* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Sjees] Suzuki SV  (gelezen 234142 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bright

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1661
  • Geslacht: Man
  • Ride your bandit like you stole it!
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #440 Gepost op: 13 juli 2006, 13:38:11 »
Ziet er weer netjes uit! Ook die BOB-sleutelhanger is zoooooo mooi hé :069:
.: Always Look On The Bright Side Of Life :.

Offline Taranis

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1502
  • Geslacht: Man
  • Strevers bereiken waar dromers van dromen.
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #441 Gepost op: 13 juli 2006, 13:40:42 »
Ziet er weer netjes uit! Ook die BOB-sleutelhanger is zoooooo mooi hé :069:

Als er 1 ding is wat ik pertinent niet op m'n motor of in m'n auto wil hebben, is het wel zo'n ding... 't is nog net iets minder erg dan zo'n visje...  :044:
Einde reclamezuil :-)

Offline Sjees

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1403
  • Geslacht: Vrouw
  • Suzuki GSX-R 600 k6 & Suzuki GSX-R 1000 k7
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #442 Gepost op: 13 juli 2006, 14:05:37 »
Ziet er weer netjes uit! Ook die BOB-sleutelhanger is zoooooo mooi hé :069:

Als er 1 ding is wat ik pertinent niet op m'n motor of in m'n auto wil hebben, is het wel zo'n ding... 't is nog net iets minder erg dan zo'n visje...  :044:

Zal ik dan ipv die sleutelhanger een visje op mn motor plakken?! :093:
Vanavond kan ik mn tankpad dr op gaan plakken.. :D
Alleen wel een probleempje, hij is iet wat groter dan mn oude sticker.. :/
Als je jezelf niet kietelt, lach je nooit..

Offline Bright

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1661
  • Geslacht: Man
  • Ride your bandit like you stole it!
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #443 Gepost op: 13 juli 2006, 14:30:31 »
Je tanksticker kan je ook een klein stukje onder je zadel plakken als die te groot is...
.: Always Look On The Bright Side Of Life :.

Offline Sjees

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1403
  • Geslacht: Vrouw
  • Suzuki GSX-R 600 k6 & Suzuki GSX-R 1000 k7
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #444 Gepost op: 22 juli 2006, 11:53:17 »
Jaja, het begint steeds dichterbij te komen :034:
Mn motortje is er al helemaal klaar voor, die staat gepoetst en wel te trappelen voor die eindelijk een heel eind met mij mag gaan rijden..
Het is nu alleen nog wachten op de uitslag van een dinsdag, hopelijk zegt die man/vrouw dat ik geslaagd ben
Maar GJ zei gisteren dat als ik zo op mn examen zou rijden als ik gisteren deed, dat het dan wel goed zou komen, ik ben benieuwd..

Zal binnenkort nog eens een foto maken van mn tanksticker..
Als je jezelf niet kietelt, lach je nooit..

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #445 Gepost op: 22 juli 2006, 14:08:47 »
Sjees, ik denk dat jij dinsdag Verelst hebt. Let gewoon goed op je remtechniek (eerst voorrem en quasi gelijktijdig achterrem), je nacontroles en rij met flair en allure, hij houdt van lekker sportief bochten rijden dus laat zien wat je in huis hebt. Ik heb dinsdag ook 3 leerlingen die examen moeten doen, allemaal bij Verelst. Waarschijnlijk moet jij `s middags (want die van mij zijn `s ochtends). Het is een hele aardige vent, gewoon rijden met dezelfde flair en allure als in je lessen, niet anders (braver) gaan rijden dan dat GJ je heeft uitgelegd en het gaat helemaal goed komen. :022:
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Offline Taranis

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1502
  • Geslacht: Man
  • Strevers bereiken waar dromers van dromen.
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #446 Gepost op: 22 juli 2006, 14:48:55 »
Waarschijnlijk moet jij `s middags (want die van mij zijn `s ochtends)

Ze heeft de taxi anders voor dinsdagochtend besteld hoor  :093:
Einde reclamezuil :-)

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #447 Gepost op: 22 juli 2006, 21:37:25 »
Dan moet ze om 10 voor 9 examen doen, klopt dat? Anders is het wsl een andere examinator (maar zo dik zijn de A-examinatoren op dinsdag normaliter niet gezaaid)
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Offline Taranis

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1502
  • Geslacht: Man
  • Strevers bereiken waar dromers van dromen.
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #448 Gepost op: 23 juli 2006, 00:34:52 »
Dan moet ze om 10 voor 9 examen doen, klopt dat? Anders is het wsl een andere examinator (maar zo dik zijn de A-examinatoren op dinsdag normaliter niet gezaaid)

Kwart voor elf ofzo geloof ik... ik weet iig dat ze 11.20 klaar is en dat ik als ze geslaagd is moet zorgen dat ik voor sluitingstijd bij het gemeentehuis ben  :018: (en gelijk heeft ze... ik moest wachten tot de volgende dag, hoe irritant  :017: )
Einde reclamezuil :-)

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #449 Gepost op: 23 juli 2006, 00:51:59 »
Dan is het inderdaad bij een ander, wsl hoogstrate of van vugt. Als ik zo nadenk had ze Verelst al bij de Bijzondere Verrichtingen. Ik hoop dat ze van Vugt heeft, da`s een hele goeie vind ik.
Ik zie haar dan bij het CBR want mijn leerling moet net voor Sjees examen doen. Arjan is er ook met 2 leerlingen die examen doen (9.50 en 11.40)
« Laatst bewerkt op: 23 juli 2006, 00:58:08 door Allroadtoad »
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Offline Taranis

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1502
  • Geslacht: Man
  • Strevers bereiken waar dromers van dromen.
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #450 Gepost op: 23 juli 2006, 01:00:07 »
Dan is het inderdaad bij een ander, wsl hoogstrate of van vugt. Als ik zo nadenk had ze Verelst al bij de Bijzondere Verrichtingen. Ik hoop dat ze van Vugt heeft, da`s een hele goeie vind ik.

Ik had Hoogstrate... bij mn B een ontzettende hufter. We waren het terrein amper af of hij begon al 'beetje gas anders zijn we over 20 minuten nog nergens', vervolgens in een woonwijk in Kloetinge nog een keer. Daarna volgas de rijksweg opgedraaid en nog een keer volgas de snelweg op. Bij 120 boog ie naar links om te kijken waar de teller op stond maar zei niks. Toen ie bij Van Oeveren voor zei na welke auto ik over mocht steken dat ik echt dat ik gezakt was, maar ik was geslaagd. Volgens m'n instructeur (Barney) was Hoogstrate er toen nog maar net, was de eerste keer dat hij een examen had bij Hoogstrate en was er niet zo over te spreken.

Bij m'n motorexamen had ik weer Hoogstrate dus ik zag de bui al hangen maar het viel super mee. Ik had in de tussentijd al BE gehaald dus ik was inmiddels gewend aan examens, en dit keer was Hoogstrate supervriendelijk. Een paar inkoppertjes als vragen, en daarna rijden... ik haalde met 140 in de bocht van de A256 naar de A58 een politie-auto in, maar geen enkele opmerking. Alleen ging ik de mist in met een auto van rechts die ik voorrang gaf terwijl die geen voorrang had (kwam ik tot de ontdekking nadat ik tot stilstand gekomen was) maar daar zakte ik ook niet op.... moest hem alleen beloven dat ik me niet te pletter zou rijden... wist ik veel hoe ik er een maandje of 10 later aan toe was  :017: (hij vergat zelfs de 25 kW stempel, helaas was die Turkse trut dame op het gemeentehuis niet zo dom als ik dacht en kreeg ik dus gewoon 2 jaar 25 kW :(
Einde reclamezuil :-)

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #451 Gepost op: 23 juli 2006, 01:19:53 »
Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ik ben geen fan van hoogstrate. Het zijn erg vervelende rondjes, vooral bebouwde kom, je wordt nergens echt als motorrijder getoetst zeg maar. Hoogstrate werkt parttime bij het CBR, daarnaast werkt ie bij de politie...
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Offline Sjees

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1403
  • Geslacht: Vrouw
  • Suzuki GSX-R 600 k6 & Suzuki GSX-R 1000 k7
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #452 Gepost op: 23 juli 2006, 01:42:37 »
Dan moet ze om 10 voor 9 examen doen, klopt dat? Anders is het wsl een andere examinator (maar zo dik zijn de A-examinatoren op dinsdag normaliter niet gezaaid)

Kwart voor elf ofzo geloof ik... ik weet iig dat ze 11.20 klaar is en dat ik als ze geslaagd is moet zorgen dat ik voor sluitingstijd bij het gemeentehuis ben  :018: (en gelijk heeft ze... ik moest wachten tot de volgende dag, hoe irritant  :017: )

Ik moet inderdaad dinsdagochtend afrijden om 10.45
En hoe ik rij, mja, ik kan daar niet zo heel veel over zeggen eigenlijk, maar volgens gj moet ik wel slagen op de manier zoals ik nu rijd..
Van Vugt ken ik, die had ik voor mn auto examen, hele aardige man..
Maar goed ik zie wel wie ik heb, ik ga gewoon mn best doen en meer kan ik niet doen..
En ja, ik had inderdaad Verelst voor mijn bijzondere verrichtingen, betekend dat dan dat ik voor komend examen standaard een andere examinator heb?! :042:
Als je jezelf niet kietelt, lach je nooit..

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #453 Gepost op: 23 juli 2006, 06:33:23 »


Ik moet inderdaad dinsdagochtend afrijden om 10.45
En hoe ik rij, mja, ik kan daar niet zo heel veel over zeggen eigenlijk, maar volgens gj moet ik wel slagen op de manier zoals ik nu rijd..
Van Vugt ken ik, die had ik voor mn auto examen, hele aardige man..
Maar goed ik zie wel wie ik heb, ik ga gewoon mn best doen en meer kan ik niet doen..

Inderdaad, meer kan en moet je ook niet doen, zolang je maar niet gaat proberen "beter" te rijden als in de les want dan wordt het juist minder. Lekker vlot en met ballen en verstand. En van Vugt is inderdaad een hele aardige vent!

Citaat
En ja, ik had inderdaad Verelst voor mijn bijzondere verrichtingen, betekend dat dan dat ik voor komend examen standaard een andere examinator heb?! :042:

Nee hoor, dat kan net zo gemakkelijk dezelfde zijn, is volledig willekeur.
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Offline Bright

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1661
  • Geslacht: Man
  • Ride your bandit like you stole it!
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #454 Gepost op: 23 juli 2006, 23:48:00 »
Alvast veel succes, maar ook dit gaat je vast en zeker wel lukken!! :022:
.: Always Look On The Bright Side Of Life :.

hzrt_18

  • Gast
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #455 Gepost op: 24 juli 2006, 02:28:58 »
Succes sjees

Matthieu

  • Gast
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #456 Gepost op: 24 juli 2006, 10:51:03 »
Succes idd!

Van vugt had ik ook voor m'n B.

Zowel het 1e als het 3e! examen.... 1e keer had ik gewoon een aantal fouten.. 2e keer een lul van examinator.. Het was toen heel duidelijk dat ik gewoon moest zakken. Die vent had het over dingen waar ik me echt totaal niks van kon herinneren...Volgens hem was ik er ook nog lang niet klaar voor....

De 3e keer dus weer van vugt.. En toen was ie vol lof en vond hij me geweldig rijden.. zelfs nog complimenten gehad over een aantal dingen....En hij zei dat ik veel had bijgeleerd...

Het gekke was wel, dat ik tussen het 2e en 3e examen slechts 2 uur les heb gehad...

Ja en m'n A had ik in 1 keer... Toen had je nog die vent met mini cooper geloof ik.. Die zou ik hebben, alleen was die ziek ofzo en toen viel een ander in... Alleen de slalom moest ik 2 keer doen.. Verder gewoon een lekker stukje motor-gereden.(Met een paar mooie bochtjes)

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #457 Gepost op: 24 juli 2006, 14:12:07 »
Die minicooper is helaas weg (toch de leukste auto waarmee ik examens heb gevolgd) maar van Katwijk is er nog steeds  ;)
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #458 Gepost op: 24 juli 2006, 18:34:59 »
Voor wagen had ik schijnbaar een infameuze vrouw waarbij je niet snel slaagde. Gelukkig had ik mn instructrice als decoy bij en kon zo, onder het beppen door, op mn gemakje rijden. Ze vergaten haast te vertellen dat ik de afslag van de a58>goes moest nemen, terug naar t cbr!

Voor motor had ik mortier ofzo?? ik reed voor mn gevoel verschrikkelijk (zenuwen) en heb nooit zulke slechte bijzondere verrichtingen gedaan. Toch geslaagd in 1x :072:

Anywho.. keep it cool! & succes Sjeesje..

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #459 Gepost op: 24 juli 2006, 23:38:19 »
Goh wie had ik ook al weer in 1988  :012:

Suc6 morgen  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
707 Reacties
142336 Gelezen
Laatste bericht 23 oktober 2009, 18:45:11
door Bright
164 Reacties
30750 Gelezen
Laatste bericht 11 juli 2013, 22:53:52
door Arnemuiden-RS
19 Reacties
5286 Gelezen
Laatste bericht 01 juli 2010, 10:07:21
door Raytje192
[BA] Suzuki GSXR 750w 1994

Gestart door ba searcher!! « 1 2 3 » De Garage - Onze Motoren

57 Reacties
13592 Gelezen
Laatste bericht 10 oktober 2011, 21:38:07
door Zeeuwse Klei
0 Reacties
1799 Gelezen
Laatste bericht 28 maart 2011, 17:18:24
door Border