* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?  (gelezen 55584 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Rider-64

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1430
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #140 Gepost op: 22 oktober 2010, 20:27:02 »
Mooi hoor, die ene grote komt met z'n winteractie... en de rest volgt vanzelf :029:
Zoekende naar..

Offline EriKawa

  • Huge ZMVC Fan
  • ***
  • Berichten: 165
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #141 Gepost op: 22 oktober 2010, 22:36:14 »
Heb zo'n winteractie nooit gesnapt van die dealers, moedigt aan om je motor in de winterstalling te zetten, ik denk dat een motor waar mee (door) gereden wordt uiteindelijk meer oplevert voor een motorzaak.

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #142 Gepost op: 22 oktober 2010, 22:39:06 »
Motor Totaal in terneuzen doet al jaren een winteraktie, gratis halen en brengen en een beurt tegen gereduceerd tarief, dikke korting op banden. Ik denk dat het heel slim is van motorzaken om een winteraktie aan te bieden, in het voorjaar komen ze anders allemaal tegelijk en dat is werktechnisch zwaar onhandig. En die winterstalling, daar staan de meesten toch wel in hoor.
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

lukky

  • Gast
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #143 Gepost op: 13 maart 2011, 14:27:02 »
Ben over JCMotors heel goed te spreken, ken John alleen van deze motorzaak, dus heb geen vooroordelen of zoiets, kom er net een maand of wat, maar goeie service en een leuke sfeer, de prijzen zijn goed, mijn sav is daar geweest voor nieuwe koppelingsplaten, beurtje, die ape-hanger geplaatst.. en nog wat kleine dingetjes, maar dat ging echt in een gemoedelijke sfeer, en de prijs!!! ja gewoon goed...kom er graag.. af en toe ff buurte, bakje zoethoutthee.. lekker.. en otx over woonwagen looks... wat is daar mis mee... als het werk maar gedaan word, en je tevreden bent, dan maakt het niet uit hoe iemand er uit ziet, maar ik vind dat John en Conny van JCMotors het goed doen...  :039:  :021:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #144 Gepost op: 13 maart 2011, 18:50:39 »
Hij mocht alleen meer onderdelen op voorraad hebben  :048: , kwam er 2 keer voor niks maar kom er graag  :034:


otx over woonwagen looks..................gnagna hoe noemen ze mij dan wel niet  :037:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

lukky

  • Gast
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #145 Gepost op: 13 maart 2011, 19:26:44 »
Hij mocht alleen meer onderdelen op voorraad hebben  :048: , kwam er 2 keer voor niks maar kom er graag  :034:


otx over woonwagen looks..................gnagna hoe noemen ze mij dan wel niet  :037:
nee dan heb je mij nog nie gezien... hahaha
en ja meer onderdelen op voorraad... das moeilijk... als je een honda hebt...of een suzuki... of een moto-guzzi.. of een... en ja zo kan ik nog wel even doorgaan... om dan van elk merk een voorraad aan te leggen.. dan is de zaak al gauw te klein... maar binnen een dag of 2 a 3 is het meestal wel binnen..

kleintje

  • Gast
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #146 Gepost op: 13 maart 2011, 19:30:49 »
Hij mocht alleen meer onderdelen op voorraad hebben  :048: , kwam er 2 keer voor niks maar kom er graag  :034:


otx over woonwagen looks..................gnagna hoe noemen ze mij dan wel niet  :037:
nee dan heb je mij nog nie gezien... hahaha




vraag hoe ze mij mijn tuin en men hok dan noemen kamperslopie  :042:

lukky

  • Gast
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #147 Gepost op: 13 maart 2011, 19:34:09 »
daar is toch niks mis mee... we poepen allemaal bruin en bloeden allemaal rood.. hahaaha

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #148 Gepost op: 13 maart 2011, 20:24:50 »
Als je dat poepen en bloeden tegelijk doet raad ik je toch een bezoek aan je huisarts aan.  ;)
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

lukky

  • Gast
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #149 Gepost op: 13 maart 2011, 22:20:23 »
Als je dat poepen en bloeden tegelijk doet raad ik je toch een bezoek aan je huisarts aan.  ;)
dan wil ik nie weten wat je gedaan hebt hahaha

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #150 Gepost op: 13 maart 2011, 22:22:31 »
Ik niets, ik begin niet over poep en bloed, jij wel. Dussssssss
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

lukky

  • Gast
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #151 Gepost op: 14 maart 2011, 07:18:02 »
Ik niets, ik begin niet over poep en bloed, jij wel. Dussssssss
maar het zijn jouw gedachten over iets....  :043:
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2011, 07:26:31 door Lukky »

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #152 Gepost op: 14 maart 2011, 13:54:31 »
Dat heb je dan toch verkeerd. Ik geef je een goedbedoelde tip, het kan je gezondheid redden. O ja, goed kauwen, zodat het voedsel gelijkmatig in je bloed komp.... ;)
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

lukky

  • Gast
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #153 Gepost op: 14 maart 2011, 18:39:42 »
Dat heb je dan toch verkeerd. Ik geef je een goedbedoelde tip, het kan je gezondheid redden. O ja, goed kauwen, zodat het voedsel gelijkmatig in je bloed komp.... ;)
oh ik ben niet meer te redden... maar bedankt voor je tip... daar heb ik wat aan...  :054: zal vanavond eens goed op m'n soep kauwen... ja je weet het nooit hahaha
maaruh we gaan of-topic... goeie motorzaak die JCMotors

Offline Aladin

  • Lemans 1000; 1000SP; Nato; Daytona1000
  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1404
  • Geslacht: Man
    • Guzzioot
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #154 Gepost op: 14 maart 2011, 19:08:54 »
oh ik ben niet meer te redden... maar bedankt voor je tip... daar heb ik wat aan...  :054: zal vanavond eens goed op m'n soep kauwen... ja je weet het nooit hahaha

Veel sterkte zolang je alleen nog vloeibaar voedsel kan nuttigen.
Maar ook de anaalridder schijnt na verloop weer een scheet te durven laten.
Er is dus altijd "hoop".

Heb zo'n winteractie nooit gesnapt van die dealers, moedigt aan om je motor in de winterstalling te zetten, ik denk dat een motor waar mee (door) gereden wordt uiteindelijk meer oplevert voor een motorzaak.

Zie het als een camping die winterstalling mogelijkheid biedt.
Het gros van de motorbezitters is niet echt motorrijder en al helemaal niet veelrijder.

lukky

  • Gast
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #155 Gepost op: 14 maart 2011, 22:09:53 »
oh ik ben niet meer te redden... maar bedankt voor je tip... daar heb ik wat aan...  :054: zal vanavond eens goed op m'n soep kauwen... ja je weet het nooit hahaha

Veel sterkte zolang je alleen nog vloeibaar voedsel kan nuttigen.
Maar ook de anaalridder schijnt na verloop weer een scheet te durven laten.
Er is dus altijd "hoop".

Heb zo'n winteractie nooit gesnapt van die dealers, moedigt aan om je motor in de winterstalling te zetten, ik denk dat een motor waar mee (door) gereden wordt uiteindelijk meer oplevert voor een motorzaak.

Zie het als een camping die winterstalling mogelijkheid biedt.
Het gros van de motorbezitters is niet echt motorrijder en al helemaal niet veelrijder.
ben blij dat ik  er niet zo veel van af weet...  :039:

otx

  • Gast
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #156 Gepost op: 22 maart 2011, 19:43:05 »
Ben over JCMotors heel goed te spreken, ken John alleen van deze motorzaak, dus heb geen vooroordelen of zoiets, kom er net een maand of wat, maar goeie service en een leuke sfeer, de prijzen zijn goed, mijn sav is daar geweest voor nieuwe koppelingsplaten, beurtje, die ape-hanger geplaatst.. en nog wat kleine dingetjes, maar dat ging echt in een gemoedelijke sfeer, en de prijs!!! ja gewoon goed...kom er graag.. af en toe ff buurte, bakje zoethoutthee.. lekker.. en otx over woonwagen looks... wat is daar mis mee... als het werk maar gedaan word, en je tevreden bent, dan maakt het niet uit hoe iemand er uit ziet, maar ik vind dat John en Conny van JCMotors het goed doen...  :039:  :021:

Ik ben er een tijdje geleden nog eens geweest en moet mijn mening bijstellen. Iedereen verdient een tweede kans en deze hebben ze goed benut.  :039:
Daarna ook nog langs dat andere nieuwe zaakje gereden (nog in opbouw ?) van de andere ex knalpot monteur. Ziet er allemaal netjes uit, maar waarom gaan alle monteurs weg bij de knalpot en starten als zelfstandige ? Wat is daar loos ?

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #157 Gepost op: 22 maart 2011, 20:17:46 »
Dat heb ik mij ook al afgevraagd. Het is denk ik te relaxed bij de Knalpot. Jack is niet moeilijk als je goed je werk doet en alle goede gaan weg, ze denken allemaal meer te kunnen verdienen als zelfstandige. Zo is Jack zelf ook begonnen, hij was monteur bij Harry`s motorshop in terneuzen (nu motortotaal, met afstand de beste motorDEALER van Zeeland imho.) en ook voor zichzelf begonnen.
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #158 Gepost op: 22 maart 2011, 22:24:29 »
En dan adviseren ze mij bij de Knalpot te gaan werken  :+
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Twin-Power

  • por op de ketel!!
  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 995
  • Geslacht: Man
  • hank is allessssssssss.
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #159 Gepost op: 22 maart 2011, 22:27:02 »
Of gelijk voor jezelf starten Louis :039:

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
18 Reacties
4964 Gelezen
Laatste bericht 19 september 2008, 14:00:30
door Border
13 Reacties
3759 Gelezen
Laatste bericht 19 oktober 2010, 17:09:52
door Lil-Devil
18 Reacties
4163 Gelezen
Laatste bericht 04 november 2010, 18:19:50
door Allroadtoad
3 Reacties
2461 Gelezen
Laatste bericht 07 november 2010, 19:56:36
door Loki
15 Reacties
3715 Gelezen
Laatste bericht 28 maart 2011, 15:27:35
door De Tank