* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Knight] nieuwe motor  (gelezen 8354 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Knight

  • Gast
Re: nieuwe motor Knight
« Reactie #20 Gepost op: 22 maart 2009, 19:23:45 »
hey kik ik heb zekker intresse zeg maar wat je er voor moet hebben dan komt het goed.

ik had idd al het idee dat het frame het zelfde is als de 750 dus eventuele belly pan enz. kan ik daar ook voor kopen.

verder ben ik me een beetje aan het orienteren het is een heerlijke motor maar je ziet dat het een motor uit 2000 is zeker aan het kontje. ik ben van plan hem wat meer street fighter appeal te geven zonder echt drastische maatregelen te nemen.

iemand enig idee waar ik rizo onderdelen kan krijgen hoor ik het graag.

Sunny

  • Gast
Re: nieuwe motor Knight
« Reactie #21 Gepost op: 22 maart 2009, 20:00:37 »
Polo Duitsland heeft een ongespoten bellypan/bugspoiler voor € 179,-

Sunny

  • Gast
Re: nieuwe motor Knight
« Reactie #22 Gepost op: 22 maart 2009, 20:01:40 »
Motozoom heeft ze ook, maar zijn voor de GSF 1200, geen idee of dat ook past, kost € 199,95

[attachment deleted by admin]

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: nieuwe motor Knight
« Reactie #23 Gepost op: 22 maart 2009, 20:37:38 »
Hoi loki ik zie toch maar af van de tailrisers na overleg met gerrit. Ik zie allen niet hoe de breete van het stuur het sturren zwaarder zou maken. Het stuur is in vergelijking met de fazer wel erg smal. En van ART moest ik altijd met mijn knieen sturen. Het stuur is ook vooral iets hoger.   

Zwaarder niet, juist lichter.. grotere hefboom.. :054:

ook vraag ik me af wat voor onderdelen ik er op zpu kunnen zetten die van een GSX 750 of bandit 1200 want ik kan voor de GSX 1200 bijna niets vinden.

Met betrekking op de belly pan? of wat zoek je nog meer? Met wat handigheid zijn er ongetwijfeld een aantal belly pans van een 4 in lijn die passen op je gsx.

Offline Mr. Kik

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 586
  • Geslacht: Man
  • Motorisch gestoord.....
    • www.ribverhuur.nl
Re: nieuwe motor Knight
« Reactie #24 Gepost op: 22 maart 2009, 21:19:49 »
hey kik ik heb zekker intresse zeg maar wat je er voor moet hebben dan komt het goed.

ik had idd al het idee dat het frame het zelfde is als de 750 dus eventuele belly pan enz. kan ik daar ook voor kopen.

verder ben ik me een beetje aan het orienteren het is een heerlijke motor maar je ziet dat het een motor uit 2000 is zeker aan het kontje. ik ben van plan hem wat meer street fighter appeal te geven zonder echt drastische maatregelen te nemen.

iemand enig idee waar ik rizo onderdelen kan krijgen hoor ik het graag.

Hallo Knight,

PM je adres even, dan zorg ik dat je die CD krijgt. Ik hoef er niets voor te hebben hoor. Ben allang blij dat de GSX in goede handen is !

Doei,
Martin



Komt helemaal goed !

Knight

  • Gast
Re: nieuwe motor Knight
« Reactie #25 Gepost op: 23 maart 2009, 10:33:41 »
@Sunny bedankt voor de tips!

Hoi loki ik zie toch maar af van de tailrisers na overleg met gerrit. Ik zie allen niet hoe de breete van het stuur het sturren zwaarder zou maken. Het stuur is in vergelijking met de fazer wel erg smal. En van ART moest ik altijd met mijn knieen sturen. Het stuur is ook vooral iets hoger.   

Zwaarder niet, juist lichter.. grotere hefboom.. :054:

ook vraag ik me af wat voor onderdelen ik er op zpu kunnen zetten die van een GSX 750 of bandit 1200 want ik kan voor de GSX 1200 bijna niets vinden.

Met betrekking op de belly pan? of wat zoek je nog meer? Met wat handigheid zijn er ongetwijfeld een aantal belly pans van een 4 in lijn die passen op je gsx.

De zaken die ik vooral aan wil passen zijn: lampen,belly pan,kontje en  spiegels mischien iets als van die beugels bij je handen.
Ik wil de motor wat moderner, meer "streetfigther" appeal geven zonder echte grove maatregelen.

Kik je hebt een PM en ik zal er goed voor zorgen...

Offline Mr. Kik

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 586
  • Geslacht: Man
  • Motorisch gestoord.....
    • www.ribverhuur.nl
Re: nieuwe motor Knight
« Reactie #26 Gepost op: 23 maart 2009, 13:09:34 »
OK Ridder,

Heb het ontvangen, zal vanavond thuis gaan zoeken en dan komt-ie zsm naar je toe !

Doei,
Martin
Komt helemaal goed !

Knight

  • Gast
Re: nieuwe motor Knight
« Reactie #27 Gepost op: 23 maart 2009, 16:24:37 »
OK Ridder,

Heb het ontvangen, zal vanavond thuis gaan zoeken en dan komt-ie zsm naar je toe !

Doei,
Martin

THX

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: nieuwe motor Knight
« Reactie #28 Gepost op: 23 maart 2009, 20:39:05 »
De zaken die ik vooral aan wil passen zijn: lampen,belly pan,kontje en  spiegels mischien iets als van die beugels bij je handen.
Ik wil de motor wat moderner, meer "streetfigther" appeal geven zonder echte grove maatregelen.

Cool, ik ben benieuwd.. Qua lampen zou ik eens kijken voor een set "twin bates" (klik) zoals die ook op de speed triples zitten. Die zijn wat groter en daar kun je wat meer tellers, kabel en beugel achter kwijt.

Knight

  • Gast
Re: nieuwe motor Knight
« Reactie #29 Gepost op: 23 maart 2009, 21:04:53 »
De zaken die ik vooral aan wil passen zijn: lampen,belly pan,kontje en  spiegels mischien iets als van die beugels bij je handen.
Ik wil de motor wat moderner, meer "streetfigther" appeal geven zonder echte grove maatregelen.

Cool, ik ben benieuwd.. Qua lampen zou ik eens kijken voor een set "twin bates" (klik) zoals die ook op de speed triples zitten. Die zijn wat groter en daar kun je wat meer tellers, kabel en beugel achter kwijt.

ja zien er idd erg goed uit. zeker als ze ze in het zwart zouden hebben

Knight

  • Gast
Re: nieuwe motor Knight
« Reactie #30 Gepost op: 24 maart 2009, 11:23:35 »
ik sta ook zekker open voor tips van jullie ben zelf niet al te technisch weet ook niet goed wat de mogenlijk heden zijn.

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: nieuwe motor Knight
« Reactie #31 Gepost op: 24 maart 2009, 18:37:52 »
Alles wil ik niet zeggen, maar er is heel veel mogelijk op het gebied van motor personalisering.. Pak eens de Streetfighters mee uit de (betere) boekenhandel, ik denk dat dat het beste inzicht geeft en het dichts bij je wensen is. Zelf heb ik ook nog een stapel liggen, mocht je ze eens willen lenen dan is dat geen enkel probleem.

Knight

  • Gast
Re: nieuwe motor Knight
« Reactie #32 Gepost op: 25 maart 2009, 12:54:31 »
ik zal eens kijken, wat ik iig niet wil doen zijn aanpassingen die niet terug te draaien zijn.

ik hoor net dat ik hem morgen heb. nu ff hopendat het weer een beetje mee zit.

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: nieuwe motor Knight
« Reactie #33 Gepost op: 25 maart 2009, 22:50:04 »
ik zal eens kijken, wat ik iig niet wil doen zijn aanpassingen die niet terug te draaien zijn.

Bang voor waarde vermindering? :042:

ik hoor net dat ik hem morgen heb. nu ff hopendat het weer een beetje mee zit.

Hopelijk is het beter dan het vanmiddag was :032:

Knight

  • Gast
Re: nieuwe motor Knight
« Reactie #34 Gepost op: 26 maart 2009, 13:01:10 »
ik zal eens kijken, wat ik iig niet wil doen zijn aanpassingen die niet terug te draaien zijn.

Bang voor waarde vermindering? :042:

ik hoor net dat ik hem morgen heb. nu ff hopendat het weer een beetje mee zit.

Hopelijk is het beter dan het vanmiddag was :032:




idd en idd:)

Maar we zullen zien. Kik nog bedankt de cd is goed aan gekomen staat genoeg op zou ik zeggen!



Offline Mr. Kik

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 586
  • Geslacht: Man
  • Motorisch gestoord.....
    • www.ribverhuur.nl
Re: nieuwe motor Knight
« Reactie #35 Gepost op: 26 maart 2009, 23:28:55 »
You're welcome !  :039:



Komt helemaal goed !

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
250 Reacties
54309 Gelezen
Laatste bericht 03 december 2012, 19:34:01
door 4tm
16 Reacties
4900 Gelezen
Laatste bericht 14 oktober 2009, 20:38:03
door TechnoGremlin
13 Reacties
3527 Gelezen
Laatste bericht 19 oktober 2010, 17:09:52
door Lil-Devil
3 Reacties
2356 Gelezen
Laatste bericht 07 november 2010, 19:56:36
door Loki
29 Reacties
5899 Gelezen
Laatste bericht 04 maart 2012, 19:07:02
door SiFu