* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [R6 Dennis] R6 2006 (next generation....)  (gelezen 75118 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SCREWBEAST

  • Gast
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #360 Gepost op: 14 maart 2008, 19:09:40 »
Gewoon een stukje kuip uitsnijden en dan netjes inbouwen..............alles is aan te passen  :026:

Zou idd ook kunnen maar waarom heel erg moeilijk doen :+

Je plakt aan de zijkant klittebandtape en je doet het aan de zijkant van het dash vast zetten zo zit het bij mij ook vast.

Tinus

  • Gast
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #361 Gepost op: 09 september 2008, 07:39:36 »
komend jaar??









 :037: :043: :047: :X

Ik dacht dat de blade al lelijk was, maar gelukkig, bij Yamaha kunnen ze er ook wat van.  :034:

r6-dennis

  • Gast
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #362 Gepost op: 09 september 2008, 07:52:53 »
WTF... :o wat is dat dan :043: :044: :046: :046: als dat hem is voor volgend jaar dan blijf ik nog wel een jaartje of wat op deze ouwe barrel rijden :034:

Offline Sander

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 868
  • Geslacht: Man
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #363 Gepost op: 09 september 2008, 12:26:17 »
 :088:

Wat is die spuuglelijk zeg :X
GSX-R 750 '10
VW Golf GTI MK IV '09

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #364 Gepost op: 09 september 2008, 12:54:26 »
Mwoah ..... vind 'm zeker niet spuuglelijk. Ik weet niet wat de neus doet van voren, maar zover ben ik niet vies van (even los van de kleurstelling).

SCREWBEAST

  • Gast
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #365 Gepost op: 09 september 2008, 15:52:09 »
WTF... :o wat is dat dan :043: :044: :046: :046: als dat hem is voor volgend jaar dan blijf ik nog wel een jaartje of wat op deze ouwe barrel rijden :034:

Jou ook altijd nog op een Honda kunnen gaan rijden ;)  :093:

Maar wat mij wel opvalt is dat die voorkanten allemaal op elkaar gaan lijken...met het ook met slet-hamer eens vind hem niet spuug lelijk zie er genoeg modding/poserige in  :026:

r6-dennis

  • Gast
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #366 Gepost op: 09 september 2008, 16:00:56 »
Jou ook altijd nog op een Honda kunnen gaan rijden ;)  :093:

zou idd ook nog kunnen :034: maar dan kan ik niet meer lopen zeiken tegen Tinus ;)  :017:

Citaat
Maar wat mij wel opvalt is dat die voorkanten allemaal op elkaar gaan lijken...met het ook met slet-hamer eens vind hem niet spuug lelijk zie er genoeg modding/poserige in  :026:

Voorkant vind ik nog wel gaan :034: maar die uitlaten :046: is net een volgescheten pamper :018:

Offline Verstuuver

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 756
  • Geslacht: Man
  • "stuuf"
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #367 Gepost op: 09 september 2008, 16:06:53 »
zo gaat hij nog wel

modkid

  • Gast
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #368 Gepost op: 09 september 2008, 16:55:40 »
big bang blok  :021:

Offline Marcozld

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 544
  • Geslacht: Man
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #369 Gepost op: 09 september 2008, 17:17:13 »

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #370 Gepost op: 09 september 2008, 18:13:26 »
Ik vind um echt helemaal NIKS! De voorkant is net of ie onder het slagboompje van de parkeergarage heeft gezeten en de achterkant is alsof er een Connexxion bus tegenaan is gereden...
Straight to your face with the truth!

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #371 Gepost op: 09 september 2008, 18:26:43 »
En toch zou ik vrienden kunnen owrden met dit model  :048:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #372 Gepost op: 10 september 2008, 00:22:49 »
big bang blok  :021:

Precies! Hoe lelijk dat ding ook mag zijn.. een big bang blok is plain cool! :092:

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #373 Gepost op: 10 september 2008, 09:30:12 »
Nou als iemand er één over heeft kan ie hm bij mij kwijt hoor..
Ik zou het er wel mee kunnen...  :034:

Alleen WTF is een Bing Bang Blok.... Klinkt als één grote knal en over..  :032:

-Tickvaudt correctie-
« Laatst bewerkt op: 10 september 2008, 11:37:40 door Paulusssttt »
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline Marcozld

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 544
  • Geslacht: Man
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #374 Gepost op: 10 september 2008, 11:02:16 »
Nou als iemand er één over heeft kan ie hm bij mij kwijt hoor..
Ik zou het er wel mee kunnen...  :034:

Alleen WTF is een Bing Bang Blok.... Klint als één grote knal en over..  :032:
Misschien heeft dat iets met dat apparaat in Geneve te maken dat ze vandaag zullen opstarten. Op kleine schaal willen ze de oerknal simuleren begreep ik  :018:. Big Bang (blok)

Grz.,

modkid

  • Gast
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #375 Gepost op: 10 september 2008, 14:02:42 »
Nou als iemand er één over heeft kan ie hm bij mij kwijt hoor..
Ik zou het er wel mee kunnen...  :034:

Alleen WTF is een Bing Bang Blok.... Klinkt als één grote knal en over..  :032:

-Tickvaudt correctie-

Bing bang = Ongelijke verbrandingsinterval,

Geluid is daarom ook te vergelijken met de m1  :022:

Yamaha is calling it “Crossplane Technology” and it puts each connecting rod 90º from the next, meaning the cylinders fire at 270°- 180°- 90°- 180°. This spreads out the power pulses to the rear tire, allowing it to regain traction in between each pulse. The result is more usable traction under large throttle openings, meaning riders will be able to accelerate out of corner earlier and harder.

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #376 Gepost op: 10 september 2008, 19:37:51 »
Daarom hebben één en twee pitters 'meer' grip. De band kan na een klap langer herstellen van de microslip (?!)

Racewielen hebben trouwens ook een andere cushdrive. Die van m'n PVM velgen waren echt heel minimaal. Daardoor heeft het achterwiel minder filtering van pieken in de aandrijving, zie boven! Meer belasting op band, ketting en versnellingsbak zijn het gevolg.

Persoonlijk houd ik wel van dat pure.. Gevoelsmatig is een machine veel en veel bruter met een aandrijflijn met weinig demping :054:

Offline TripleEdged

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2014
  • Geslacht: Man
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #377 Gepost op: 10 september 2008, 19:48:56 »
Daarom hebben één en twee pitters 'meer' grip. De band kan na een klap langer herstellen van de microslip (?!)

alleen vóór de klap is de kans dan weer veel groter dat je achterband een stap opzij doet door de grotere klapintervallen  ;)

welk feit is dan prominenter?  :048:

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #378 Gepost op: 10 september 2008, 19:54:17 »
Is dat vanwege het zelfde idee als met een niet trekkende motor de bocht door, maar dan in t klein zegmaar? Het heeft z'n voor en nadelen.. ik denk dat er een groter grensgebied is als ie eerder laat merken te glijden en makkelijker grip kan houden door de intervallen.. :042:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: R6 2006 (next generation....)
« Reactie #379 Gepost op: 10 september 2008, 22:26:36 »
Wat een termen allemaal.............ik kom nooit verder dan gazzzzz geven en soms remmen  :012:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"