* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [MotorFreak] Suzuki DR500s  (gelezen 47242 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #180 Gepost op: 21 maart 2009, 19:11:36 »
Inderdaad een eind op het blok na, een stuurschakelaar, een accubak en nog wat kleine zaken die we nu wel hebben en tevens extra onderdelen zodat we hopelijk weer wat van de aanschafprijs af kunnen knibbelen  :026:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #181 Gepost op: 21 maart 2009, 20:00:30 »
Inderdaad een eind op het blok na, een stuurschakelaar, een accubak en nog wat kleine zaken die we nu wel hebben en tevens extra onderdelen zodat we hopelijk weer wat van de aanschafprijs af kunnen knibbelen  :026:

Als het frame gewoon netjes op kenteken staat kan je natuurlijk nog heel wat vangen voor het frame en de rest van de onderdeeltjes.
Straight to your face with the truth!

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #182 Gepost op: 21 maart 2009, 20:09:50 »
Zo en deze keer gaat die echt eens af gemaakt worden  ;(  :D

De buddy hadden we al laten bekleden bij de zadelmaker en deze is weer keurig geworden met een nieuwe inlaag, schuim en dekje, kosten 60 euro dus was een grote beurt voor de buddy zeg maar, helaas geen DR meer op de zijkant maar wel heel netjes, de buddy van de donor is iets gescheurd en dus nemen we deze  ;)



Vanmiddag met Racegirl de DonorDR opgehaald in Terneuzen, aardige vent die ik de zekerheid kon geven dat het wel goed kwam met overschrijven enz, vond het ergens jammer dat deze als donor gebruikt gaat worden maar aangezien hij iets anders wilde moet je er toch vanaf zien te komen.....................en wie zijn wij dan om zo iemand niet ff te helpen  :007: Gelijk na aankoop even naar de huisdealer gereden voor een aantal nieuwe blokkeerringen te halen en een koppelingsdekselpakking zodat we dat gedelte ook gelijk in orde kunnen brengen, bij thuiskomst viel me een natte plek op..................nee niet in de broek maar op de voorband en de donorDR heeft schijnbaar een traan gelaten onderweg..................nouja traantje..............een hele zee aan olie is er uit de voorvork gekomen  :037:



Nu snap ik waarom er iemand zo vreemd liep te doen nadat hij ons inhaalde met zijn blik, wees naar het voorhoofd terwijl de donorDR toch netjes recht stond enz..................hij heeft vast iets op zijn voorruit gekregen  :018:



Het spoor op de aanhangert.................ik gleed letterlijk de aanhangert af met donorDR en al..................gelukkig geen schade of iets geraakt  :|



En dat stinkt als je hem warmdraait  :046:



Ik ben even richting de boer gereden en daar ff de donorDR aan de tand gevoeld, de koppeling slipt behoorlijk maar wil heel goed in 1,2,en 3e versnelling op het achterwiel, het achtertandwiel lijkt me dan ook redelijk groot maar compressie is aanwezig en een goed blok, klein beetje nokkenaskettinggeschraap en ietwat tikkende kleppen maar ruim binnen de marge en ik hebg nog niks bijgestelt of geholpen dus heb deze keer goede hoop, nog even de 2 naast elkaar in het zonnetje  :054:



Wie riep er in het begin van dit jaar ook alweer dat ik dit jaar dan ook weer eens een offroad wilde hebben, nu struikel je er bijna over hier  :022:



Afijn blok lekker warm laten draaien en gelijk de heftafel op en de oude olie is er ondertussen uitgelopen, zodra er tijd is gaan we deze slachten en gelijk netjes alles overzetten op de rooie........................ik heb er zin àn  :054:






The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3502
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #183 Gepost op: 21 maart 2009, 20:25:08 »
gaat helemaal goed komen met de DR. freak

Maar toevallig de voorkant iets te hard in z'n vering getrokken zodat de keeringen geklapt zijn
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #184 Gepost op: 21 maart 2009, 20:27:59 »
Nee maar volgens mij zit er veels te veel olie in....................dan is het ook snel gebeurt natuurlijk  :+
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

ba searcher!!

  • Gast
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #185 Gepost op: 21 maart 2009, 20:29:06 »
Ha ha leuk ding Freak, maar dat ineens die keerring er uit klapt onderweg.... :043:

Succes met de slacht en de restauratie van beide DRen!! :026: :054:

Offline V-Strom Pierrio

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2192
  • Geslacht: Man
  • I'll see you on the dark side of the moon
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #186 Gepost op: 22 maart 2009, 20:20:27 »
Je hebt er nu genoeg om ze ook te gaan verhuren voor off road ritjes :070:


Is there anybody out there

kleintje

  • Gast
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #187 Gepost op: 22 maart 2009, 22:14:28 »
gaat helemaal goed komen met de DR. freak

Maar toevallig de voorkant iets te hard in z'n vering getrokken zodat de keeringen geklapt zijn

valt mee dat je er niet bij hebt gezet zoals kleintje altijd doet   :018:

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3502
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #188 Gepost op: 22 maart 2009, 22:15:33 »
hmm. ze hoeven hier toch niet alles te weten.
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

kleintje

  • Gast
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #189 Gepost op: 22 maart 2009, 22:18:38 »
hmm. ze hoeven hier toch niet alles te weten.

nee maar ik erken schuld in deze zaak

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #190 Gepost op: 22 maart 2009, 22:46:01 »
Zo tempo vanavond en dus ondertussen bezig een donor kabelboom welke in nog betere staat is te monteren en deze dan nog meer te verbeteren  :026: Ondertussen de tellers overgezet want nog geen 20.000km met dit blok gereden en dat mag dan ook zeker wel op de teller vermeld staan, nieuwe contaktslot uit de donor overgezet en een stekkerblok met hagelnieuwe lampjes  :p

[attachment deleted by admin]
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

kleintje

  • Gast
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #191 Gepost op: 22 maart 2009, 22:47:04 »
goed bezig presidente  :018:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #192 Gepost op: 22 maart 2009, 22:51:46 »
En ik niet alleen..................geheel uit eigen beweging wilde Kayleigh vandaag ff meesleutelen  :036:



[attachment deleted by admin]
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #193 Gepost op: 22 maart 2009, 22:53:51 »
Enja met zulke hulp staat de donorDR dan ook snel kaal  :034:

[attachment deleted by admin]
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

kleintje

  • Gast
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #194 Gepost op: 22 maart 2009, 22:59:08 »
olie in plaats van bloed ook zijn kinderen
o groot leider  :056:


maar even normaal kikken dat ze je helpt  :054:

Zeeuwmeeuw

  • Gast
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #195 Gepost op: 22 maart 2009, 23:05:10 »
T'is echt dramatisch hoe snel iets wordt gemold bij die familie  :046:
 ;)

Maar als die klaar is kom ik zeker eens bij je buurten  8)

Met die keringen is wel bar ja, een paar duizend kilometer er op gereden, een paar keer flink in de ankers gemoeten met dat logge lijf van me en niets aan de hand.
Motorfreak weet het al stuk te krijgen in een half uurtje  :012:

Owh ja, voor de andere lezers, dat WK-model die Motorfreak heeft gekocht kwam dus bij mij vandaan.
Zo'n DR is reteleuk voor in de buurt maar ik zag me er dus echt geen snelwegritten van tig km mee rijden.
Ik zal me overigens op een ander moment nog wel eens even fatsoenlijk voorstellen  ;)

Tja, dat iets uitelkaar gaat is altijd wel een beetje zonde maar het doel heiligt de middelen in deze  :054:
Gaat zeker iets moois worden als ik het zo zie.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #196 Gepost op: 22 maart 2009, 23:15:24 »
Hey toch de weg naar hier gevonden..................welkom en inderdaad het doel zal nu wel duidelijk zijn en eind deze week hoop ik de rode DR dan klaar te hebben, als die dan nog vonkt ook [das heilig bij de ZMVC, een vonkende DR] dan zal ik Rik eens inlichten, gaat er weer een hele bups richting Axel  :037:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #197 Gepost op: 22 maart 2009, 23:18:41 »
T'is echt dramatisch hoe snel iets wordt gemold bij die familie  :046:
 ;)

Sunny roept..........................hij is nog niet eens overgeschreven  :037:

Hallo ik kom een frame overschrijven................uuuhhh oke heeft u papieren................ja hoor maar geen bijbehorende motor................als het weer die muts is die ik laatst had dan vraagt ze niet eens of en hoe we houdersschapsbelasting willen betalen , nee dan zet ze dat gelijk op een maandbetaling..................tis maar goed dat ik morgen niet kan overschrijven  :093:

Zodra die is overgeschreven mailen we de scan ff zoals afgeproken  ;)
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

kleintje

  • Gast
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #198 Gepost op: 22 maart 2009, 23:19:47 »
welkom zeeuwmeeuw en het doel heiligt zeker de middelen de rode dr is een beauty en verdient een goed kloppend donor hartje   :034:

Zeeuwmeeuw

  • Gast
Re: Suzuki DR500s
« Reactie #199 Gepost op: 22 maart 2009, 23:20:31 »
Dat ding vonkt al bijna een jaar dus tenzij je draadjes verwisselt zal het trappen en lopen zijn.  :057:
Ga je volgende week het mulle zand in bij de Watertoren of Westdorpe?

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
19 Reacties
5274 Gelezen
Laatste bericht 01 juli 2010, 10:07:21
door Raytje192
22 Reacties
6911 Gelezen
Laatste bericht 16 juli 2010, 16:11:04
door Bright
359 Reacties
65526 Gelezen
Laatste bericht 25 maart 2016, 12:38:02
door Floris 500
106 Reacties
16441 Gelezen
Laatste bericht 14 juni 2016, 12:23:31
door Dick
39 Reacties
5393 Gelezen
Laatste bericht 12 april 2015, 00:34:22
door MotorFreak