* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Eliminator] DR 350  (gelezen 84402 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Twin-Power

  • por op de ketel!!
  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 995
  • Geslacht: Man
  • hank is allessssssssss.
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #260 Gepost op: 31 januari 2011, 17:18:03 »
Kijk da,s dan weer mooi :054: je moet hem gewoon een beetje verwennen :+

Offline Rider-64

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1430
  • Geslacht: Man
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #261 Gepost op: 31 januari 2011, 17:19:29 »
Kan ook slecht tegen kou.. :+
Zoekende naar..

Offline Dick

  • Flink gasss der op
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4922
  • Geslacht: Man
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #262 Gepost op: 31 januari 2011, 17:19:40 »
heeft toch meer aandacht nodig dan in de kou. :056:
Suzuki brugman 650
CZ type 450 175cc.

Hoi gast wanneer ga jij weer motor rijden

Offline Rider-64

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1430
  • Geslacht: Man
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #263 Gepost op: 31 januari 2011, 17:24:49 »
 :X
Zoekende naar..

eliminator

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #264 Gepost op: 31 januari 2011, 17:31:02 »
 ;)

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3504
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #265 Gepost op: 31 januari 2011, 17:42:04 »
word het toch tijd om hem wat meer te verwennen is er geen optie tot een afdakje bouwen ofzo. En dan 3 kanten dicht maken. Zodat hij wat droger en beschutter staat. Of gewoon je boekenkast het huis uit gooien.
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

eliminator

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #266 Gepost op: 31 januari 2011, 17:44:43 »
Of de avond voordat ik een ritje wil doen hem binnen stallen...past best..
Heb een heel klein tuintje, blijft er niets van over en de eli staat al onder het afdak..
Of verhuizen, of volgend seizoen meedoen met boer zoekt vrouw :037:

Offline Rider-64

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1430
  • Geslacht: Man
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #267 Gepost op: 31 januari 2011, 17:49:53 »
Mee naar bed nemen, warme deken erover, lieve woordjes toe fluisteren..

Kan natuurlijk ook.. :018:
Zoekende naar..

Offline Rider-64

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1430
  • Geslacht: Man
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #268 Gepost op: 31 januari 2011, 17:50:43 »
Of de avond voordat ik een ritje wil doen hem binnen stallen...past best..
Heb een heel klein tuintje, blijft er niets van over en de eli staat al onder het afdak..
Of verhuizen, of volgend seizoen meedoen met boer zoekt vrouw :037:

Wordt dan: vrouw zoekt schuur editie  :+
Zoekende naar..

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3504
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #269 Gepost op: 31 januari 2011, 17:57:48 »
mmuis Mee naar bed nemen, warme deken
erover, lieve woordjes toe fluisteren..

Kan natuurlijk ook.. :018:


hmmm lijkt me ook wel wat. Maar denk niet dat die er beter door gaat starten
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline Rider-64

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1430
  • Geslacht: Man
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #270 Gepost op: 31 januari 2011, 17:59:43 »
mmuis Mee naar bed nemen, warme deken
erover, lieve woordjes toe fluisteren..

Kan natuurlijk ook.. :018:


hmmm lijkt me ook wel wat. Maar denk niet dat die er beter door gaat starten

mmuis niet? hmm wat dan wel...? :+
Zoekende naar..

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3504
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #271 Gepost op: 31 januari 2011, 18:08:17 »
bedoelde dat die dr. Er niet beter van gaat starten..


Tsja die muis das een jonge god. Maar lisan weet wel wat ze aan muis heeft hoor. Ik ben namelijk al een jaar haar toyboy.
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #272 Gepost op: 31 januari 2011, 18:18:13 »
Kijk het is dus een feit.................op de lijst met niet elefantentreffen motoren de Dr350 met knopje!
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

eliminator

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #273 Gepost op: 31 januari 2011, 18:26:12 »
Nou mannen; fantaseer lekker verder! :037:

Ja Freak; dacht dat het daar misschien wel mee te doen zou zijn, de elefanten, maar wordt m toch niet. Vraag me wel af waarom hij zo slecht tegen de kou kan; heeft dat iets met de leeftijd te maken?
Zou daar (buiten een betere stalling) iets tegen te doen zijn?

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #274 Gepost op: 31 januari 2011, 18:43:25 »
Kun je wel wat aan doen, ik ken iemand die had dit ook met een GPZ900 en had een thermolint om zijn blok gewikkeld , even de stekker de avond van te voren in de wcd en hoppa starten dat kanon. Sommige eigenschappen horen bij sommige motoren, neem nu de Ducati en zijn bevroren carbd terwijl het 8 graden boven nul is  :018:

Als ik zo vrij mag zijn  :048:

Zittend bij de brandende kachel en achter de computer kom ik bij van een koud dagje. Vrijdag is voor mij meestal het teken om 's morgens vroeg het Monster aan te slingeren om deze dan te vervoeren naar mijn werk, zo ook deze morgen. Dat het vanmorgen wat langer duurde dan normaal had te maken met wat kou en vastgevroren gaskabels. Tijdens het wakker worden op het pruttelende fietsje bleek dat 60 km/h het maximum was op het moment dat het gaskabeltje strak getrokken werd. Had ik dan ook maar ......... is snel bedacht.
Verder kwam ook snel het volgende verhaal boven borrelen wat een vijftal jaren geleden is ontstaan tijdens een ander winterritje op een naar warmte hunkerende Ducati.
Een aantal jaarwisselingen geleden was het opeens 1 Januari in de middag toen ik besloot om richting huis te rijden na een leuke oud en nieuw viering. Koud was het, en alle kleding was uit de kast gehaald om het ritje Wijchen, Rotterdam aangenaam te laten verlopen. Echter...
De 900 ss stond niet bekend om zijn geweldige rijeigenschappen bij koud en vochtig weer. Wat op moment van vertrek niet erg was daar het toen nog droog was. Jammer dat het vervolg al begon na tien mintuten snelweg, toen de eerste sneeuwbui het zwarte asfalt onmiddellijk veranderde in een witte glijbaan...... uh ? Dikke witte vlokken en een al heel snel sputterende Duc gaven te kennen dat het ritje naar huis wel wat langer ging duren dan de gebruikelijk 1 uur en vijtien minuten. Het eerste tankstation werd met een hevig protesterend motorblok nog net gehaald.
Voor de niet technisie onder ons, dat kl@#$e ding deed het gewoon niet meer. Bevroren carburateurs waardoor de doorstroming van het branbare mengsel akelig stagneerd is iets waar je niet mee te maken wil hebben. Vastzittende gasschuiven, wel/geen doorstroming van benzine en meer van die ellende maken het dat er maar tien/vijftien minuten gereden kan worden tot het motortje aangeeft te willen stoppen. Het eerste tankstation werd dan ook benut om al inproviserend de carburateurs en motorblok uit de rijwind te houden door deze in te pakken met coca cola karton.
Redt het tot het volgende station en help tussen neus en lippen door een andere gestrande weggebruiker die op de wegenwacht stond te wachten [ met een wachttijd van plus/minus drie uur......] Blij als een kind vervolgt deze meneer zijn weg met een luchtfilter weer in "winter"stand. En wacht ik bij een bakje koffie tot het Ducje er weer zin in heeft. Na een kwartier ga ik verder met eindelijk ontdooide carburateurs en beland na een tijdje weer op de vluchtstrook...... het is er ondertussen niet warmer op geworden en minder hard sneeuwen doet het nog lang niet.
Opeens zit je tegen wil en dank in een verhaal wat ik nu lachend kan opschrijven, toendertijd had ik nog geen toets in kunnen drukken wegens koude vingers en stijve ledematen.
Als altijd komt het wel weer goed en bereik ik na twee en een half uur mijn huisje..... bevroren en wel.
Kou kan ik nu nog steeds wel hebben, maar ook mijn tweede Ducati blijft liever staan als de temperaturen beneden de tien graden en de vochtigheid hoog is. Ondanks alle speciale modificaties die er in de loop van de tijd op los gelaten zijn.
Maar die zomer, waar blijft die nou ?

met bibberende groet, Hob & Hobsakee
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

eliminator

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #275 Gepost op: 31 januari 2011, 18:53:55 »
 :037: Mooi verhaal!! Dus eigenlijk moet je helemaal niet willen rijden met dit weer?
Het eerste jaar van de eli ook gereden met -5...gevolg een fluitend blok, waar ik natuurlijk ook nu weer niets van snapte. Waarschijnlijk ook wat bevroren vloeistoffen/onderdelen.

Het wordt toch gewoon zo zoetjesaan tijd om te emigreren!! Wat dat betreft hoop ik dat de DR wel tegen hoge temperaturen kan..

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #276 Gepost op: 31 januari 2011, 19:42:19 »
De standaard carburateur maakt van dergelijke motoren toch al geen daverende starters. Ik kan het weten.. (mijn grote DR was een graftakketeringlijer met originele carburateur, zeker met alleen kickstart) en als het dan ook nog eens koud is..

Denk dat ie met een slok benzine in het luchtfilter misschien wel beter had gestart, maargoed, das ook niet heel praktisch onderweg ;)
Trial and error... vooral veel 'error'.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #277 Gepost op: 31 januari 2011, 22:22:23 »
Ja de startpilote staat hier ook in de aanslag, kost geen drol en werkt geweldig, even sprayen en hoppa draaien.
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

eliminator

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #278 Gepost op: 31 januari 2011, 23:23:47 »





En wat heeft ie het naar zijn zin bij het bloemetjesbehang!! :037:

Offline Sabre-Zeeuw

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2225
  • Geslacht: Man
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #279 Gepost op: 31 januari 2011, 23:34:28 »
Snap er geen drol van mijn DR staat al zeker een half jaar buiten onder een afdak en aan 3 zijden open,en accu erin 3 x starten met choke en .......................................................................... volia lopen . :+
Dkw 125 RT (1953)   Honda VFR 800i Harley-Davidson Electra-Glide Sport `90  met 287.000KM!!!!

I

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
[Eliminator] Kawasaki ZL

Gestart door eliminator « 1 2 ... 14 15 » De Garage - Onze Motoren

296 Reacties
52918 Gelezen
Laatste bericht 06 juni 2012, 10:12:09
door V-Strom Pierrio