* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?  (gelezen 55586 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #100 Gepost op: 03 juni 2010, 19:56:41 »
Van zijn site:

Citaat
Ben jij die handige montuer die alle motorfietsen slapend uit elkaar kan halen en ook weer met nieuwe onderdelen in elkaar kan zetten?

Ik heb eigenlijk liever een monteur die wakker is eerlijk gezegd.
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #101 Gepost op: 03 juni 2010, 22:05:09 »
Hij blijft ook bezig  :037: :037: :037:


Het Team van Hartman Motoren!
www.hartmanmotoren.nl

Ik mis de clou even  :042:

Sunny

  • Gast
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #102 Gepost op: 03 juni 2010, 22:07:50 »
Heeft het al eerder geprobeerd om voet aan de grond te krijgen hier in Zeeland, vraag maar aan Mmuis, die heeft er ervaring mee. Hij adverteerde op prikbord van Zeelandnep met pekelfietsen vorig najaar, zou voor weinig geld een pekelfiets verhuren, maar dan wel ex de slijtage-onderdelen en dat zijn nou net de dingen die in de winter het meest op hun donder krijgen. Niet erg over nagedacht dus en op die manier is goedkoop wel erg duurkoop... :043:

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #103 Gepost op: 03 juni 2010, 22:35:05 »
Ohja, staat me iets van bij, van die pekelfietsen

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #104 Gepost op: 04 juni 2010, 19:20:19 »
Ohja, staat me iets van bij, van die pekelfietsen

Mij wel  :034: Het verhaal van Sunny klopt precies (natuurlijk  ;))
Hij zit twee straten bij mij vandaan, maar ik ken de gozer niet. Staan altijd wel een stel motoren op de trottoirhoek.

vliegende baksteen

  • Gast
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #105 Gepost op: 05 juni 2010, 08:13:44 »

Het Team van Hartman Motoren!

Zag hier ook regelmatig advertenties van staan.. Een motor van een paar honderd euro, hoe goed is daar wel niet naar gekeken??
Een simpel beurtje met olie en filter ben je (als je het zelf doet) al 30 euro voor kwijt. Remblokken, kettingset, banden e.d. nog maar niet eens genoemd.
Of hij heeft de motoren gratis gekregen, of hij verkoopt ze zonder te kijken door voor meer.. Een goede motor koop je niet voor 500 euro ofzo..

Bovendien: "team" klinkt alsof ze motoport goes gaan overnemen.. :037:

Motormuis Yerseke

  • Gast
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #106 Gepost op: 26 juni 2010, 19:56:52 »
Hallo ALlemaal,

Ook mijn bedrijf gaat starten met in en verkoop van motoren.
De naam: Hartman Motoren Yerseke, het bedrijf zal komen op industrieterrein Olzendepolder in Yerseke.

We beginnen niet te groot, juist door klein te starten wil ik rustig opbouwen, geen haast en helemaal niet meteen met de duurste en uitspattende motoren.
Ik geloof in de kracht van kwaliteit leveren en dus wel elke dag open zijn, ook in de wintermaanden.
Al zal het rustig zijn, ik ga dan lekker sleutelen aan een paar oude motoren om daar eens wat anders van te maken, een hobby die al sinds enkele jaren geleden is gestart.

Eerst 2 jaar vanuit huis motoren in gekocht en verkocht, nu de overstap naar een eigen bedrijf.

Zodra de definitieve datum van opening bekend is zal ik dit laten weten via dit forum en via onze website www.hartmanmotoren.nl
Groet,
Maurice Hartman Hartman Motoren Yerseke

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #107 Gepost op: 27 juni 2010, 00:35:10 »
Ongeveer zo'n beetje alle motorzaken en eigenaren zijn hier beland  :018:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #108 Gepost op: 27 juni 2010, 11:13:53 »
Ongeveer zo'n beetje alle motorzaken en eigenaren zijn hier beland  :018:

Zeeuwse Motor Verhandelaren Club  :093:

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #109 Gepost op: 27 juni 2010, 11:28:06 »

Maurice
Al die tijd geen idee gehad, wie die "motormuis Yerseke" wel niet moest zijn.
Nu bij het zien van je voornaam, begint er een flauw lampje te branden. Er zijn er niet veel, die Maurice heten op Yese, maar ik ken er één, en die staat achter de balie bij een handelsondernemening op Yese. Dat zou jij dus heel goed kunnen zijn. Als dat zo is, heb ik nooit geweten, dat jij iets in motoren deed.
Als je dit forum een beetje volgt, zul je ongetwijfeld weten, wie ik ben.
Hoe dan ook, heel veel succes toegewenst, en ik kom zeker bij je kijken.  :054:

Offline Sabre-Zeeuw

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2224
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #110 Gepost op: 27 juni 2010, 12:42:47 »
Wie kent jou nou niet op Yese Joop? :054:
Dkw 125 RT (1953)   Honda VFR 800i Harley-Davidson Electra-Glide Sport `90  met 287.000KM!!!!

I

Motormuis Yerseke

  • Gast
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #111 Gepost op: 28 juni 2010, 15:05:28 »
Haha,  :D nee die Maurice ben ik niet, ik heb hem wel eens gesproken, een naamgenoot in het dorp dat was wel heel raar.

Kom maar eens kijken als de winkel open is.

Groet,

Maurice

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #112 Gepost op: 28 juni 2010, 19:11:06 »
Haha,  :D nee die Maurice ben ik niet, ik heb hem wel eens gesproken, een naamgenoot in het dorp dat was wel heel raar.

Kom maar eens kijken als de winkel open is.

Groet,

Maurice

Owkeej..............zal ik zeker doen  :054:

Offline Rider-64

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1430
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #113 Gepost op: 29 juni 2010, 10:23:25 »
Iemand bekend met JC motors?
Zoekende naar..

otx

  • Gast
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #114 Gepost op: 27 juli 2010, 19:47:46 »
Iemand bekend met JC motors?

Kijk maar goed uit met JC Motors !! Ze hebben goed over het praatje nagedacht "ex monteur van de knalpot begint voor zichzelf".
Hier klopt weinig van want JC motors is gewoon van de grootste oplichter uit zeeland en omstreken ; Koppejan motoren  :043:
Het pand is van Koppejan, alle motoren die er staan zijn van koppejan, enz.
Vergelijk het aanbod van Koppejan motoren eens met het aanbod van JC motors, dit is hetzelfde.
Daarnaast zijn de ex werkgevers van monteur John bijna allemaal gelijk in hun oordeel ; "redelijke monteur maar een ramp in de omgang". Dit hoorde ik van de heren van de knalpot, dipi moto, hoes motors en mofra. Vooral het stukje " een ramp in de omgang" lijkt me niet gunstig bij garantie gevallen in combinatie met zijn "ik kom uit een woonwagen looks".
Ik ben een groot liefhebber van Laverda motoren en kwam via deze weg in aanraking met JC motors omdat ze er een aantal aanbieden. Bij laverda's is het belangrijk de geschiedenis van motor en aanbieder te achterhalen. De geschiedenis van JC motors/ John B is op zijn minst zeer twijfelachtig, de combinatie met Koppejan maakt het dramatisch.

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #115 Gepost op: 27 juli 2010, 20:18:34 »
Ik ken JC zelf niet, echter ken ik wel iemand die z'n CBR600RR daar in onderhoud heeft en die is er zeer over te spreken!

Maar goed ik blijf lekker bij Abco, doet altijd z'n best voor me en maakt altijd ff tijd voor me vrij als ik ineens binnen kom vallen  :054:
Straight to your face with the truth!

Offline Rider-64

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1430
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #116 Gepost op: 27 juli 2010, 21:25:58 »
Iemand bekend met JC motors?

Kijk maar goed uit met JC Motors !! Ze hebben goed over het praatje nagedacht "ex monteur van de knalpot begint voor zichzelf".
Hier klopt weinig van want JC motors is gewoon van de grootste oplichter uit zeeland en omstreken ; Koppejan motoren  :043:
Het pand is van Koppejan, alle motoren die er staan zijn van koppejan, enz.
Vergelijk het aanbod van Koppejan motoren eens met het aanbod van JC motors, dit is hetzelfde.
Daarnaast zijn de ex werkgevers van monteur John bijna allemaal gelijk in hun oordeel ; "redelijke monteur maar een ramp in de omgang". Dit hoorde ik van de heren van de knalpot, dipi moto, hoes motors en mofra. Vooral het stukje " een ramp in de omgang" lijkt me niet gunstig bij garantie gevallen in combinatie met zijn "ik kom uit een woonwagen looks".
Ik ben een groot liefhebber van Laverda motoren en kwam via deze weg in aanraking met JC motors omdat ze er een aantal aanbieden. Bij laverda's is het belangrijk de geschiedenis van motor en aanbieder te achterhalen. De geschiedenis van JC motors/ John B is op zijn minst zeer twijfelachtig, de combinatie met Koppejan maakt het dramatisch.

Waar ken jij hun dan van als part-time bewoner van Renesse?
Zoekende naar..

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #117 Gepost op: 27 juli 2010, 21:43:18 »
staat er toch  :043:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #118 Gepost op: 27 juli 2010, 23:50:50 »
Iemand bekend met JC motors?

Kijk maar goed uit met JC Motors !! Ze hebben goed over het praatje nagedacht "ex monteur van de knalpot begint voor zichzelf".
Hier klopt weinig van want JC motors is gewoon van de grootste oplichter uit zeeland en omstreken ; Koppejan motoren  :043:
Het pand is van Koppejan, alle motoren die er staan zijn van koppejan, enz.
Vergelijk het aanbod van Koppejan motoren eens met het aanbod van JC motors, dit is hetzelfde.
Daarnaast zijn de ex werkgevers van monteur John bijna allemaal gelijk in hun oordeel ; "redelijke monteur maar een ramp in de omgang". Dit hoorde ik van de heren van de knalpot, dipi moto, hoes motors en mofra. Vooral het stukje " een ramp in de omgang" lijkt me niet gunstig bij garantie gevallen in combinatie met zijn "ik kom uit een woonwagen looks".
Ik ben een groot liefhebber van Laverda motoren en kwam via deze weg in aanraking met JC motors omdat ze er een aantal aanbieden. Bij laverda's is het belangrijk de geschiedenis van motor en aanbieder te achterhalen. De geschiedenis van JC motors/ John B is op zijn minst zeer twijfelachtig, de combinatie met Koppejan maakt het dramatisch.
Nounou klinkt heftig en gedeelte Koppejan kan ik zeker wel een eind delen maar de ex-monteur en zijn werk hoor ik best redelijke verhalen over en ik spreek toch redelijk vaak iemand die iets met motoren heeft  :012:

Kijk een dealer is geliefd of niet en deels is dat persoonlijk, ik kan zo een paar dealers opnoemen die echt rotzooi afleveren, ook die zelfs ondergewaardeerd worden maar ik hou dar voornamelijk voor me zelf via forums, jouw opvattingen hakken er aardig op los maar een forum is openbaar en gelukkig leven we in een [vrij] land  :039:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #119 Gepost op: 28 juli 2010, 01:36:13 »
John is gewoon een goede monteur en ik weet zeker dat de Knalpot hem met lede ogen zag gaan. John is no nonsens, maar geen vervelende of horkerige vent. Ik blijf echter gewoon bij de Knalpot gaan, vind ik voor mijn BMW`s nog altijd de prettigste zaak van Nederland.
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
18 Reacties
4964 Gelezen
Laatste bericht 19 september 2008, 14:00:30
door Border
13 Reacties
3759 Gelezen
Laatste bericht 19 oktober 2010, 17:09:52
door Lil-Devil
18 Reacties
4163 Gelezen
Laatste bericht 04 november 2010, 18:19:50
door Allroadtoad
3 Reacties
2461 Gelezen
Laatste bericht 07 november 2010, 19:56:36
door Loki
15 Reacties
3715 Gelezen
Laatste bericht 28 maart 2011, 15:27:35
door De Tank