Welkom op het ZMVC forum gast!
WOW, wordt me dat even een knappe brommert!
@ ray: Alle 2 takt 50/70cc blokjes zijn leuk om wat mee te doen! Maar ik snap wat je bedoelt want bij die oude blokjes moet je zelf nog aan de slag en voor die nieuwe blokken is al het spul zo te koop. Neem 1000 euro mee en je hebt 25pk op je scootah!
Citaat van: Stealth op 10 juli 2010, 10:07:21@ ray: Alle 2 takt 50/70cc blokjes zijn leuk om wat mee te doen! Maar ik snap wat je bedoelt want bij die oude blokjes moet je zelf nog aan de slag en voor die nieuwe blokken is al het spul zo te koop. Neem 1000 euro mee en je hebt 25pk op je scootah! Ja daarom als ik zie wat een werk het is geweest om een pk of 10 met 8 nm koppel uit me puchblokje te halen Vind ik dat 10x leuker dan voor je scootah alles te kopen er op te schroeven af te stellen en hard te gaan
Citaat van: Raytje192 op 10 juli 2010, 10:38:55Citaat van: Stealth op 10 juli 2010, 10:07:21@ ray: Alle 2 takt 50/70cc blokjes zijn leuk om wat mee te doen! Maar ik snap wat je bedoelt want bij die oude blokjes moet je zelf nog aan de slag en voor die nieuwe blokken is al het spul zo te koop. Neem 1000 euro mee en je hebt 25pk op je scootah! Ja daarom als ik zie wat een werk het is geweest om een pk of 10 met 8 nm koppel uit me puchblokje te halen Vind ik dat 10x leuker dan voor je scootah alles te kopen er op te schroeven af te stellen en hard te gaan Dat hard gaan is daarom wel leuk hoor
Gestart door Stealth De Showroom - Reviews en Nieuws
Gestart door Stealth « 1 2 3 » De Showroom - Reviews en Nieuws
Gestart door Ericst-Maxi De Garage - Onze Motoren
Gestart door Border De Showroom - Reviews en Nieuws