hartman motoren is er niet meer idd hij doet alleen nog in kleding en is een outlet begonnen in iedergval in yerseke maar hoorde dat ie meer dingen doet in haarlem en omgeving.
Hallo Allemaal,
Ik zie dat er nogal wat verwarring is ontstaan en dat de geruchtenstroom aardig op gang is, vandaar dat ik toch even een berichtje wilde plaatsen om het een en ander duidelijker te maken.
Ik ben vorig jaar begonnen met de in en verkoop van motoren, maar door het niet kunnen vinden van een monteur heb ik besloten om met de verkoop van motoren te stoppen.helaas zijn er dus mensen die de gedachte hebben gekregen dat ik helemaal ben gestopt, dit is dus niet waar.
De motorkledingoutlet in Yerseke is gewoon open en we kunnen in ieder geval zeggen dat er genoeg mensen gelukkig weten dat we er wel zijn.
Voor wat betreft Haarlem, we hebben sinds 8 oktober een tweede winkel geopend in Zandvoort, ook een motorkledingoutlet.
In de omgeving van Haarlem hebben we twee outlet weekenden gehad, om te kijken hoe de markt daarop reageerde, dit heeft ons doen besluiten om de tweede winkel daar te openen.
Hartman Motoren is dus omgedoopt in Hartman Motorkleding, met twee winkels, Motorkledingoutlet Yerseke en Motorkledingoutlet Zandvoort.
ook staan wij elke twee weken met een advertentie in MOTO73, voor beide winkels en onze webshop.
Ik hoop dan ook dat hierbij duidelijk is geworden dat we niet weg zijn, en alleen gestopt zijn met de motoren.
Wij van Hartman Motorkleding zijn de grootste outlet in heel Zeelend, en mogen zeggen dat we met onze outlet al heel veel motorrijders in het nieuw hebben kunnen steken voor een meer dan betaalbare prijs.
Allen een groet, en graag tot ziens in een van onze outlets.