* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Screwbeast] HONDA CBR 600RR  (gelezen 39272 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Enrico

  • Huge ZMVC Fan
  • ***
  • Berichten: 310
  • Geslacht: Man
  • Ja, daar istie dan!
Re: Screwbeast zijn HONDA CBR 600RR
« Reactie #180 Gepost op: 02 augustus 2008, 14:38:13 »
Laten we niet vergeten dat Loki een aantal jaar terug ook nog gewoon kind aan huis was bij Dynojet.. Mooie tijden he.  :054:
Dakutnieweetuh..

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: Screwbeast zijn HONDA CBR 600RR
« Reactie #181 Gepost op: 02 augustus 2008, 15:51:32 »
Laten we niet vergeten dat Loki een aantal jaar terug ook nog gewoon kind aan huis was bij Dynojet.. Mooie tijden he.  :054:
Maakt wel nieuwsgierig Enrico  :034:
Hoeft niet hoor Loki, maar laat eens wat lekken  8)

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: Screwbeast zijn HONDA CBR 600RR
« Reactie #182 Gepost op: 02 augustus 2008, 16:16:52 »
En als je intresse hier ligt ben jij (en geld voor iedereen!) van harte welkom om eens een wedstrijd van het team bij te wonen en in de keuken van de nederlandse motorsport te kijken.

Wat een geweldig aanbod :039: Dat lijkt me zeker een keer interessant! Misschien kunnen we er een zmvc uitje van maken?!

Daar loopt al een draadje aantal posts over. Ik wil ook zeker nog eens mn neus laten zien.

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: Screwbeast zijn HONDA CBR 600RR
« Reactie #183 Gepost op: 03 augustus 2008, 00:20:58 »
Laten we niet vergeten dat Loki een aantal jaar terug ook nog gewoon kind aan huis was bij Dynojet.. Mooie tijden he.  :054:

Zeker weten!

Maakt wel nieuwsgierig Enrico  :034:
Hoeft niet hoor Loki, maar laat eens wat lekken  8)

Geen stage, geen baantje.. Gewoon regelmatig na schooltijd even langs gaan, kijken aan wat voor mooie machines ze bezig waren. Watvoor mooie uitlaatjes er geproduceerd werden door Valentino.. een beetje look and learn. Zo nu en dan wat daar wat prutsen aan je eigen brommer! Soms een dagje mee om ergens met de testbank te gaan staan.. Achteraf gezien heb ik er meer van opgestoken dan ik me toen realiseerde!

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: Screwbeast zijn HONDA CBR 600RR
« Reactie #184 Gepost op: 03 augustus 2008, 10:43:36 »
Da's mooi Loki. Bij en van Ruud kan je veel opsteken, hij is erg gezellig en praatgraag. Ik kom er af en toe ook wel eens, om even op de bank te gaan of als ik wat nodig heb. Ik ken Ruud al vanaf de tijd dat ie op dat Honda vijfhondertje racete, ook met Mark vd Endt en zo, die ik weer ken van het MRTZ toendertijd. Schitterende verhalen kan Ruud hierover doen  :054:

SCREWBEAST

  • Gast
Re: Screwbeast zijn HONDA CBR 600RR
« Reactie #185 Gepost op: 03 augustus 2008, 11:02:49 »
Da's mooi Loki. Bij en van Ruud kan je veel opsteken, hij is erg gezellig en praatgraag. Ik kom er af en toe ook wel eens, om even op de bank te gaan of als ik wat nodig heb. Ik ken Ruud al vanaf de tijd dat ie op dat Honda vijfhondertje racete, ook met Mark vd Endt en zo, die ik weer ken van het MRTZ toendertijd. Schitterende verhalen kan Ruud hierover doen  :054:

Ruud houd idd van de old skool verhalen,Ik als 30iger geniet hier ook intens van de expressie die hij dan in zijn ogen heeft en als hij door heeft dat je weet waar je over praat of merkt dat je hart er ligt dan is hij altijd bereid om je dingen te vertellen of te leren.

Maar dat is bij de meeste van die mannen zo bv Mile Pajic is ook zo'n man en zo kan ik nog uren door tikken....Ik weet waar mijn hart ligt   :026:

Hier nog ff een fototje van vanmorgen;



Offline Hoogesteger

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 416
  • Geslacht: Man
  • wat blauw is moet blauw blijven!!!!!
Re: Screwbeast zijn HONDA CBR 600RR
« Reactie #186 Gepost op: 03 augustus 2008, 12:06:29 »
jammer dat valentino er helemaal mee gestopt is  :016: ik kwam (kom) er ook graag een bakje doen.

SCREWBEAST

  • Gast
Re: Screwbeast zijn HONDA CBR 600RR
« Reactie #187 Gepost op: 03 augustus 2008, 12:30:58 »
jammer dat valentino er helemaal mee gestopt is  :016: ik kwam (kom) er ook graag een bakje doen.
Sven is ook wel oke maar dat is niet echt een prater ;)

De combi Tino en kleine Tino was ook altijd wel oke  :034: :103: (en dan gaan we toch weer ff terug in de tijd)

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: Screwbeast zijn HONDA CBR 600RR
« Reactie #188 Gepost op: 03 augustus 2008, 16:38:07 »
Da's mooi Loki. Bij en van Ruud kan je veel opsteken, hij is erg gezellig en praatgraag. Ik kom er af en toe ook wel eens, om even op de bank te gaan of als ik wat nodig heb. Ik ken Ruud al vanaf de tijd dat ie op dat Honda vijfhondertje racete, ook met Mark vd Endt en zo, die ik weer ken van het MRTZ toendertijd. Schitterende verhalen kan Ruud hierover doen  :054:

Gek genoeg sprak ik Ruud zelf eigenlijk het minste.. wellicht omdat ie zich een beetje op de achtergrond houd. Als je binnen loopt bijvoorbeeld. Maar hij is wel ok.. gelukkig ook niet het type die bij elke testbankrun weer euro tekentjes in z'n ogen krijgt.

Ruud houd idd van de old skool verhalen,Ik als 30iger geniet hier ook intens van de expressie die hij dan in zijn ogen heeft en als hij door heeft dat je weet waar je over praat of merkt dat je hart er ligt dan is hij altijd bereid om je dingen te vertellen of te leren.

Dat van die expressie herken ik wel ja! Zou hij het racen erg missen? tenminste.. hij rijd zelf niet zo vaak meer toch? Hoorde dat ie nog wel een keer een MV opgefrommeld heeft? :014:

jammer dat valentino er helemaal mee gestopt is  :016: ik kwam (kom) er ook graag een bakje doen.

Jazeker.. hij kon echt wel wat met z'n handen. Die 2 takt uitlaatjes waren echt vakwerk.. en deden het altijd goed! Van 50cc tot 500cc en meer? Alleen z'n humeur he :012:

De combi Tino en kleine Tino was ook altijd wel oke  :034: :103: (en dan gaan we toch weer ff terug in de tijd)

Die konden toch zo slap ouwehoeren he.. en kankeren op mekaar :014: Maar soms echt stoere acties..! De slijptol in de Transit.. en een paar uur later hing er een testbank in :070:

Offline Maikeltje

  • Huge ZMVC Fan
  • ***
  • Berichten: 184
  • Geslacht: Man
  • maikelltje@hyves.nl
Re: Screwbeast zijn HONDA CBR 600RR
« Reactie #189 Gepost op: 03 augustus 2008, 22:03:35 »
Da's mooi Loki. Bij en van Ruud kan je veel opsteken, hij is erg gezellig en praatgraag. Ik kom er af en toe ook wel eens, om even op de bank te gaan of als ik wat nodig heb. Ik ken Ruud al vanaf de tijd dat ie op dat Honda vijfhondertje racete, ook met Mark vd Endt en zo, die ik weer ken van het MRTZ toendertijd. Schitterende verhalen kan Ruud hierover doen  :054:

Ruud houd idd van de old skool verhalen,Ik als 30iger geniet hier ook intens van de expressie die hij dan in zijn ogen heeft en als hij door heeft dat je weet waar je over praat of merkt dat je hart er ligt dan is hij altijd bereid om je dingen te vertellen of te leren.

Maar dat is bij de meeste van die mannen zo bv Mile Pajic is ook zo'n man en zo kan ik nog uren door tikken....Ik weet waar mijn hart ligt   :026:

Hier nog ff een fototje van vanmorgen;




toen ik daar 4 weken stage liep heb ik genoeg oude verhalen gehoord, wel leuk om allemaal te horen
www.maikel-gouw.tk

#11grc rr bzm 40cc open#11

hzrt_18

  • Gast
Re: Screwbeast zijn HONDA CBR 600RR
« Reactie #190 Gepost op: 04 augustus 2008, 16:36:27 »
Da's mooi Loki. Bij en van Ruud kan je veel opsteken, hij is erg gezellig en praatgraag. Ik kom er af en toe ook wel eens, om even op de bank te gaan of als ik wat nodig heb. Ik ken Ruud al vanaf de tijd dat ie op dat Honda vijfhondertje racete, ook met Mark vd Endt en zo, die ik weer ken van het MRTZ toendertijd. Schitterende verhalen kan Ruud hierover doen  :054:

Gek genoeg sprak ik Ruud zelf eigenlijk het minste.. wellicht omdat ie zich een beetje op de achtergrond houd. Als je binnen loopt bijvoorbeeld. Maar hij is wel ok.. gelukkig ook niet het type die bij elke testbankrun weer euro tekentjes in z'n ogen krijgt.

Ruud houd idd van de old skool verhalen,Ik als 30iger geniet hier ook intens van de expressie die hij dan in zijn ogen heeft en als hij door heeft dat je weet waar je over praat of merkt dat je hart er ligt dan is hij altijd bereid om je dingen te vertellen of te leren.

Dat van die expressie herken ik wel ja! Zou hij het racen erg missen? tenminste.. hij rijd zelf niet zo vaak meer toch? Hoorde dat ie nog wel een keer een MV opgefrommeld heeft? :014:

jammer dat valentino er helemaal mee gestopt is  :016: ik kwam (kom) er ook graag een bakje doen.

Jazeker.. hij kon echt wel wat met z'n handen. Die 2 takt uitlaatjes waren echt vakwerk.. en deden het altijd goed! Van 50cc tot 500cc en meer? Alleen z'n humeur he :012:

De combi Tino en kleine Tino was ook altijd wel oke  :034: :103: (en dan gaan we toch weer ff terug in de tijd)

Die konden toch zo slap ouwehoeren he.. en kankeren op mekaar :014: Maar soms echt stoere acties..! De slijptol in de Transit.. en een paar uur later hing er een testbank in :070:

Geloof dat ie minder is gaan racen na die crash met die mv, zijn pak van die crash hangt daar nog aan de wand geloof ik. Zelf ook mijn motor daar laten afstellen(de 400, de 600 heeft momenteel weinig problemen), mijn vader al vele. Ruud weet echt wel goed wat die doet. Bewijs is een rvf400 met 66 pk en een mv f4 1000 met iets van 175 pk zonder vermogendip

Oude verhalen van ruud zijn  :039:

Offline Bright

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1661
  • Geslacht: Man
  • Ride your bandit like you stole it!
Re: Screwbeast zijn HONDA CBR 600RR
« Reactie #191 Gepost op: 04 augustus 2008, 16:40:04 »
@ Screw: Kan het zijn dat ik jou zaterdagmiddag (geloof ik) bij de stoplichten van de schroeweg (kruising mcdonald's ; richting rotonde) heb zien staan? Ik zat in de auto en de motor kwam me bekend voor maar kon hem zo gauw niet plaatsen  :|
.: Always Look On The Bright Side Of Life :.

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Screwbeast zijn HONDA CBR 600RR
« Reactie #192 Gepost op: 04 augustus 2008, 21:03:32 »
Binnenkort gaat m`n werkmotor naar Ruud. moet broodnodig goed afgesteld worden.
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Offline Enrico

  • Huge ZMVC Fan
  • ***
  • Berichten: 310
  • Geslacht: Man
  • Ja, daar istie dan!
Re: Screwbeast zijn HONDA CBR 600RR
« Reactie #193 Gepost op: 04 augustus 2008, 21:17:04 »



Jazeker.. hij kon echt wel wat met z'n handen. Die 2 takt uitlaatjes waren echt vakwerk.. en deden het altijd goed! Van 50cc tot 500cc en meer? Alleen z'n humeur he :012:

En je moest er nogal lang op wachten  :048:
Dakutnieweetuh..

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: Screwbeast zijn HONDA CBR 600RR
« Reactie #194 Gepost op: 04 augustus 2008, 23:50:18 »
En je moest er nogal lang op wachten  :048:

Haha, daar wil ik nog wel eens wat over horen van je.. Kom ik wel een keer langs de mp..

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
142 Reacties
29254 Gelezen
Laatste bericht 08 december 2008, 10:59:35
door kleintje
51 Reacties
11818 Gelezen
Laatste bericht 11 januari 2008, 20:07:23
door MotorFreak
32 Reacties
8719 Gelezen
Laatste bericht 08 november 2008, 12:11:08
door Motormuis
36 Reacties
10994 Gelezen
Laatste bericht 21 januari 2009, 23:22:18
door MotorFreak
829 Reacties
140837 Gelezen
Laatste bericht 16 januari 2014, 00:51:05
door Jack