* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [CBRenee] Naked Gixxer  (gelezen 19024 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
[CBRenee] Naked Gixxer
« Gepost op: 20 november 2010, 20:48:44 »
Kon het niet laten  :D, nee ik kreeg last van m'n polsen en nek, en daarom haar maar gestript van de tupperware.

Dit is het begin, weet alleen niet waar het gaat eindigen :+
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2011, 12:02:13 door Sledge HaMMeR »
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline V-Strom Pierrio

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2192
  • Geslacht: Man
  • I'll see you on the dark side of the moon
Re: Naked Gixxer
« Reactie #1 Gepost op: 20 november 2010, 23:31:20 »
Wordt deze ook weer helemaal aangepast aan je hoge eisen?


Is there anybody out there

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Naked Gixxer
« Reactie #2 Gepost op: 21 november 2010, 03:32:51 »
Jammer dat de kuip niet past op Sunny haar Soes want dat was het plan  ;) [onderonsje]

Gaat weer een volgtopic worden hier  :018:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: Naked Gixxer
« Reactie #3 Gepost op: 21 november 2010, 09:21:52 »
Wordt deze ook weer helemaal aangepast aan je hoge eisen?
Euhhh, ja dat zit er wel een beetje in, ze zal niet zo extreem worden verbouwd als haar Fighter nichtje, maar het geen er gaat veranderen moet wel aan m'n eisen voldoen.

Zeker is dat de velgen worden gespoten, vrijwel zeker hoogglans zwart. Ook de remtangen, en voor komen er 6 zuiger remtangen op, die liggen eigenlijk al klaar. In heb nog een banaan achterbrug liggen, gepolijst, welke eronder komt te hangen. Is zo brug als Sunny ook onder haar Gixxer. Moet alleen nog de dogbones maken,

 :048: Sunny mag ik als ik zover ben je ori dogbones ff lenen om te passen?
Ze moet ook iets omhooh met haar kont!
Er zit een klein deukje in de tank, zo kocht ik haar, en dat zal ook d'r uit moeten maar, is van laagste prioriteit.
Ohja, ik heb nog een RVS bochtenset liggen, die moet er ook nog onder, dan ben ik van die roestige af die er nu nog onder hangt, is niet rot, maar ziet er niet uit. Heb de bouten al gelost, dacht het een mega probleem zou worden maar hoefde er maar 1 warm te stoken, en de rest gingen ondanks de roest bijna met niets los, heb er alleen vtv een paar flinke klappen met een inbus dopsleutel en koperhamer op gegeven.
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: Naked Gixxer
« Reactie #4 Gepost op: 21 november 2010, 09:50:40 »
We gaan um volgen  :034:
Straight to your face with the truth!

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: Naked Gixxer
« Reactie #5 Gepost op: 21 november 2010, 10:19:26 »
Het wordt weer winter..  :022:
Dan krijgen we weer van dit soort inspirerende topics.

We hebben een F, we hebben een O, we hebben een T, we hebben een O, we hebben een S..

Foto's, Foto's, Foto's  :063:
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline Border

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1819
  • Geslacht: Vrouw
  • bietunakkunaje
    • www.siereveld.eu
Re: Naked Gixxer
« Reactie #6 Gepost op: 21 november 2010, 12:25:17 »
 :076:
SP1 en SP2

Hroeten uut de polder

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: Naked Gixxer
« Reactie #7 Gepost op: 21 november 2010, 19:22:31 »
Zo, vanmiddag dus voor het eerst met Cora achterop gereden en dat ging prima, zit goed en rijdt nog beter. Goeie zet dus om haar ( de Gixxer  :+ ) te strippen. De zit is  bijna perfect in die zin dat misschien de stepjes iets sportiever( lees hoger/naar achter) mogen. We gaan dus lekker verder hobbieen. Zal ook wat meer foto's maken van de aanpassingen. Ohja kwam nog een set leuke waveschijven tegen, staat ook wel vet. Misschien een leuke gadget  :034:
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Sunny

  • Gast
Re: Naked Gixxer
« Reactie #8 Gepost op: 21 november 2010, 20:29:53 »
Sunny mag ik als ik zover ben je ori dogbones ff lenen om te passen? Ze moet ook iets omhoog met haar kont!
Mijn originele dogbones gaan waarschijnlijk niet passen, is namelijk een vast systeem en die van jou zijn los, zie tekeningen hieronder:


Wij hebben een andere (lees 2e handse) set gekocht en een stukje tussen laten lassen om de kont naar beneden te laten komen, als bij de jouwe de kont omhoog moet, moet er een stukje tussen de dogbones uit. Mocht je willen weten hoe die verhoudingen liggen: Loki weet daar alles van! :103:
De dogbones op jouw motor zijn alleen op het model GSX-R 1100 gebruikt en dan wel bij de bouwjaren 1989, 1990, 1991 en 1992, dus van een ander model gaat helaas niet passen. Het voordeel is wel dat van jouw motor nog heel veel te krijgen is, ook verhogings- en verlagingssets, zal wel eens voor je zoeken (al denk ik niet dat dat nodig is, want wat jouw ogen zien, maken je handen :021:).

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: Naked Gixxer
« Reactie #9 Gepost op: 21 november 2010, 20:48:36 »
Sunny mag ik als ik zover ben je ori dogbones ff lenen om te passen? Ze moet ook iets omhoog met haar kont!
Mijn originele dogbones gaan waarschijnlijk niet passen, is namelijk een vast systeem en die van jou zijn los, zie tekeningen hieronder:


Wij hebben een andere (lees 2e handse) set gekocht en een stukje tussen laten lassen om de kont naar beneden te laten komen, als bij de jouwe de kont omhoog moet, moet er een stukje tussen de dogbones uit. Mocht je willen weten hoe die verhoudingen liggen: Loki weet daar alles van! :103:
De dogbones op jouw motor zijn alleen op het model GSX-R 1100 gebruikt en dan wel bij de bouwjaren 1989, 1990, 1991 en 1992, dus van een ander model gaat helaas niet passen. Het voordeel is wel dat van jouw motor nog heel veel te krijgen is, ook verhogings- en verlagingssets, zal wel eens voor je zoeken (al denk ik niet dat dat nodig is, want wat jouw ogen zien, maken je handen :021:).

Ja daarom juist Ria, ik heb dus ook zo'n Banaanbrug als jij hebt aangeschaft. Zou daarom graag die dogbone set van jou es ff lenen om te passen en te bekijken.
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Sunny

  • Gast
Re: Naked Gixxer
« Reactie #10 Gepost op: 21 november 2010, 22:59:37 »
Oke, ik snap um (het is zondag, inhoud hersenpan viert nog weekend :070:). De originele dogbones liggen als het goed is ergens op zolder, geef tegen de tijd dat je hier aan wilt komen waaien ff een gil, dan ga ik even op strooptocht tussen alle rommel die daar ligt :D. Neem wel even jouw dogbones mee, kijk en vergelijk en meten is weten :034:.

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: Naked Gixxer
« Reactie #11 Gepost op: 28 december 2010, 19:13:32 »
Kijk eens wat er vanmiddag ineens als verlaat Kerstcadeau door de schoorsteen donderde. Jawel een vette
Laser Hot Cam Shorty. :063:


Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline Twin-Power

  • por op de ketel!!
  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 995
  • Geslacht: Man
  • hank is allessssssssss.
Re: Naked Gixxer
« Reactie #12 Gepost op: 28 december 2010, 20:24:33 »
Die zal wel voor een flinke onweersroffel zorgen  :056: je word weer maar verwend :054:

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: Naked Gixxer
« Reactie #13 Gepost op: 28 december 2010, 20:52:20 »
Die zal wel voor een flinke onweersroffel zorgen  :056: je word weer maar verwend :054:
ja ben d'r ook wel een beetje bang voor, maar er zat nog een bonus bij in de vorm van een Db killer, dus das dan wel weer makkelijk. En die er nu onderhangt maakt ook een hoop herrie hoor :034:
trouwens hoe'st met de beemer?
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: Naked Gixxer
« Reactie #14 Gepost op: 28 december 2010, 20:57:14 »
Gesoept met zwarte velgen, en een korte pijp, al een ander zicht zo toch?


Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline Twin-Power

  • por op de ketel!!
  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 995
  • Geslacht: Man
  • hank is allessssssssss.
Re: Naked Gixxer
« Reactie #15 Gepost op: 28 december 2010, 22:33:30 »
Dat ziet er tof uit Rene ,nou wat de beemer betreft de mijne heeft de verzekering  verkocht en de rest bijgelegd . Ik ben een paar weken terug voor een andere beemer wezen kijken bij de Knalpot in Rilland daar stond een mooie(witte) a la J_P die heb ik gekocht zelfde bouwjaar maar veel minder kilometers.Dus ik ben weer voorzien net jammer dat het nu geen pad is om te rijden,ik ben de motor behoorlijk aan het poetsen geweest knapt goed op . Je ziet hem wel een keer verschijnen.gr Jan

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: Naked Gixxer
« Reactie #16 Gepost op: 28 december 2010, 22:35:30 »
Kijk eens wat er vanmiddag ineens als verlaat Kerstcadeau door de schoorsteen donderde. Jawel een vette
Laser Hot Cam Shorty. :063:



Lekker puupje hoor, al zijn die shorties niet gunstig voor de prijs per kilo  :070: , maar het geluid is er vaak niet minder om  :054:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Naked Gixxer
« Reactie #17 Gepost op: 28 december 2010, 22:44:31 »
En straks horen we hem rijden ipv zien rijden  :103:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: Naked Gixxer
« Reactie #18 Gepost op: 29 december 2010, 08:26:07 »
En straks horen we hem rijden ipv zien rijden  :103:

Citaat
Lekker puupje hoor, al zijn die shorties niet gunstig voor de prijs per kilo   , maar het geluid is er vaak niet minder om

Yeahhh, loud pipes save lives hehe :070:

En Jan, ja zal je nieuwe Beemer zeker gaan zien volgend jaar, heel veel plezier ermee,maar daar hoef ik me zeker geen zorgen om te maken :070:
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline Twin-Power

  • por op de ketel!!
  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 995
  • Geslacht: Man
  • hank is allessssssssss.
Re: Naked Gixxer
« Reactie #19 Gepost op: 29 december 2010, 08:46:22 »
Inderdaad Renee plezier in de gagage is zelfs al groot :072:

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
237 Reacties
42731 Gelezen
Laatste bericht 14 januari 2012, 13:55:06
door Thervain
122 Reacties
26441 Gelezen
Laatste bericht 23 februari 2010, 10:02:34
door Zdpp
165 Reacties
22943 Gelezen
Laatste bericht 22 mei 2012, 21:59:39
door ba searcher!!
25 Reacties
5454 Gelezen
Laatste bericht 02 september 2012, 22:35:57
door Twin-Power