Welkom op het ZMVC forum gast!
Hee Ronald fijne feestdagen ,enne neem wat van dat warme weer mee terug hee
Mooi optrekje! Nog bedankt voor de rondleiding M'n pa zal je binnenkort nog bellen voor die kast geloof ik
Kan hem goed gebruiken hor likje verf en die is als nieuw mooi voor mijn gereedschap.Ze waren erg dankbaar trouwens dat ik je weg heb gebracht kon taart krijgen de diesel vergoed en een vvv bon Als je nog eens omhoog zit hoor ik het graag hoor .....Groetjes
Wastie alweer stiekum in het land
Maar meteen al een vol schema uiteraard met vrienden bezoeken, ook al heb ik nog niet iedereen kunnen bezoeken.
Citaat van: Bright op 20 april 2009, 23:23:25Maar meteen al een vol schema uiteraard met vrienden bezoeken, ook al heb ik nog niet iedereen kunnen bezoeken. Ach ja, zo leer je weer op welke plek je staat
Citaat van: Sledge HaMMeR op 20 april 2009, 23:35:05Citaat van: Bright op 20 april 2009, 23:23:25Maar meteen al een vol schema uiteraard met vrienden bezoeken, ook al heb ik nog niet iedereen kunnen bezoeken. Ach ja, zo leer je weer op welke plek je staat Heb niet alle vrienden kunnen bezoeken, dus je bent er in ieder geval eentje Maar ja vrouwen gaan voor natuurlijk he
Haha! Wil je me ook ophalen eind juni? Denk wel dat je dan zelf benzine moet betalen omdat ze me niet terug willen hebben
Gestart door Azrael « 1 2 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door Rik « 1 2 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door Stealth De Showroom - Reviews en Nieuws
Gestart door Jack De Huiskamer - Algemeen
Gestart door RLooise De Garage - Onze Motoren