbij Benny echt moest werken om bv een Fireblade voor te blijven in de bochten, Benny is vaak verkouden in het rechterneusgat.............proesten en kuchen is dan het gevolg en vaak vliegt het brandende snot uit de dempers , lekker sturen...................vergeet het, er zijn er hier een aantal die een stukje op Benny hebben gereden en riepen, dat nooit weer wat een baggerbak en zit waarheid in. Je rijdt bv op Veere en je stuurt een rechterbocht in, Benny flikt het dan on in de bocht nog ff de voorveren te verlengen en dat gaat dan nog maar soms vindt die het leuk om de achterband van de velg af te lepelen, maw een flinke stap opzij maar Benny heeft een dik frame wat heel veel kan hebben en ik ben ook niet van dat benauwde en dus een flinke corrigerende tik op de kloten komt het altijd weer goed,nog nooit hebben Benny en ik ergens gelegen op een poging tot kneedown op de heftafel na dan..................maar was gelukkig bijna maar net niet
Gekocht met Gulf-kleuren en die duiken de laatste tijd steeds meer op, matzwart heeft zijjn beste tijd gehad en de ratjes verdwijnen meer en meer uit het straatbeeld en die kleur moest het dan worden..................beetje posen mag best toch
Matzwart is saai maar wel rock, aangezien Benny aangewezen was voor wat herrie te produceren willen we benny dan ook best meer ter beschikking stellen en DØNDER kan er wel wat mee, voor mij leuk dat een motor wordt vereeuwigd op iets en in dit geval nog met geluid en beeld ook................leuk voor de kids zeg maar en een beetje mediageil is motorfreak ook wel! Het matzwart wordt een beetje opgevrolijkt met wat teksten en rottigheid, het spuitwerk is dan ook tijdelijk en de kwaliteit laag maar niet iedereen kan een dure jas betalen en dus haal je dan de verf ook maar bij de Hema ipv de dure verfdealer [in dit geval bij AD Franse maar hou mezelf voor dat die niet echt duur is
] Uiteraard nu die op de bok staat gelijk maar ff kijken maar de kabelboom.............nouja die aandachtstrekker onder het zitje, dat dotje draden waarvan niemand snapt die er mee te rijden valt, dat bosje kabels wat in het donker zelfs mooie vonken achterlaat tegen het frame mee een kwast verf en het vonken was over, de sluiting opzoeken is immers meer werk en dan ga je toch voor de makkelijkste oplossing en Benny is er toch ook weer blij mee, steeds dat gefriemel achter de buik om die glaszekeringen te vervangen ergens tijdens een rotbui beetje verscholen onder een boom en in de verte komen de klappen van het onweer.......................afijn je kent het wel misschien en dan is dit toch weer een goede oplossing want sindsdien niet meer zo vaak in de regen hoeven te rijden met Benny
Van de week misschien nog eens mee naar de baas sturen dan kan de achterband misschien nog iets van zijn oorspronkelijke vorm terug krijgen want deze wat ooit eens een nieuwe BT-45 was lijkt nergen meer op na 200km sturen en 8 minuten burnen, het plezier was toch ook weer aanwezig en zo blijven banden met dikke schamranden toch ook weer een leuke ervaring erbij. Benny.....................nog een een paar uit de oude doos van Benny
[attachment deleted by admin]