Welkom op het ZMVC forum gast!
en het rijden van Eliminator is mij heel erg meegevallen
Mocht je eens een brommer over hebben *RedRunner denkt, fijn dat ik een eigen brommer heb.*Trouwens, met Freak zijn aanhangert erbij en wat frutten, kun je best met twee drie volle auto's die kant op.RedRunner denkt, fijn dat ik ook nog een auto en een trailer heb.*
leuk ritje en een mooi verslag maar wel een KTM pak en geen KTM zo te zien hebben jullie een leuke dag gehad
Het is zo te zien een mooie dag geweest !
Weet je wat jullie eens zouden "moeten" doen?Ik heb nog ergens GPS-tracks van een paar leuke ritten in Brabant (en een oud niet meer kloppend roadbook, moet eerst nog eens de route geheel controleren). Het leuke van Brabant is dat er nog vrij veel legaal gereden kan worden, de paden voor een beginner niet al te veeleisend zijn en het zand daar stukken vriendelijker is dan het zand en klei hier. Kun je gewoon een dag rijden zonder dat je steeds zit te kijken of er geen pliesie komt... Wil best eens voorrijden. En d'r passen denk ik best 3 of 4 brommers op onze aanhanger.
Mocht je eens een plekje overhebben....
Trouwens, met Freak zijn aanhangert erbij en wat frutten, kun je best met twee volle auto's die kant op.
Citaat van: Dick op 15 januari 2012, 12:19:47wel een KTM pak en geen KTM Heb je nog niet eens gezien wat er op mijn onderbroek staat..............dat heb ik ook niet maar draag het toch
wel een KTM pak en geen KTM
Ja juist als ik weer eens ooit voorzien ben van een rijdend blik dan komt dat zeker helemaal goed
Citaat van: Sledge HaMMeR op 15 januari 2012, 17:43:09Mocht je eens een brommer over hebben *RedRunner denkt, fijn dat ik een eigen brommer heb.*Trouwens, met Freak zijn aanhangert erbij en wat frutten, kun je best met twee drie volle auto's die kant op.RedRunner denkt, fijn dat ik ook nog een auto en een trailer heb.*Dan met zoveel mensen die willen rijden kunnen we misschien eens kijken of we meerdere groepjes kunnen maken, groepjes van max 4 is volgens mij wel mooi................ik voel een ZMVC off-road ritje opkomen..........nu moet ik zelf nog eens een echte geschikte brommert hebben
Ik zie toch vooruitgang getuige de foto's ..... want toen hij nog wel een KTM had, droeg hij geeneens een (onder)broek
Gestart door eliminator « 1 2 ... 14 15 » De Garage - Onze Motoren