* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Eliminator] DR 350  (gelezen 82381 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #120 Gepost op: 08 januari 2011, 17:59:39 »
De oplossing.................verschillende banden meenemen want in fijn zand zal je de schoepenbanden moeten hebben  :034:

Maar de Dr rijdt heerlijk, is gewoon weer een genot om met een offroad even op pad te zijn  :D Ik heb nog 2 foto's gemaakt maar krijg ze nog niet van de foon af, geen vreemde zaken opgemerkt en het blokje wil nog prima, wel stink de rechterbroekspijp enorm naar benzine nu  :018: Dit moet zeker opgelost worden want 2cm lager dan het kraantje loopt er een uitlaatbocht en die is verdomde heet  :012:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #121 Gepost op: 08 januari 2011, 18:03:37 »
Het gekke is: in saharazand heb je meestal meer aan een bijna gladde band, dan aan een schoepenband. Iets met dikke noppen graaft alleen maar, en een gladdere band rijd óp het zand.
Trial and error... vooral veel 'error'.

Offline Rider-64

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1430
  • Geslacht: Man
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #122 Gepost op: 08 januari 2011, 18:05:39 »
Het gekke is: in saharazand heb je meestal meer aan een bijna gladde band, dan aan een schoepenband. Iets met dikke noppen graaft alleen maar, en een gladdere band rijd óp het zand.

Yep, mijn ervaring ook, niet gaan "graven" :034:
Zoekende naar..

eliminator

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #123 Gepost op: 08 januari 2011, 18:07:19 »
Leef je maar lekker uit Freak!! Het is je gegund! :039:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #124 Gepost op: 08 januari 2011, 18:56:05 »
Leef je maar lekker uit Freak!! Het is je gegund! :039:
Zeg dat nu niet...................... :103:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

eliminator

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #125 Gepost op: 08 januari 2011, 18:58:57 »
Ik meen het hoor! Het is gewoon een geweldig fietsje en jij kunt er echt wel weg mee!
(als je m maar even afspuit voor ik hem kom halen :070:)

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #126 Gepost op: 08 januari 2011, 19:11:17 »
Ik heb hem net al even gewassen  :048: Heerlijk een klein stukje over de Peelandroute gereden alwaar opvallend weinig andere sporen te zien waren, ook langs het Veerse Meer weinig tot geen sporen te vinden en dus het rijk alleen  :070: Weet je nog wat ik zei over een takje en de benzineleiding................het klopte al was het door riet ipv een takje  :037:

Ik moet zeggen dat deze DR350 best een goede vermogensafgifte heeft, zelf zou ik wel een tandje groter achtertandwiel monteren en dikke noppen maar ik reed altijd met dikke noppen en zeker op de vele grindpaden was dat geweldig, je achterveer is echt compleet rot dat weet ik nu zeker, de kont zakt veel te ver in zodra je de motor rechtzet, nadat je erop gaat zitten zakt die bijna tot aan het rubber. De voorrem voelt best goed aan en achter is die ook best oke, het is bij deze meer een up-date van slijtageonderdelen en een grote beurt, ik neem aan dat er half syntheet olie in het blok zit? De voorvork krijgt ook nieuwe olie voor een iets betere demping, voor achter heb ik al iets klaar liggen maar weet nog niet of dat past. Je linksysteem achter moet ik ook ff goed nakijken want het lijkt wel of er speling aanwezig is, misschien een naaldlagertje slecht en een keer goed smeren kan heel de motor wel gebruiken. De klepjes zijn licht hoorbaar maar dat blijft nog altijd beter als te strak afgestelde kleppen......................al met al is deze straks weer nagezien en weten we meer van het hartje zodra we de nokkenstok hebben gezien, de versnellingen doen wat ze moeten doen  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Rider-64

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1430
  • Geslacht: Man
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #127 Gepost op: 08 januari 2011, 19:14:38 »
ik hoor (lees) hier iemand super genieten   :037:
Zoekende naar..

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #128 Gepost op: 08 januari 2011, 19:16:29 »
Zucht...........ik ben weer verslaafd  :018:

Deze Mefo Stonemaster was mijn favoriet om mee te rijden, deze waren al een eindje op toen we er nog mee naar de Eifel reden..............overal doorheen ploegen  :+ Vandaag reed ik dus een dijkje op van pak em beet een meter of 3 hoog en halverwege schoof het achterwiel al wat opzij, toen wist ik waarom ik het liefste met noppen reed...........op asfalt moet je je gewoon inhouden anders breken ze te snel af. Ik weet nog een ritje met Zeeuwse Klei te herinneren waarbij we beiden van die zwarte strepen neerlegden zodra we de bochten uitkwamen  :007:

The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #129 Gepost op: 08 januari 2011, 19:21:05 »
ik hoor (lees) hier iemand super genieten   :037:
Genieten kan met een motor in allerlei vormen, of het nu knieeschrapend over de Nurburgring is of met de jaren '70 kleding genieten van de mooiste binnendoorweg of met een maatje baggeren...............het blijft allemaal leuk  :069:



Oke sjopperen en echt toeren is veel minder genieten  :X
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Twin-Power

  • por op de ketel!!
  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 995
  • Geslacht: Man
  • hank is allessssssssss.
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #130 Gepost op: 08 januari 2011, 19:24:05 »
Wat word je motortje in de watten gelegd Eliminator :054:

eliminator

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #131 Gepost op: 08 januari 2011, 19:32:07 »
 :D :D :034:
Leuk om zo te lezen! :039:
Zit toch iets meer aan te gebeuren dan ik dacht geloof ik? Dat ie vanachter wat zwiepte merkte ik wel, dacht eerst dat het aan de bandenspanning lag,maar na controle bleek het dat niet te zijn. Dacht dat het er dan wel bij zou horen :070:
Ook door blubber en zand zwabberde hij toch wel, maar ja, als je nog nooit echt offroad hebt gereden ga je er ook al snel van uit dat het nu eenmaal zo hoort. Ben benieuwd; zal straks toch wel te merken zijn!

Maarre...pas ik er straks nog wel op als die achterveer weer goed is? :103:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #132 Gepost op: 08 januari 2011, 20:11:39 »
Morgen ga ik de hoogte van nu opmeten en die gaan we aanhouden natuurlijk anders is straks heel het vertrouwen weg tijdens stoppen en langzaam rijden en dat is niet de bedoeling  :D Meer demping want nu druk je hem met 1 hand tot het einde en dan komt die licht schokkend iets omhoog, trek je dan aan het duohandvat dan kun je hem ongeveer nog 7cm oplichten, op het 1e zicht lijkt het een wp-veer te zijn wat erop zit maar moet hem nog beter bekijken.

Meer werk dan je dacht, tsja we kunnen het zo gek maken als je wilt maar als het blok zo is als mij vandaag is opgevallen dan valt dat heel erg mee  :039:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #133 Gepost op: 08 januari 2011, 20:32:28 »
Wil toch ook nog wel is zon bagger fiets! Hier in zeeland heb je nog wel leuke dijkjes om is op los te gaan!
Straight to your face with the truth!

ba searcher!!

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #134 Gepost op: 08 januari 2011, 20:58:20 »

Meer werk dan je dacht, tsja we kunnen het zo gek maken als je wilt maar als het blok zo is als mij vandaag is opgevallen dan valt dat heel erg mee  :039:

Ik hoor het alweer waar het op uitdraait, frame netjes poedercoaten, velgen en naaf anodiseren in kleur, scherper nokkestokje in de kop en grotere carb er achter en gaan met dat spul  :103:

 :018:

Wil toch ook nog wel is zon bagger fiets! Hier in zeeland heb je nog wel leuke dijkjes om is op los te gaan!

Ergens mis ik mijn CR500 toch ook nog steeds, brute power, al vanaf stationair onwijs koppel hebben voor een 2 takt en prachtig karakter qua vermogensafgifte.... :103: waar zijn die tijden gebleven  :019:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #135 Gepost op: 09 januari 2011, 17:17:32 »
Hij heeft me gebeten die DR350  :046:

Was even twijfelachtig of ik het moest laten hechten  :016:

Vanavond nog wat sjouwen en dan maar een up-date met foto's  ;)
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

eliminator

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #136 Gepost op: 09 januari 2011, 17:50:03 »
Ja...je moet wel lief voor m zijn!!! :p
Ben m al aan het africhten tegen inbrekers en mensen die hem zomaar mee willen nemen.. :103:

Nee maar zonder gekkigheid; hoop dat het niet te erg is? Hoe kwan dat nou?

(eerst bijt mijn hond iemand in zijn kletsen tijdje geleden, nu de DR..ik hou geen vrienden meer over.. :070:)

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3502
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #137 Gepost op: 09 januari 2011, 18:05:35 »
heb hem gezien vanmiddag,maar wat een sloper :X



 :+
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

eliminator

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #138 Gepost op: 09 januari 2011, 18:27:31 »
leuk he? :071:

Offline Sabre-Zeeuw

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2224
  • Geslacht: Man
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #139 Gepost op: 09 januari 2011, 18:38:14 »
Wie lief is voor zijn vrouw/motor/hond kastijdt hem/haar :+
Dkw 125 RT (1953)   Honda VFR 800i Harley-Davidson Electra-Glide Sport `90  met 287.000KM!!!!

I

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
[Eliminator] Kawasaki ZL

Gestart door eliminator « 1 2 ... 14 15 » De Garage - Onze Motoren

296 Reacties
51773 Gelezen
Laatste bericht 06 juni 2012, 10:12:09
door V-Strom Pierrio