* Kies jouw thema

Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: wat voor blik rij jij  (gelezen 83395 keer)

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: wat voor blik rij jij
« Reactie #120 Gepost op: 11 februari 2011, 21:55:54 »
Doen! Kun je hem altijd nog aan mij verpatsen als die Corsa het echt gaat begeven.. :D
Vindt je matzwart en automaat iets  :103:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
« Reactie #121 Gepost op: 11 februari 2011, 21:57:12 »
Geloof het of niet..............misschien gaat Freak ook een gebakje kopen, leuk voor de zomer  :054:
Het is bijna zover, ik heb er vandaag al ingezeten en het blik heeft een keuring voor een jaar..................oei doen of niet doen  :093:

doen, slechter word je er denk ik niet van en je word ouder natuurlijk, Die barre wind en zo word steeds erger voor de botten etc  :093:
Pardon??? Je dacht toch niet dat het in plaats van een motor kwam  :093: Nee heeft een trekhaak en wat meer ruimte en is een werkezel, geen woon-werk hok.............meer niet  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Pepe

• 2nd King Of ZMVC
« Reactie #122 Gepost op: 11 februari 2011, 22:03:37 »
Geloof het of niet..............misschien gaat Freak ook een gebakje kopen, leuk voor de zomer  :054:
Het is bijna zover, ik heb er vandaag al ingezeten en het blik heeft een keuring voor een jaar..................oei doen of niet doen  :093:

doen, slechter word je er denk ik niet van en je word ouder natuurlijk, Die barre wind en zo word steeds erger voor de botten etc  :093:
Pardon??? Je dacht toch niet dat het in plaats van een motor kwam  :093: Nee heeft een trekhaak en wat meer ruimte en is een werkezel, geen woon-werk hok.............meer niet  :054:

:070:

eliminator

• Gast
« Reactie #123 Gepost op: 11 februari 2011, 23:30:54 »
Doen! Kun je hem altijd nog aan mij verpatsen als die Corsa het echt gaat begeven.. :D
Vindt je matzwart en automaat iets  :103:

Maakt me niets uit hoe die eruit ziet en automaat heb ik vorige week nog uitgeprobeert...
Was wel lachen; elke keer dat ik wilde rijden weigerde de auto.. :037: Stapte zijn baas achter het stuur, deed ie het weer!
En als ik de kleur beu ben geef ik de meiden hier een kwast en restjes verf...

Mijn enige punt is dat ie niet te zwaar moet zijn..of wegenbelastingvrij :048:

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
« Reactie #124 Gepost op: 11 februari 2011, 23:34:02 »
Dat is dus ook mijn punt van twijfel want deze is 50 euro per maand houderschapsbelasting  :046:

eliminator

• Gast
« Reactie #125 Gepost op: 11 februari 2011, 23:40:21 »
Dat is niet weinig! Wat ist voor iets?
Met mijn golfje betaalde ik iets van 15 euro, nu met de Corsa (minder ruimte en geen trekhaak) 25 euro..
Ik rijd bijna niks met de auto, dus vind het een beetje zonde om zoveel te betalen voor iets wat meestal voor de deur staat...

Kun je niet gewoon een auto gebruiken als je eens met de kar er op uit moet?

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
« Reactie #126 Gepost op: 12 februari 2011, 23:22:56 »
Wat is het voor iets  :018: Het is een blik van een collega van mij, zelfs mijn beste maatje op het werk en die is helemaal maf van Amerikanen, heeft een Oldsmobile98 uit 1972 met een 7,5ltr motor, blik is ruim 6mtr lang en echt lachen, heeft daarnaast nog een blik of 6 en kan zo onze straat vol zetten met zijn blikken  :036: Hij is nog maar 23, heeft het aardig voor elkaar en vindt wat we hier doen ook helemaal top, toffe gozer  :034: Het is een Chevrolet Celebirty van het bouwjaar 1987 dus die wordt helaas net niet belastingvrij, is afgelopen maanden al een eind nagezien en voorzien van roest en deukvrije onderdelen, de originele kleur is beige maar ooit eens in mooi matzwart gespoten en dus is dit makkelijk over te doen, het blik is dus roestvrij maar ziet er niet uit, 2,8ltr motor met 6 cilindertjes en uiteraard een automaat, airco, cruise controll, lampen, beide radio's enzenz doen het allemaal. Het blik lekt en met regelmaat moet er wat ATF bij, merk je vanzelf want onder het niveau kom je bijna niet weg  :037: Goede banden, 116.000 mijl, heerlijke stoelen, hemeltje vast met spelden, remmen oke, uitlaat compleet zelf gelast en in orde en de veerring uiteraard als een dronken stoomboot. Hij heeft een trekhaak  :036: en sinds gisteren een vol jaar keuring met een paar simpele adviezen waar ik niet gelijk bang van wordt...............kortom het is een oud lelijk hok waar je eigenlijk helemaal niks aan hebt, ziet er niet uit maar een blik wat je ergens gerust bij een Zwarte Cross neer kunt zetten en al lopen ze over het dak heen....................boeie  :007: Ik twijfel alleen vanwege de belasting, het verbruik is boven de 1 op 10 als mijn maatje rijdt, hij waarschuwde me al dat het geen wagen is om mee te gaan raggen maar gewoon heerlijk te cruisen.............uuhhhhehe dat komt wel goed  :+ Voor 300 euro mag ik hem overnemen en dat kijkt hij hem nog helemaal na, monteerd elektrische ramen erin, levert en nog 4 velgen met goede banden bij, wat spatschermen, wat extra ramen en een goed blok, deze reden is dat hij er ooit 1 gesloopt heeft voor extra onderdelen maar deze bleef maar gaan en heel  :039: Ach het zal al een poosje in het vat maar ik wilde de keuring afwachten en moet nog beslissen maar het zou zomaar kunnen...............heb er wel wat foon-foto's van  :018:

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
« Reactie #127 Gepost op: 12 februari 2011, 23:27:18 »
geremd         1.814 kg                :018:

eliminator

• Gast
« Reactie #128 Gepost op: 13 februari 2011, 02:17:20 »
Wat een heerlijke pooierbak!! :037:
Iets heel leuks van te maken volgens mij! Die automaat van vorige week was ook een chevrolet; wel wat nieuwere versie, maar reed heerlijk!
Je hebt meestal wel de ruimte in zo'n Amerikaan!

Ik vind m wel bij jullie passen! :034:

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
« Reactie #129 Gepost op: 13 februari 2011, 11:54:06 »
 :011: Een blik wat bij ons past  :093:

eliminator

• Gast
« Reactie #130 Gepost op: 13 februari 2011, 12:41:12 »
Ja, echt een presidentsauto...  :069:
Mooi zwart spuiten; grote letters ZMVC in stijl... vlaggetje erop.. :070:

Offline Sabre-Zeeuw

• 4th King Of ZMVC
  • **
« Reactie #131 Gepost op: 13 februari 2011, 12:55:52 »
Wauwwwwwww   we hebben helemaal geen clubhuis meer nodig joh. :+
We hebben dan zelfs een MOBIEL clubhuis......................................... :048:
Dkw 125 RT (1953)   Honda VFR 800i Harley-Davidson Electra-Glide Sport `90  met 287.000KM!!!!

I

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
« Reactie #132 Gepost op: 13 februari 2011, 12:56:17 »
ZMVC erop kan altijd, de zeeuwse mobile vehikel club zeggen ze dan  :+ Het is trouwens maar een klein gebakje, een caprisse is de grote broer  :018:

Offline Motormuis

• honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
« Reactie #133 Gepost op: 13 februari 2011, 13:03:40 »
hmm aan de ene kant zeg te duur voor wat je er mee gaat doen. kun je beter een kleiner gebakje op zoeken eventueel wegenbelasting vrij.

tjsa de funfactor is wel hoog. van zo'n bak. maar 80% zal ie toch stilstaan. ben ik bang
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline V-Strom Pierrio

• 4th King Of ZMVC
  • **
  • I'll see you on the dark side of the moon
« Reactie #134 Gepost op: 13 februari 2011, 14:50:30 »
 :037: Met zo'n sloep kun je scenes uit "The Blues Brothers" na gaan spelen

Is there anybody out there

eliminator

• Gast
« Reactie #135 Gepost op: 13 februari 2011, 16:25:23 »
ZMVC erop kan altijd, de zeeuwse mobile vehikel club zeggen ze dan  :+ Het is trouwens maar een klein gebakje, een caprisse is de grote broer  :018:

Hij is dan niet zo groot; hij heeft wel de "looks"vind ik! Maakt het ook wel weer leuk. Wanneer is hij belastingvrij?

Offline Lil-Devil

• Huge ZMVC Fan
« Reactie #136 Gepost op: 13 februari 2011, 17:32:00 »
op dit moment staat onze auto al meer dan 3 weken stil i.v.m. een afgescheurde katelisator en een lekke uitlaat.
Kost helaas een beetje veel om het bij de garage te laten maken.

groet lil de auto maakt veel kabaal devil

Sunny

• Gast
« Reactie #137 Gepost op: 13 februari 2011, 17:33:21 »
Hij is dan niet zo groot; hij heeft wel de "looks"vind ik! Maakt het ook wel weer leuk. Wanneer is hij belastingvrij?
Alle voertuigen na 01-01-1984 (dacht ik zo even uit het blote bolletje) worden helaas niet meer belastingvrij, maatregel van de overheid om nog meer van onze zuurverdiende centen bij elkaar te schrapen :/ :043:

Offline Dick

• Flink gasss der op
  • The King Of ZMVC
« Reactie #138 Gepost op: 13 februari 2011, 17:36:14 »
als het goed is dan is het tot eind bouwjaar 1986 dus 31 dec
Suzuki brugman 650
CZ type 450 175cc.

Hoi gast wanneer ga jij weer motor rijden

eliminator

• Gast
« Reactie #139 Gepost op: 13 februari 2011, 17:37:31 »
Alle voertuigen na 01-01-1984 (dacht ik zo even uit het blote bolletje) worden helaas niet meer belastingvrij, maatregel van de overheid om nog meer van onze zuurverdiende centen bij elkaar te schrapen :/ :043:

Hmmm, jammer!! Maar kan me voorstellen dat het wel een heel aanlokkelijk iets is.. ik vind m leuk!