* Kies jouw thema

Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?  (gelezen 56913 keer)

Offline Twin-Power

• por op de ketel!!
  • Volbloed ZMVCer
  • Geslacht: Man
  • hank is allessssssssss.
Re: Nieuwe motorzaken............nieuwe rage?
« Reactie #60 Gepost op: 26 december 2009, 21:37:17 »
Ja inderdaad JP die bedoel ik Jack zat er toch behoorlijk mee in zijn maag vind maar eens snel een nieuwe monteur  :033:

Offline Allroadtoad

• 2nd King Of ZMVC
« Reactie #61 Gepost op: 26 december 2009, 21:42:07 »
Nogal want John wist wel waar ie mee bezig was  :011:
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Offline Twin-Power

• por op de ketel!!
  • Volbloed ZMVCer
  • hank is allessssssssss.
« Reactie #62 Gepost op: 26 december 2009, 21:44:56 »
Dacht het wel mijn inziens een goede monteur (mentaliteit) :054:

Offline Allroadtoad

• 2nd King Of ZMVC
« Reactie #63 Gepost op: 03 maart 2010, 14:23:12 »
En weer een motorzaak minder. Een maatje van me, Tjerk, kwam vanochtend langs met de mededeling dat MCT al een paar dagen dicht was, wij even zoeken op internet en jawel....

Citaat
Beste klanten, Ducatisti,

Na lang wikken en wegen hebben wij besloten om te stoppen met de voortzetting van ons bedrijf MCT. De afgelopen jaren hebben wij hard gewerkt om onze dromen te realiseren. We hebben onder meer Ducati sportief op de kaart gezet in de Benelux door Nederlands kampioen te worden in de ONK Superbikes in 2008 en we zijn verhuisd naar een schitterende locatie met de uitstraling die we voor ogen hadden.

De afgelopen jaren zijn niet makkelijk geweest voor de motorbranche en ook de komende 2 jaar zullen zware jaren worden. Echter de belangrijkste reden voor het stopzetten van ons bedrijf, is dat Ducati heeft besloten, om na 13 jaar dealer en ambassadeur te zijn geweest voor het merk, ons dealerschap te beëindigen.

MCT is Ducati, MCT ademt Ducati en Ducati stroomt door onze aderen. Wij zien in deze tijden geen andere mogelijkheid om onze motorzaak voort te zetten met andere activiteiten en kunnen daarnaast onze passie voor Ducati niet opeens ombuigen naar een ander merk.

Wij hebben al deze jaren met heel veel liefde en passie voor en aan ons bedrijf gewerkt. We zijn al onze klanten ook zeer dankbaar voor het vertrouwen en de fijne vriendschappen die opgebouwd zijn. We hebben mooie relaties opgebouwd met onze klanten die uit heel de Benelux kwamen, met onze ‘Clubrace’ klanten en willen iedereen ook veel geluk en plezier in de motorsport toewensen.

Het is erg lastig geweest om de laatste weken niks te laten blijken aan onze klanten en voor ons gevoel ‘de schone schijn’ op te houden. We zijn echter niet over één nacht ijs gegaan en er gaat heel wat aan vooraf voordat een beslissing als deze genomen wordt. We zijn – zowel praktisch als emotioneel – niet in staat geweest om iedereen persoonlijk in te lichten.

We gaan ons uiterste best doen om alle lopende zaken zo goed mogelijk voor iedereen af te handelen. Afgelopen tijd zijn wij gesloten geweest om ons te bezinnen op de toekomst na het bericht dat ons Ducati dealerschap beëindigd wordt. Wij hebben officieel onze deuren gesloten vanaf dinsdag 2 maart 2010. Vanaf heden is ons e-mailadres gewijzigd naar sluitingmct@hotmail.com.Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken Alle andere e-mailadressen worden niet meer gebruikt.

Wij betreuren het ten zeerste dat er na zoveel jaar een einde moet komen aan onze droom en hobby. Wij willen iedereen bedanken voor het genoten vertrouwen!

Motorcentrum Terneuzen,

Willy, Tini, Isabelle en Johnny
Allroadtoad

Tinus

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: 03 maart 2010, 14:37:22 »
Zonde hoor.  :016:

Offline Big Twin

• Ras ZMVCer
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #65 Gepost op: 03 maart 2010, 15:01:01 »
Tja heb dat mailtje ook gehad
Echt wel zonde
Lijkt erop dat ze zich toch ook een beetje verslikt hebben met het nieuwe pand verleden jaar
Blijf lachen wat er ook gebeurd

Offline Allroadtoad

• 2nd King Of ZMVC
« Reactie #66 Gepost op: 03 maart 2010, 15:56:24 »
Ja, zo gaat dat vaak. Daarom had MotorTotaal dat dus niet gedaan, die kozen voor een  wat ouder pand met groeimogelijkheden en dan huren, wat dat betreft gewoon heel slim natuurlijk, ze geven daar liever alleen centen uit die ze hebben. Het zijn keuzes die je maakt als ondernemer. Het is wel jammer, nu is MT de enige dealer in ZeeuwsVlaanderen en dat is niet goed, ook voor hen niet.
Allroadtoad

eliminator

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: 03 maart 2010, 16:36:56 »
Zeker zonde!! Wilde eigenlijk nog wel een keertje terug voor een ducatiproefritje; durfde vorige zomer niet goed op zo'n nieuwe flitsende motor te stappen... :|
Had ik dus gewoon moeten doen! Aardige mensen; mooie zaak , jammer!

Offline The Mechanic

• The King Of ZMVC
  • Schiet vier, spie assie !!!
« Reactie #68 Gepost op: 03 maart 2010, 20:53:18 »
Zeker zonde!! Wilde eigenlijk nog wel een keertje terug voor een ducatiproefritje; durfde vorige zomer niet goed op zo'n nieuwe flitsende motor te stappen... :|

Kan je (dichterbij ook nog) ook nog eens bij Joop de Kok kijken El. die heeft altijd een heel mooi assortiment Ducs op voorraad  :034:

eliminator

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: 03 maart 2010, 21:18:15 »
Bij Joop heb ik al eens wat proefritjes gedaan; staat me nog helder voor de geest!! :D
Hij wilde me even het verschil tussen PK's laten voelen; in korte broek achterop bij hem gestapt en al wheeliend de straat door geraced! Was nog bezig met lessen toen en ik bedacht dat ik eerst maar eens wat meer rijervaring op moest doen... :103:

Offline Allroadtoad

• 2nd King Of ZMVC
« Reactie #70 Gepost op: 03 maart 2010, 23:03:35 »
Joop is wel een brok onverstand ja en nogal een aparte af en toe...
Allroadtoad

Offline Loki

• 2nd King Of ZMVC
« Reactie #71 Gepost op: 04 maart 2010, 00:29:56 »
Abco gaat ook over naar een ander pand, erg moedig.. binnenkort ga ik eens langs :034:

Offline Stealth

• Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
« Reactie #72 Gepost op: 04 maart 2010, 09:23:00 »
Abco gaat ook over naar een ander pand, erg moedig.. binnenkort ga ik eens langs :034:

Abco gaat volgende week al open  :034: Eind maart is er een openingsfeest.

Er komt ook een DynoStar testbank dus als de zxr weer voor een beurt moet mag ie daar ook even op om te kijken of alle paardjes er nog zijn  :018:
Straight to your face with the truth!

Offline Stealth

• Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
« Reactie #73 Gepost op: 04 maart 2010, 09:23:45 »
We gaan verhuizen!

Misschien heeft u de geruchten al gehoord..... en inderdaad het is waar.

Na ruim 2 jaar met veel plezier op de huidige locatie gewerkt te hebben zijn we uit ons jasje gegroeid. Medio maart 2010 kunnen we u nog beter van dienst zijn op de nieuwe locatie aan de productweg.

(we blijven gewoon op bedrijventerrein Vrijburg te Vlissingen) 

Op de nieuwe locatie kunnen we onze voorraad motoren en onderdelen ruimer presenteren en gaan wij tevens een volledige kledinglijn voeren zowel leer als textiel. Ook ons helmen assortiment zal uitgebreid worden met een nieuw stijlvol en scherp geprijsd merk. Qua techniek gaan we ook een stap verder en hebben we geinvesteerd in een DYNOSTAR vermogens/testbank. 

Zo kunnen we uw motor optimaal afstellen of problemen oplossen in combinatie met de nieuwste uitlees apparatuur. Binnenkort zullen er ook foto's op de site te zien zijn over de ontwikkelingen van ons nieuwe pand.

Wij zijn i.v.m. de verhuizing van de voorraad helaas op 4, 5 en 6 maart gesloten.

U kunt ons tijdens de verhuizing gewoon bereiken op telefoonnummer: 0118-464186 Onze excuses voor het ongemak.

Vanaf maandag 8 maart verwachten wij volledig operationeel te zijn op het nieuwe adres: PRODUCTWEG 6, 4387 PJ VLISSINGEN

De feestelijke/officiële opening van ons nieuwe pand op zaterdag 27 maart van 10.00 tot 20.00 uur

Omdat het onmogelijk is om al onze klanten/relaties een persoonlijke uitnodiging te sturen willen we u bij deze uitnodigen!!! Onder het genot van een hapje en een drankje kunt u ons pand bezichtigen en even bijpraten of kennis komen maken met Abco Motors

Op deze dag hebben we knallende openings aanbiedingen en nog veel meer..... ( meer informatie volgt)

Team Abco Motors
Straight to your face with the truth!

Offline Hoogesteger

• Ras ZMVCer
  • wat blauw is moet blauw blijven!!!!!
« Reactie #74 Gepost op: 04 maart 2010, 09:48:09 »
ik ben 2x bij MCT geweest, was een leuke zaak met leuke mensen.
jammer dat ze dicht zijn  :016:

Tinus

• Gast
« Reactie #75 Gepost op: 04 maart 2010, 12:38:12 »
Maar ja, geen Duc gekocht anders konden ze wel open blijven.  :093:

Offline Allroadtoad

• 2nd King Of ZMVC
« Reactie #76 Gepost op: 04 maart 2010, 12:45:37 »
Geen idee waarom ze hun dealerschap kwijt zijn, zou het daadwerkelijk aan de verkoopaantallen gelegen hebben?
Allroadtoad

Offline Hoogesteger

• Ras ZMVCer
  • wat blauw is moet blauw blijven!!!!!
« Reactie #77 Gepost op: 04 maart 2010, 15:01:00 »
Maar ja, geen Duc gekocht anders konden ze wel open blijven.  :093:

ben nu toch wel blij dat ik het niet gedaan heb toen  :034:
had ik hem nu kunnen verkopen  :X

Tinus

• Gast
« Reactie #78 Gepost op: 04 maart 2010, 16:03:29 »
 :046: :X

Offline Veloce

• Huge ZMVC Fan
« Reactie #79 Gepost op: 05 maart 2010, 22:33:10 »

Kan je (dichterbij ook nog) ook nog eens bij Joop de Kok kijken El. die heeft altijd een heel mooi assortiment Ducs op voorraad  :034:

Je gaat Joop de K toch niet vergelijken met een Ducati dealer hoop ik?