Welkom op het ZMVC forum gast!
Citaat van: MotorFreak op 22 maart 2011, 22:29:08Citaat van: Twin-Power op 22 maart 2011, 22:27:02Of gelijk voor jezelf starten Louis Mee bezig geweest en heel serieus tot en met adviseur van de bank aan toe maar een ruimte huren is nog steeds een te groot risico in mijn ogen en de startkosten heb is gewoon niet............probleem is dat ik nu een vaste baan heb die je deze tijden ook niet zomaar opgeeft Je kan het ook combineren. De ex-knalpotter waar ik ff was (Jasper of Douwe, een van de 2 was van de knalpot) werkt ook nog bij ducati. Ze zijn maar 3 dagen per week open en bouwen erg mooie motoren met pierobon frames. Als echte Italiƫ liefhebber ga ik er vaker langsrijden Onderhoud doen ze geloof ik niet maar er stond wel een dynostar testbank. Ik ga eensl vragen wat ze met mijn laverda kunnen.
Citaat van: Twin-Power op 22 maart 2011, 22:27:02Of gelijk voor jezelf starten Louis Mee bezig geweest en heel serieus tot en met adviseur van de bank aan toe maar een ruimte huren is nog steeds een te groot risico in mijn ogen en de startkosten heb is gewoon niet............probleem is dat ik nu een vaste baan heb die je deze tijden ook niet zomaar opgeeft
Of gelijk voor jezelf starten Louis
dat is echt van ver gekomen..
zal eens gaan kijken of hij een broek in mijn maat heeft dan
Gestart door Mr. Kik De Garage - Onze Motoren
Gestart door Border De Showroom - Reviews en Nieuws
Gestart door Stealth De Showroom - Reviews en Nieuws