* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Motorfreak] Transalp, Africa Twin verbouwingen.  (gelezen 23419 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
[Motorfreak] Transalp, Africa Twin verbouwingen.
« Gepost op: 27 maart 2008, 10:30:01 »
Nou we zijn al even bezig geweest met het verkrijgen van wat Touratech spullen via internet maar lukt niet helemaal makkelijk om het vanuit Nederland te verkrijgen, via Duitsland wel maar gezien de extra kosten zoeken we eerst de makkelijke weg. Bert Duursma zou wat regelen maar een hoop heen en weer gemail zonder dat we al iets hebben kunnen regelen, wie weet waar we gewoon in de buurt of veilig via internet Touratech spullen kunnen bestellen?

« Laatst bewerkt op: 14 oktober 2009, 09:56:51 door Sledge HaMMeR »
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

liegebeest

  • Gast
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2008, 11:16:32 »
Freak, alles van Touratech komt hier via Bert Duursma. Dat is geen verkeerde zaak overigens van wat ik er van weet.

Touratech zelf is wel berucht voor het traag leveren van sommige spullen.

Ga je alu koffers aan je ZXR hangen? :018:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2008, 12:22:05 »
Haha nee ik heb een uitdaging aangeboden gekregen en ben er op ingegaan................op 1 dag ga ik een 2004 T.A. omtoveren naar meer rally uitvoering en deze T.A. gaat deze zomer dan minimaal 40.000 km rijden binnen 3 maanden, de rit zal gaan over veel onverhard en reikt tot de Chineese muur en Wladiwostok in Rusland. Dit is niet zomaar een toertochtje en dus moet de T.A. dit alles ook aan kunnen, andere lagers, schakelpookje wat kan knikken, koplampbescherming, verhoogde ruit, extra voor/achterbanden, andere remblokken, alle sappen vervangen, kleppen stellen, andere veerring, K&N goodies enzenzenz. 17 mei ga ik deze motor klaarstomen voor dit avontuur wat de eigenaar overgens al meer heeft gereden [respekt  :036: ] , de rest is aan de eigenaar zelf onderweg en eventueel kunnen we onderdelen versturen naar Rusland maar dit alles vereist redelijk vooruit kijken voor wat er mogelijk is. Bert Duursma is inderdaad een goed adres maar voor het zelfde geld zijn er hier mensen die meer adressen weten, de mensen van Dakar geven verdomd weinig info al heb ik veel opgestoken van Mirjam Pol die enkele tip's had  :039:

Vindt het toch wel spannend zoiets en mocht de T.A. het inderdaad volhouden dan rol ik misschien nog wel eens in de echte wereld van monteurs  :037:  :070: al zou ik zelf liever rijden dan sleutelen maar als je weet hoeveel geld er met zo'n reis is gemoeid dan zit dat er nooit in voor mij, op deze manier maak ik er dan toch iets van mee  ;)
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline V-Strom Pierrio

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2192
  • Geslacht: Man
  • I'll see you on the dark side of the moon
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #3 Gepost op: 27 maart 2008, 17:22:25 »
ik heb hier wel een catalogus liggen van touratech, en volgens mij is er in amsterdam een hele grote vestiging geopend. (maar dit weet ik niet zeker)

Het volgende adres staat op het boekje

Touratech Nederland
Deventerstraat 329
7322 RG Apeldoorn
tel. 055 - 3603347
info@touratech.nl

misschien heb je er iets aan :054:


Is there anybody out there

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #4 Gepost op: 27 maart 2008, 17:58:36 »
= Bert Duursma.

Trial and error... vooral veel 'error'.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #5 Gepost op: 27 maart 2008, 18:01:16 »
Ja dat boekje hebben we ook meegenomen van de beurs en als ik Klei begrijp is Bert dus de dealer, gaan we daar gewoon mee verder  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #6 Gepost op: 27 maart 2008, 18:02:12 »
Niet alleen dealer, maar dé TouraTech importeur voor Nederland.
Trial and error... vooral veel 'error'.

Offline V-Strom Pierrio

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2192
  • Geslacht: Man
  • I'll see you on the dark side of the moon
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #7 Gepost op: 27 maart 2008, 20:00:55 »


Is there anybody out there

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #8 Gepost op: 27 maart 2008, 20:18:31 »
Het is maar toevallig dat ik het weet omdat TouraTech 1 van de grote merken is in tripmasters, roadbooks ed. ;)

http://www.duursma-bmw.nl/touratech/index.htm
Trial and error... vooral veel 'error'.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #9 Gepost op: 27 maart 2008, 20:54:33 »
Sunny heeft het geregeld, de spullen komen volgende week  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline RedRunner

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2372
  • Geslacht: Vrouw
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #10 Gepost op: 27 maart 2008, 23:49:16 »
Ik heb hier nog het nieuwste boekje van Touratech in het Duits liggen, gehaald bij de hoofdvestiging in Niedereschach (D). Daar staat alleen Bert Duursma in als Nederlandse vertegenwoordiging.
Honda CB 500 '98, Suzuki DR 350 SE '96, Honda NC 750X DCT

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #11 Gepost op: 28 maart 2008, 00:19:02 »
In Drongen, bij Gent, is de belgische vestiging, als onderdeel van RAD belgium.
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Kat

  • Gast
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #12 Gepost op: 28 maart 2008, 21:47:58 »
Online bij RAD.be

http://www.rad.be/

Offline RedRunner

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2372
  • Geslacht: Vrouw
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #13 Gepost op: 29 maart 2008, 12:00:11 »
Hier nog een adres in Duitsland:

Touratech-West
Kohl Automobile GmbH
Neuenhofstr. 160
52078 Aachen

thomas.nick@kohl.bmw-net.de
Honda CB 500 '98, Suzuki DR 350 SE '96, Honda NC 750X DCT

Sunny

  • Gast
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #14 Gepost op: 29 maart 2008, 20:48:13 »
We hebben hier het Touratech-boekje ook liggen (in 2-voud, 1 in Duits, andere Engels geloof ik), lang leve de Motorbeurs en spullen zijn al onderweg, besteld via de website van Touratech Nederland.

Sunny

  • Gast
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #15 Gepost op: 01 april 2008, 23:40:53 »
Vorige week de spullen besteld na een account aangemaakt en het winkelmandje gevuld te hebben, kreeg ik een overzicht met de bestelde spullen waarbij ik aan kon vinken hoe ik af wilde rekenen: Visa/Mastercard of betalen bij aflevering. Heb de laatste optie aangevinkt, kost wel extra, maar wordt toch vergoed door degene waar ik de spullen voor bestelde. Heb het geld hier keurig in een portemonnee klaar liggen, krijg ik vandaag een mail dat ik het geld over kan maken en zodra dat binnen is, de spullen opgestuurd zullen worden (1 artikel is niet voorradig, is over een week binnen) of de bestelling zelf afhalen (ergens in het midden van het land) en dus contant betalen. Het te betalen bedrag is nu wel lager, maar ik zal ze morgen eens mailen wat ze nu precies willen. Vind het een beetje van de domme om dat geld speciaal op mijn rekening te moeten storten (er staat gewoonlijk weinig op) om de rekening te kunnen voldoen, terwijl ze zelf de optie "betalen bij aflevering" op de website vermelden. Ben benieuwd wat voor antwoord ik terug krijg.

Ballbreaker

  • Gast
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #16 Gepost op: 02 april 2008, 11:47:13 »
Vorige week de spullen besteld na een account aangemaakt en het winkelmandje gevuld te hebben, kreeg ik een overzicht met de bestelde spullen waarbij ik aan kon vinken hoe ik af wilde rekenen: Visa/Mastercard of betalen bij aflevering. Heb de laatste optie aangevinkt, kost wel extra, maar wordt toch vergoed door degene waar ik de spullen voor bestelde. Heb het geld hier keurig in een portemonnee klaar liggen, krijg ik vandaag een mail dat ik het geld over kan maken en zodra dat binnen is, de spullen opgestuurd zullen worden (1 artikel is niet voorradig, is over een week binnen) of de bestelling zelf afhalen (ergens in het midden van het land) en dus contant betalen. Het te betalen bedrag is nu wel lager, maar ik zal ze morgen eens mailen wat ze nu precies willen. Vind het een beetje van de domme om dat geld speciaal op mijn rekening te moeten storten (er staat gewoonlijk weinig op) om de rekening te kunnen voldoen, terwijl ze zelf de optie "betalen bij aflevering" op de website vermelden. Ben benieuwd wat voor antwoord ik terug krijg.
dat midden van het land, waar is dat ergens? misschien is het hier dichtbij, kan ik er even om zoeven  :)

Sunny

  • Gast
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #17 Gepost op: 02 april 2008, 21:46:40 »
Geen idee waar jij ergens zit, maar het bedrijf zit in Apeldoorn en ik moet zowiezo nog even wachten, want 1 onderdeel is nog niet binnen, komt over ongeveer 1 week thuis. Roep maar of het bij je in de buurt is, dan wacht ik nog ff met mailen.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #18 Gepost op: 16 mei 2008, 22:13:02 »
Zo alle spullen zijn binnen en dus gaat de operatie van start  :022:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

mrx506

  • Gast
Re: Touratech spullen waar te verkrijgen.
« Reactie #19 Gepost op: 17 mei 2008, 08:22:50 »
wat voor spulletjes ga je er allemaal aan hangen?
wel uitgebreide foto rapportage é  ;)

ooit, ooit gaat er ook nog 1 en ander aan mijn TA veranderen...

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
[Easy Pete] Africa Twin

Gestart door easy pete « 1 2 ... 6 7 » De Garage - Onze Motoren

120 Reacties
24982 Gelezen
Laatste bericht 29 december 2008, 14:10:56
door Suzuki SV 650 s
45 Reacties
8436 Gelezen
Laatste bericht 06 oktober 2011, 22:15:45
door Twin-Power
111 Reacties
14685 Gelezen
Laatste bericht 22 juni 2014, 00:42:44
door MotorFreak
12 Reacties
4775 Gelezen
Laatste bericht 10 januari 2014, 13:28:02
door Ghulst
116 Reacties
13696 Gelezen
Laatste bericht 24 februari 2016, 23:12:18
door Ghulst