Welkom op het ZMVC forum gast!
Suzuki SV650 >>>> Suzuki SM650 maar lelijk is anders..
Godver.. Kleurverschil
Ik ben naar jan geweest voor het opvragen van mn kleurcode..Dan ga je er vanuit die precies hetzelfde..Wat ik nu heb gekregen is gewoon simpel normaal zwart, terwijl mn motor juist een soort metallic zwart heeft..
Citaat van: Sjees op 15 januari 2009, 18:07:00Ik ben naar jan geweest voor het opvragen van mn kleurcode..Dan ga je er vanuit die precies hetzelfde..Wat ik nu heb gekregen is gewoon simpel normaal zwart, terwijl mn motor juist een soort metallic zwart heeft..volgens mij zijn ze gewoon de metallic vergeten te spuiten lak bestaat dus uit meerdere delen. Gewoon bellen dat het niet de goede kleur is en laat ze het maar oplossen tenzij jij natuurlijk een verkeert kleurnummer heb doorgegeven
Kan me voorstellen dat spuiterijen het iets minder druk hebben in deze periode
Citaat van: Loki op 16 januari 2009, 00:14:12Kan me voorstellen dat spuiterijen het iets minder druk hebben in deze periode wrom.... wordt er minder schade gereden dan
als je nou toch aan het verven bent sjeeshttp://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/223483/soloseat-sv650s-99-kleur-geel-1.htmlkan je alleen beter om een nieuwe voor die prijs
Heb je wel goed geroerd Sjees
Gestart door Bright « 1 2 ... 35 36 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door Sjees « 1 2 ... 8 9 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door Badboy De Garage - Onze Motoren
Gestart door ba searcher!! « 1 2 3 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door Border De Showroom - Reviews en Nieuws