Welkom op het ZMVC forum gast!
En ook het kleurverschil gaat opgelost worden, er komt een ongespoten ding voor terug..
Citaat van: Sjees op 02 februari 2009, 10:54:18En ook het kleurverschil gaat opgelost worden, er komt een ongespoten ding voor terug.. kijk das mooi maaruh wrom nie deze (opnieuw) laten spuiten?
Citaat van: R6-Dennis op 02 februari 2009, 11:00:52Citaat van: Sjees op 02 februari 2009, 10:54:18En ook het kleurverschil gaat opgelost worden, er komt een ongespoten ding voor terug.. kijk das mooi maaruh wrom nie deze (opnieuw) laten spuiten?Die ongespotene kost veel minder.. En voor dat prijsverschil kan ik em makkelijk laten spuiten
Dat ging niet, want dat wilde de fabriek niet..Maar ik kon die ongespoten wel kopen (normaal kan dat niet, dus dat vond ik ook al goed
Noop nog niet, het is er nog niet en het is nog niet gespoten.
Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het eronder zit
Citaat van: Sander op 02 februari 2009, 18:25:55Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het eronder zit Tja........ moeilijk................ 't blijft een Soes natuurlijk.
Hahah..Ik heb iig niet zoveel zooi te kopen om er nog een beetje een fatsoenlijke motor van te maken..
Citaat van: Sjees op 02 februari 2009, 19:32:09Hahah..Ik heb iig niet zoveel zooi te kopen om er nog een beetje een fatsoenlijke motor van te maken..
Citaat van: Tinus op 02 februari 2009, 19:34:15Citaat van: Sjees op 02 februari 2009, 19:32:09Hahah..Ik heb iig niet zoveel zooi te kopen om er nog een beetje een fatsoenlijke motor van te maken.. Ejjjjj Tinus wees blij dat je geen Yamadrama meer hebt........ das helemaal niet meer te betalen als je daar wat leuks van wilt maken zo ik zal ze voor zijn
Citaat van: R6-Dennis op 02 februari 2009, 19:57:19Citaat van: Tinus op 02 februari 2009, 19:34:15Citaat van: Sjees op 02 februari 2009, 19:32:09Hahah..Ik heb iig niet zoveel zooi te kopen om er nog een beetje een fatsoenlijke motor van te maken.. Ejjjjj Tinus wees blij dat je geen Yamadrama meer hebt........ das helemaal niet meer te betalen als je daar wat leuks van wilt maken zo ik zal ze voor zijn Is daar wat leuks voor te krijgen dan??
Gestart door Bright « 1 2 ... 35 36 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door Sjees « 1 2 ... 8 9 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door Badboy De Garage - Onze Motoren
Gestart door ba searcher!! « 1 2 3 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door Border De Showroom - Reviews en Nieuws